Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:Wauw wat gaaf succubi!!
Hoe heb je dat allemaal gemaakt?
Met die pareltjes, heb je dan niet dat de kleur er af gaat?Ik heb nou wat kralen van de action, maar die met zo'n gekleurd laagje er om zeg maar dat krab je er zo af
Hier is geen xenos
Ben bezig met armbandjes met elastiek, maar dat knoopje glijdt er meteen weer uit. Las al iets van een drupje lijm er op? Of hoe kan ik dat het beste afwerken?
Succubi schreef:Ik heb nog een close up gevonden van de zelfgemaakte rythem rythem beads(speciaal voor mijn stoere hengst, hij is zo sssssexy in roze
)
De meeste rythem beads zijn van plastic kralen gemaakt en dat vond ik zo onnatuurlijk (gezien het van indiaanse afkomst hoort te zijn) en kon geen mooie en betaalbare houten kralen vinden.
Dus heb ik ze maar zelfgemaakt
Succubi schreef:@singasong: Ik wou je niet voor het hoofd stoten hoor. Maar ik heb op 3 markten naar "echte" rythem beads gekeken en dat was toen met plastic kralen.
Houten zijn erg mooi! Maar buiten mijn budget (ik hou van low budget omdat ik ontelbaar veel hobbys heb)
Ik zal zo eens op je site kijken!
Wendy15 schreef:Heb al best veel gemaaktZit er over te denken om een deel op bokt te koop te zetten voor een beetje om zo weer wat nieuw materiaal te kunnen kopen
Hoe denken jullie daar over?