[INFO] Hobby borduren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 01:09

Ja! Na,een gezellig zondagmiddag met familie sinterklaas vieren, de laatste paar uurtjes van de dag opgevuld met borduren.
Eindelijk de helft van pagina 1 is af, en nog meer zelfs!!!

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 11:45

jij gaat als een speer sax

Hier ligt het borduren stil, ben wel begonnen aan p4 van Shaman, maar er gaan andere dingen voor. (zoals de trui voor Leslie, niet gebreid maar genaaid)
Dylan zijn hemdje is ook af, dat was ook een waar project op de avondschool. pff
Nu ben ik tot woensdag thuis, vandaag weer geen borduren maar avondschool.
Morgen ga ik proberen borduren, maar zal wel zien waar ik kom.
Heb een hele week de avondwacht gehad op het werk en het was een helse week. (heel druk, veel dokters ook die niet weten wat ze vragen, allemaal heel lastig)
moet nu nog door mijn huishouden zien te geraken, ben nu bezig met de kookwas te doen, mogelijk straks nog een machine (eerst ander omhoog hangen en zien wat er nog bij op het rek kan, lol)

sax89

Re: [CENTRAAL] Hobby borduren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:32

Sterkte met het huishouden keandra. Hier zit de op eencna laatste was in de wasmachine. Huisje is schoon, en de nieuwe keuken is ingemeten op ons nieuwe stekkie!! Nog een maandje en dan gaan we verbouwen/verhuizen!!

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 14:44

haha

onverwacht stond ik net nog te strijken (een geluk dat dat niet veel is) dus weer een gedeelte gestreken (wil er nog een echt relaxte dag van maken vandaag)
straks nog langs de paarden (ook een uur werk door gesleur met melkkannen met water voor het trio, maar noodzakelijk kwaad he), wou dat hubbie op dat vlak mee kon, maar dan raak ik nooit op tijd op de avondschool ...

spanning, verhuizen/verbouwen met de feesten, leuk.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:35

Jeej hier bijna een pagina finish :D
Ik verwacht dat hij zodag wel klaar is :D

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 07:49

Ik om er even niet aan toe om te borduren. Ik hoop dat ik in het weekend weer wat tijd kan vinden. Maar ja de kerstkaarten moeten nog af gemaakt worden, moet nog boodschappen halen, boxen mesten en sinterklaas cadeautjes inpakken,

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:59

Goed bezig arabella!!! Ik heb van de week ook weer een mooi stuk gedaan. Hoop volgende week de eerste blz af te maken!! Hij word zo mooi!

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:37

Wow sax jij gaat snel.
Denk dat ik deze week de fantastische 150 kruisjes genaaid heb. -O-
Ben volgende week de hele week thuis, lekker relax.
Morgen nog niets gepland, mss even tijd om me op mijn gemakje te borduren te zetten.
Zondag wordt een drukke dag, gaan naar de grote Sinterklaasshow in het Sportpaleis. -O- En daarna nog gaan eten. Mijn verjaardag valt dus gewoon in het water. (geheel is met mijn man zijn werk, leuk (not))

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 21:52

Fotoooooo!!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 22:08

....... einde van de week is vandaag geworden :x

Afbeelding

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 22:30

Top zeg!! Super gaaf!!! Pfoe wel een meeeega werk zoals ik het nu zie.
Maar zo gaaf! Had je tijd over vandaag?

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 22:59

Mega werk... Check :p dit zijn pas 2 blz en hij wordt iets va. 1x1 meter :x ( speciaal op aanraag van mijn moeder)

Tijd over... Nee eigenlijk niet :p
Ik had vandaag eigenlijk nog 1 was moeten doen (die moet ik nu maar morenavond laat ofzo doen :p) en had nog op willen ruimen. Maar als ik er bijna ben wil ik het ook afkrijgen :p

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 00:29

Goed bezig arabella!!!! Ziet er top uit!
Ik ken dat gevoel, als j. Bijna klaar denkt te zijn moet het af... Al kan het nog wel drie uur duren.

Hier ook een steek of 200 gezet vandaag. Misschien lukt het om zondagavond blz 1 al wel af te hebben. Veel grote stukken met 1 kleur. Zal dan ook een foto plaatsen. Nu lekker slapen, morgen weer werken.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 06:57

Dat is dcht erschrikkelijk ja :x
Hetzelfde met bodken lezen... Oh nog dven dit hfst uitlezen.... 3 uur verder leg ik eindelijk het boek weg :p

Ben benieuwd naar jouwn werk ;)

Ik moet nu eigenlijk mijn bed uit, maar ik lig nog zo lekker :p
Maar over een half uur moet ik vertrekken om naar mijn werk te gaan. Ik ga vrijwillig overwerken (werk er pas 2 weken, dus ka. De extra uren goed gebruiken ).
Morgen ga ik weer verder aan tranquility (eigenlijk is loterate dragon aan de beurt, maar daar ben ik nu gewoon even te moe voor ... Dan dus maar iets groters zz

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 08:33

Werkse! Ik heb n. Het zelfde probleem.. Gister lekker door gewerkt, dus mag nu uitslapen maar dat bedje ligt zo lekker!!!
Zal morgen een foto plaatsen

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:28

Gister heel ver gekomen, maar net niet af kunnen krijgen. Vanavond moet het lukken en dan krijgen jullie de update.
Hij word zo mooi <3

Gisteravond was het 1 uur en toen ben ik toch echt gestopt. Nu nog een uurtje werk denk ik

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:34

hahah verslaafd!! Leuk Sax!! Ben benieuwd!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:16

Echt wel verslaafd. Was dat we tussendoor nog bij mijn ouders gingen eten anders had ik de hele middag en avond aan de keukentafel gezeten :)

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:25

Ik krijg dan altijd pijn in m'n handen en een beetje koppijn van het telkens op die kleine hokjes turen? Ik borduur vaak max 2 uur achter elkaar.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 13:24

Ik krijg alleen heel koude voeten en handen. En soms een zere nek als ik verkeerd zit. Maar als de borduurring goed zit zodat ik goed grip heb en niet telkens op de randjes zit te werken vliegen de uren voorbij.
Meestal geef ik me ook een deadline, maar als ik verder niks te doen heb ga ik daar heel regelmatig overheen. Dan moet en zal ik het stuk afmaken, tot ik echt het besef krijg dat het niet gaat lukken.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:53

hahah ken het! Te lang doorgaan... jep! Maar ik ben het na een tijdje ook wel zat.. echter is dat niet zo als het einde eraan zit te komen. Dan ga ik door! Heeeerlijk!

Waar blijft de foto Sax :D

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:58

Klaar!!!! Even online zetten. *\o/* *\o/*

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:04

http://www.mijnalbum.nl/Album-O3XUHFBP-Foto-WK7E88GV

Daar is ie dan!!! De volgende blz is met best veel wit, dus die zal hopelijk lekker snel gaan.
Na het eten ga ik weer verder. Had zo lekker stoofvlees opstaan.... Is het helemaal verbrand! Geen idee hoe het kan, deed het niet anders dan anders.. Nu verplicht snackbar. Heb na 2 uur wachten op vlees, geen zin om weer in de keuken te staan.

Vanmiddag ook alvast de administratie lekker geordend voor ons nieuwe huis. Mappen gekocht en alle oude papieren weg gemikt. Viel nog tegen waren 1,5 uur bezig. Echt erg, hoe een huis dat niet van je zelf is toch een slecht invloed op je heeft. Laksheid zegmaar.
Kan niet wachten om volgende maand te beginnen met klussen.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:11

Gaaf sax!!

Balen van je vlees... zonde!

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:47

Netjes hoor.
Hier geraak ik niet verder met borduren :o (ik wil terug ziekteverlof, in augustus heb ik zo 1 bladzijde kunnen naaien, tja, zal maar gelukkig zijn zeker dat mijn knie het uit houd)
Vanavond naar avondschool geweest, weer groot fiasco.
Ik volg het 3e jaar naaien, blouse en jurk. En ben een fleece trui aan het proberen maken.
Vorige week een avond ver***** aan de 'polopad' in een oefening (die mislukt is btw). Vandaag met goede moed vertrokken, juist de schoudernaden gestikt en het voor en achterpand overlockt. Weer amper iets gedaan. Zo gaat die trui nooit af raken tegen de kerstdagen. pff