Dat dacht ik dus ook! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat dacht ik dus ook! highwaykind schreef:Die is dus gratis omdat je wat besteld hebtHeeft niet per se wat met je potloden te maken ( ik keek eerst ook, huh? Deze potloden zijn niet wateroplosbaar toch?)
Wendy15 schreef:Stinkende kan ook wel denk ik maar lijkt me binnen niet zo prettig
Merel schreef:ik ben in Leeuwarden nog even binnengelopen bij de Houtduif. Deze heeft ook de derwents te koop. Voor de mensen uit het noorden die nog een winkel zochten met Derwents..
Jodie_ schreef:Is het zo dat alleen de kleurpotloden van Derwent zo fijn zijn, of geldt dat ook voor andere soorten? Ik kwam er net achter dat de houtskoolpotloden die ik heb ook Derwents zijn (nog nooit gebruikt, eigenlijk), zijn die dan ook veel fijner dan gewone houtskool potloden van een willekeurig merk? (nooit andere gehad, ook, dus kan ze zelf nergens mee vergelijken)
mengen veel beter, heldere kleurafgifte. Er zullen best wel kleurpotloden op de markt zijn die dit benaderen maar ik ben ze nog niet tegenkomen. Op de Karisma's na dan maar die worden niet meer gemaakt. 

* MamaMiesje schreef:* Is verder niet ongeduldig ofzo, maar zijn er al verdere plannen w.b. een Toverstokjesmeeting?*
ik zat er eigenlijk al op te wachten dat die vraag zou komen. Er is het 1 en ander in gang gezet maar aangezien we bij sommige dingen afhankelijk zijn van derden en het vakantieperiode is duurt het nogal lang voor er wat info los komt.
*
. Maar ze werken heerlijk! Het is even wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent
. Heerlijk heldere kleuren ook, ik kan er uren naar kijken en bewaak die doos met mijn leven
.
).
peaches schreef:ow gatver..gaat ze gewoon dat adres erop zetten..dadelijk zijn ze al weg voordat ik ze kan kopen..
haha naja
Of natuurlijk een set