Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar wel netjes gedaan 
Een tip: je zult meer durven experimenteren met deze stijl als je je markertekening inscant als je hem af hebt, eventueel nog wat zwarter maakt en dan uitprint. Dan kun je met de uitgeprinte versie alle kanten op en als het mislukt, print je een nieuwe uit. Scheelt een hoop tranen is mijn ervaring (ok, niet letterlijk maar figuurlijk, zo'n jankert ben ik niet)
Zo werken veel professionele illustratoren ook is mijn ervaring.
Er is dermate overeenkomst dat ik persoonlijk niet meer zou spreken van 'geinspireerd op'. Zoiets is geen schande, mits je het voor jezelf ter oefening houdt, als een vorm van fanart/oefening. Dat neemt niet weg dat hij goed uitgevoerd is en dat je zeker meer in deze stijl zou kunnen werken. Sorry van het kletsverhaal, ik ben nooit zo bondig. 
):

Annetje schreef:Cyntje zie je wel dat je tijd genoeg had! Heel erg leuk!
Ik vind vooral het hoofd met dat lipje en de kleine ramsneus leuk.
Heb je een voorbeeld gebruikt?

Had dit in 30 minuten gedaan.

Annetje schreef:En kom je vandaag dan ook met een nieuwe, of komt morgen de nieuwe?

Ik vind het een leuke manier om je inspiratie en creatie levende te houden. Ik heb daar veel moeite mee en dit is een perfecte manier om er mee bezig te zijn!
Fiffill schreef:Er staan mooie dingen in zeg!
Die van mij (heb er maar meteen 2 gemaakt):
Gemaakt met PhotoFiltre en nog zo'n soort programma.
@ Cyntje: Hij heeft leuke kleuren, mooi gedaan hoor!

. Heb de mijne nog iets veranderd, maar ben er nog niet mee klaar
.
. Cyntje schreef:Mooi Malenka wel jammer dat je de lijntjes van het papier ziet
Maar hij is nog lang niet af. Al sik hem af heb zal ik het resultaat zeker nog laten zien.