Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

licht

vor a4

denk ik

erg gaaf !!

maar zou misschien toch 10 euro voor vragen, als iemand ervan houd tenminste, ik persoonlijk geef er niets voor
maar er zijn mensen die het mooi vinden 
knap dat je het kan op de pc, maar af en toe is het te vlakkerig zeg maar
zou er geen prijs aan weten vast te knopen
dat omdat ik niet weet hoe hij er uitgeprint uitziet 
prijs, prijs, help!!
Hij gaat wel over de 50 euro heen, dat staat vast, maar om het bij zo’n groot bedrag precies te noemen vind ik moeilijk 
alleen had ik hem niet zo wit gelaten
wat meer grijs over zijn hele lichaam en de plekke die je nu grijs hebt, wat donkerder, daardoor wordt hij wat echter en staat steviger op het papier
probeer verder wat meer met detail te werken
zou er verder niet wat voor willen geven, misschien hij al hij wel helemaal was ingekleurd wel, want dan komt hij beter over 
het enige wat mij opvalt is dat de pupille zo ongelijk zijn
15 euro, denk ik toch wel 
echt, vind het een soort uitbeelding van liefde, erg inspirerend
verder heb je de kleur van de achtergrond erg toepasselijk gemaakt
30-35 euro 
daarnaast vind ik het jammer dat het andere been precies van het blad af is
daarnaast kloppen de achterbenen ook niet helemaal
naar mijn idee heb je het rechter paard als eerste getekend en toen wat te snel hebt gewild, waardoor veel verhoudingen niet meer helemaal kloppen
verder is hij wel goed gedetailleerd 10 euro.
wel vind ik het jammer dat er geen overgang is tussen kleding/ruiter en paard 15 euro
leuk gemaakt
herkende hem meteen. Vind het alleen jammer dat de ogen scheef staan. Verder kloppen sommige verhoudingen niet helemaal. 15 euro
nu is het teveel een vlak, zeg maar. Probeer wat meer detail erin aan te brengen, je bent nu al een heel eind op weg, maar zou er nog niets voor vragen 
hierdoor kloppen ze niet helemaal
ik zou hier persoonlijk eigenlijk geen geld voor vragen
de laatste is niet af dus kan ik niet beoordelend
zou er nog 10 euro voor vragen, maar kan zeker meer worden, als je wat oefent en preciezer gaat werken 
erg leuk, en mooi gevuld over het hele papier
een 20 euro”??? probeer de volgende keer wel wat donkerder te werken 
al had van mij dit keer de neus wel wat duidelijker gekund
verder vind ik hem erg mooi geworde
goed papier gebruik en erg duidelijk
ik taxeer niet hoger dan de 50, maar het gaat erover heen 
of hij houd ze dicht tegen de zon
verder zou hij van mij wel wat meer gevuld mogen zijn
vooral het oog mag gedetailleerder want nu is het meer gewoon een zwarte stip. Verder ook meer details op het lichaam
misschien 5 euro, maar zou eigenlijk nog ff oefenen
heel mooi gemaakt dus
zou de volgende keer proberen iets minder wit, want nu probeer je het lichter te maken en wordt het zo licht dat het de tekening een beetje overneemt. Het gaat teveel overheersen. Verder mag hij in het geheel wat donkerder en hier en daar nog wat details, maar toch een 15-20 euro 
zou alleen wat duidelijk mogen, wat meer lijnen waar wat stopt en begint
wat meer details dus
10 euro 
weer eens wat anders, al ben ik niet zo weg van het digitaal tekenen van paarden
omdat meestal de details te grof blijven
vind het bij deze jammer dat hij helemaal geen manen heeft. Verder vind ik het oog en de neus erg mooi, maar heb het idee, dat je met de rest wat minder geduld hij, voor mijn gevoel zijn de schaduwplekken daardoor meer vlekjes
verder vind ik de achtergrond wel erg toepassend gekozen. Een prijs weet ik niet te bedenken, omdat ik niet weet hoe een tekening uit de printer komt 
wel weer een hele mooi achtergrondkeuze
prijs zelfde als vorige 
waardoor de veren beter zichtbaar zijn
wil het nogmaals zeggen, neem wat meer tijd voor je tekeningen
zou er niets voor vragen en dooroefenen.
mooie kleuren, maar probeer niet te streperige details neer te zetten, neem de tijd
verder vind ik de achtergrond een beetje “kinderachtig” 
wel heb ik het idee dat de ogen niet helemaal kloppen, verder heb je hem heel mooi gedetailleerd afgewerkt
30 euro
ik mis heel veel details en het is naar mijn idee een beetje snel opgezet verder kloppen de verhoudingen ook niet helemaal en probeer wat af te wisselen met de kleuren, waardoor er diepte ontstaat zou er niets voor vragen 
ik hou meer van details en ik heb het idee, dat dat niet bij deze stijl hoort, durf er dan ook geen prijs aan te zetten, maar denk toch dat het min. 20 euro zal zijn 

toch kloppen voor mijn gevoel niet voor 100% de verhoudingen
maar het kan ook wel eens door de haren komen
zou er toch een 30 euro aanvast knopen 
hij heeft helemaal geen detials en dat is echt iets waar ik heel veel waarde aan schenk, zou er geen geld voor vragen
mooi in details gebracht
ik persoonlijk had hem liever wat donkerder gezien waardoor hij meer van het waardoor hij meer van het papier zou afspringen
verder klopt hij hier en daar niet helemaal qua verhoudingen
15 euro
niet omdat hij niet mooi is, maar omdat hij voor mijn gevoel niet voldoende getailleerd is vooral niet in zijn hoofd
denk dat A4 formaat eigenlijk te klein is voor een heel paard
heb in ieder geval veel mooiere van jou gezien
15 euro
denk zo’n 20 euro weer
voor de mensen die ervan houden dan he
ik zou er zelf niets voorover hebben, vanwege weinig detail 
, al heb ik wel het idee dat het hoofd niet helemaal klopt in verhouding met het lichaam
alleen die oogjes, maken hem helemaal geweldig,
echt waar topwerkje van je
25 euro 
erg mooi op papier gezet, zeker met die achtergrond erbij, mooie kleurkeuze en duidelijk verhoudingen. Het enige minpuntje is voor mij dat het kattenlichaam niet langer doorlopp nou stopt hij te plots ::) 25 euro 
hij lijkt nog niet helemaal sprekend echt, maar denk toch wel en 10 euro en lekker blijven dooroefenen 
ik denk dat beide tekeningen wat donkerder en meer gedetailleerd mogen worden probeer verder wat preciezer te zijn en er wat meer aandacht aan te besteden
probeer ook geen echte lijntjes te zetten voor schaduwen en details
doe dat echt door donker en ligt te tekenen 
mis echt die details 
maar ik heb met photofiltre de tekening donkerder gemaakt zodat je misschien de schaduw iets meer zou zien.. jammer dat dat niet is gelukt.. je ziet alleen de lijntjes die je in werkelijkheid neit echt ziet, veel meer

Jaimyliefje schreef:Nujaro, jij hebt het wel voor mekaar gekregen prachtige tekening!
door het materiaal iets minder waard dan wanneer je hem in kleur had gedaan met bijv verf/pastel..
weet verder niet echt goed hoeveel je voor een bepaalde tekening moet vragen, maar zou hier ong 25 tot 20 voor geven..
de tekening heb ik niets op aan te merken!
zoveel 

moet ik nog ff goed papier voor kopen, maar dan ga ik ook eens met kleur aan de gang
) maar wel op andere plaatsen
(kunstsites etc..) 

wat is het formaat ? knoop er 15,-
aan vast

hoog tijd voor een heuze inhaalslag. Zou het afgelopen weekend al gedaan hebben maar door omstandigheden niet aan toe gekomen 

50+
vind hem leuk
! Kan zo in een verhalenboek, wat zijn de afmetingen en met welk materiaal heb je hem gemaakt? schat zo ong. 30 euro.
7,50
50 euro!
heel mooi gedaan! al vind ik de haren rechtsonder ietsje te lang overkomen. je hebt alles heel mooi in plukjes gedaan en dan loopt het zo ineens af. (viel me pas op na vijf minuten kijken
) zeker 75 euro!!! 
. Dit topic is alleen bedoeld ter informatie van de tekenaars zelf mbt hun prijzen. Wel kun je natuurlijk oa kijken wie je aanspreekt
.

hoort dit niet in het wie wil mijn paard tekenen topic of snap ik het nou verkeerd ? 
Formaat en materiaal?
Misschien dat je m beter iets verder had door kunnen laten lopen aan de achterkant, hoewel dit ook wel iets heeft.. €15,-
Heel mooi neergezet, die manen!! €50 zeker.

écht vanaf €50,- hoor!
Maar dan nog vind ik hem rond de 75 euries waard!