[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re: [Centraal] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:37

hahaha grappige tekening... maar wat moet je hiervoor vragen... sorry geen idee...

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:47

*haha,.. ik zou het zelf eigenlijk ook niet weten.. maargoed het is weer eens wat anders.. ben benieuwd*

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 22:12

love_fylkir_: Ik vond je vorige tekening van die naakte vrouw mooier, deze mist wat in kleur en heeft naar mijn idee weinig uitdrukking. €5
Evelijn_: Jammer dat je nog wat weinig aan schaduwen hebt gedaan, op het witte stukje. Ook de ogen mogen naar mijn idee wat meer uidrukking hebben. €5
janique: Erg grappige tekening! Detail en kleur zijn heel mooi uitgewerkt! €15

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:23

oke ik ga weer even verder bij pag. 6 ! Knipoog
evelijn_mooie schaduw inbreng ! denk 15 euro
rooslovertjegoed gelukt hij heeft uitdrukking 20 euro
ciinderellaik vind hem erg mooi !!! ik zou bij de neus op het eind een heel klein beetje lichtbruin doen 25 euro
marthinemooi origineel 18 euro#
JoSav1.ik zo even geen commentaar 30 euro
2.45 euro
astridju1.vind het oog erg mooi 7 euro 2. 8 euro
fnannewauw !ik denk 40-45 euro
fantinemooi oog hij kijkt , 15-20 euro
nou ik heb weer even bij getaxeert ! Haha!

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:41

Hallo iedereen

bedankt allemaal voor het taxeren van mijn schilpad die inmiddels al in een lijsje zit haha Knipoog
oke waar was ik gebleven pagina 6 dacht ik Lachen

Pagina 6.
JoSaf : 1. heel mooi lekker gedetaileert (is stiekum tog wel verandert van gedachten over digitaal werk,
ik ben aleen niet zo weg van de achtergrond en vindt ik het "model" zelf niet echt aanspreken,
voorderest denk ik dat hier de prijs wel rond de 90 - 100 Geld, geld! licht

2. idem, erg mooi achtergrond ook mooi maar tog vindt ik zelf dit niet echt " tekenwerk" dit lijkt zo veel op een gewoone foto ,
maar mischien ben ik gewoon ouderwets';) haha ik heb bewondering voor dat je het kan, maar het is niet echt bepaald mijn styl Knipoog

Astridjhu: tja 1. probeer wat meer details , de veren wat duidelijker , meer diepte in te brengen , het oog is echt mooi;)!

2. het paard opzich is wel leuk gedaan aleen de achtergrond.. tja het haald het onderwerp naar beneden
nog even geen prijsje voor deze 2 Knipoog

fnanne: heeft even geen woorden;) haha geen comentaar ook, heel erg mooi spreekt heerlijk, rond de 30 Geld, geld! vor a4

Fantine: de ooren zijn wat rondig het sluit niet echt aan op het hoofd
probeer wat meer diepte in te brengen en schaduw, 10 - 15 Geld, geld!

Pagina 7

love_fylkir_ : tjonge dat doe je goed Knipoog
1. rond de 20 Geld, geld!
2. 0-5 Geld, geld!

plaudar: mooi hoor aleen de ogen wat groot maar voorderest, rond de 30-40 Geld, geld!

love_fylkir_ : leuk jammer van de wat weinige details, rond de 15 Geld, geld! denk ik

alena: knap dat je zo licht en tog veel details neer kan zetten ! Lachen
rond de 20 Geld, geld!

Wendy 15: jammer datie wat uit verhouding is rond de 5-10 Geld, geld!

love_fylkir_ : 15 Geld, geld! erg gaaf !!

evelijn: tjonge jij gaat echt enorm vooruit zeg, rond de 20 Geld, geld!

janique: geweldig , wat gaaf voor een kinder kamer ofzo heel mooi !!
25 Geld, geld!

En nu dan weer een werkje van mij ondertusse lichtie/hangtie bij mijn vriendin die heeft heb voor haar verjaardag gehad Tong uitsteken
dat wou ze graag, maar ik zou toch graag willen wete wat hij ong waard is, en verbeter puntjes

+ Afbeelding

en een close-upje
+ Afbeelding

link naar topic » http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=68&t=736755

groetjes Doei!

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:43

marthine: Erg mooi, leuk detail. Naar mijn idee kan het nog iets realistischer en kunnen verhoudingen nog iets beter. €5

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 22:55

zal binnenkort gaan bij taxeren Lachen

Afbeelding

A4, verschillende de soorten grijs portlood Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 00:18

de kwaliteit is erg achteruit gegaan door het scannen, dus deze tekeningen hebben in werkelijkheid meer schaduw en structuur dan op deze plaatjes.. maargoed..
geef maar tips, en geef maar een prijsklasse Lachen

Afbeelding

Afbeelding

(vooral de eerste foto is erg achteruit gegaan kwa schaduw! bij de tweede foto is voornamelijk het hoofd op schaduw achteruit gegaan..)

zelf ben ik van mening dat er meer detail in mijn tekeningen mag komen, en dat de ogen wat sprekender mogen! jullie mening?

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:16

hier nog een schilderij ik ben er zelf niet heel tevreden over maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden Knipoog
Afbeelding

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:09

ik zou er 20 euro op bieden, wel erg jammer van het oor en dat het hoofd erg is ingegroefd onder het rechteroog.. jammer dat je iets te veel ziet van het rechteroog Verdrietig
maar vind het wel leuk dat alles niet helemaal super glad is enzo.. dat vlekkerige vind ik wel wat afwisseling op de meeste schilderijen en de menselijke natuurlijke voorliefde op 'glad'

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 18:19

zo het heeft me bijna een halve middag gekost, maar ik ben ook weer bij me taxereen

Blz. 3

Astridjhu: Vind deze wel leuk getekend, maar kan me niet voorstellen dat iemand er echt geld voor zal geven. Zou er geen prijs aan vast knopen, dan moet er meer diepte inkomen, zodat het meer levensecht wordt.

Eliine: Dit zijn tekeningen waarvan je moet houden. Ik persoonlijk vind het niet mooi, omdat de verhoudingen niet kloppen Lachen maar zou misschien toch 10 euro voor vragen, als iemand ervan houd tenminste, ik persoonlijk geef er niets voor Knipoog maar er zijn mensen die het mooi vinden Haha!

Blz. 4

Eliine: Vind hem wel heel gaaf Haha! knap dat je het kan op de pc, maar af en toe is het te vlakkerig zeg maar Bloos zou er geen prijs aan weten vast te knopen Knipoog dat omdat ik niet weet hoe hij er uitgeprint uitziet Haha!

Babe: *stilte, ehmmm… tja wat moet ik erover zeggen, hij is fantastisch. Misschien had de nek nog wel wat langer mogen, zijn, maar vind dat je het kleur papier perfect hebt gekozen bij de shet, waardoor hij meteen naar voren komt Haha! prijs, prijs, help!! Bloos! Hij gaat wel over de 50 euro heen, dat staat vast, maar om het bij zo’n groot bedrag precies te noemen vind ik moeilijk Bloos

Astridjhu: Hij is heel leuk Haha! alleen had ik hem niet zo wit gelaten Knipoog wat meer grijs over zijn hele lichaam en de plekke die je nu grijs hebt, wat donkerder, daardoor wordt hij wat echter en staat steviger op het papier Lachen probeer verder wat meer met detail te werken Knipoog zou er verder niet wat voor willen geven, misschien hij al hij wel helemaal was ingekleurd wel, want dan komt hij beter over Haha!

Fantine: zelf was je volgens mij niet helemaal tevreden hierover, maar ik vind hem prachtig. Vooral dat neusje lijkt zo echt Haha! het enige wat mij opvalt is dat de pupille zo ongelijk zijn Knipoog 15 euro, denk ik toch wel Haha!

Fnanne: wat een enorm rustgevende sfeer breng je hiermee op mij over Lachen echt, vind het een soort uitbeelding van liefde, erg inspirerend Haha! verder heb je de kleur van de achtergrond erg toepasselijk gemaakt Lachen 30-35 euro Haha!

Magicunicorn: 1ste, de eerste vind ik persoonlijk niet zo heel mooi. Vooral omdat het linker voorste paard zijn been niet klopt. Dat stoort mij een beetje Lachen daarnaast vind ik het jammer dat het andere been precies van het blad af is Knipoog daarnaast kloppen de achterbenen ook niet helemaal Knipoog naar mijn idee heb je het rechter paard als eerste getekend en toen wat te snel hebt gewild, waardoor veel verhoudingen niet meer helemaal kloppen Knipoog verder is hij wel goed gedetailleerd 10 euro.
2de: deze vind ik wel heel inspirerend, knap dat je het hoofdje zo goed in verhouding hebt gehouden ondanks dat hij scheef is Lachen wel vind ik het jammer dat er geen overgang is tussen kleding/ruiter en paard 15 euro

Evelijn_: johnny oh johnny Muziek! leuk gemaakt Haha! herkende hem meteen. Vind het alleen jammer dat de ogen scheef staan. Verder kloppen sommige verhoudingen niet helemaal. 15 euro

Blz. 5

sexy_back: Probeer wat meer met het licht te spelen. Laat schaduwen zien, waardoor er diepte ontstaat. Maak hem wat donkerder, zodat hij heel duidelijk is Lachen nu is het teveel een vlak, zeg maar. Probeer wat meer detail erin aan te brengen, je bent nu al een heel eind op weg, maar zou er nog niets voor vragen Lachen

sindbad: probeer wat meer details te laten zien. Laat zien waar de schaduwen vallen en wees niet bang om hem wat donkerder te maken. Vooral de details zijn dingen waar ik me aan stoor, bijv. het oog, en de oren Knipoog hierdoor kloppen ze niet helemaal Lachen ik zou hier persoonlijk eigenlijk geen geld voor vragen

astridjhu: de eerste twee tekeningen zijn beide leuk, maar ik mis veel details. Probeer wat meer tijd te besteden aan je tekeningen en zoek preciezere details op, zou er geen geld voor vragen Knipoog de laatste is niet af dus kan ik niet beoordelend

Wendy15: vind deze erg leuk gemaakt. Heel simpel, maar toch wat aandacht trekkends erin Lachen zou er nog 10 euro voor vragen, maar kan zeker meer worden, als je wat oefent en preciezer gaat werken Lachen

Wendy15: en dit bedoel ik dus met preciezer Haha! erg leuk, en mooi gevuld over het hele papier Haha! een 20 euro”??? probeer de volgende keer wel wat donkerder te werken Lachen

Blz. 6

Lontje: je blijft me verbazen met die poezen Haha! al had van mij dit keer de neus wel wat duidelijker gekund Haha! verder vind ik hem erg mooi geworde Lachen goed papier gebruik en erg duidelijk Lachen ik taxeer niet hoger dan de 50, maar het gaat erover heen Haha!

Evelijn_: Erg leuk getekend, alleen klopt volgens mij het oog niet helemaal Lachen of hij houd ze dicht tegen de zon Tong uitsteken verder zou hij van mij wel wat meer gevuld mogen zijn

Rooslovertje: Hier mag je meer detail inverwerken waardoor spieren, oog, oren en alles duidelijk word en er meer diepte in gaat zitten Lachen vooral het oog mag gedetailleerder want nu is het meer gewoon een zwarte stip. Verder ook meer details op het lichaam Lachen misschien 5 euro, maar zou eigenlijk nog ff oefenen

Ciinderella: ik heb deze ook getekend, maar toen ik de jouwe zag dacht ik echt HELP!! En ik vond de mijne tot dan toe al zo mooi Lachen heel mooi gemaakt dus Haha! zou de volgende keer proberen iets minder wit, want nu probeer je het lichter te maken en wordt het zo licht dat het de tekening een beetje overneemt. Het gaat teveel overheersen. Verder mag hij in het geheel wat donkerder en hier en daar nog wat details, maar toch een 15-20 euro Haha!

Marthine: Leuk, heel leuk dat je gekozen hebt voor een schildpad, juist omdat niemand dat doet Lachen zou alleen wat duidelijk mogen, wat meer lijnen waar wat stopt en begint Knipoog wat meer details dus Lachen 10 euro Lachen

JoSav: 1ste heell leuk gemaakt Haha! weer eens wat anders, al ben ik niet zo weg van het digitaal tekenen van paarden Lachen omdat meestal de details te grof blijven Lachen vind het bij deze jammer dat hij helemaal geen manen heeft. Verder vind ik het oog en de neus erg mooi, maar heb het idee, dat je met de rest wat minder geduld hij, voor mijn gevoel zijn de schaduwplekken daardoor meer vlekjes Bloos verder vind ik de achtergrond wel erg toepassend gekozen. Een prijs weet ik niet te bedenken, omdat ik niet weet hoe een tekening uit de printer komt Lachen
2de: heb het idee dat je voor deze tekening veel meer de tijd hebt genomen. Dit keer is het hele hoofd mooi gedetailleerd, al vind ik de nek weer een beetje vlekkerig geworden Knipoog wel weer een hele mooi achtergrondkeuze Haha! prijs zelfde als vorige Lachen

Astridjhu: 1ste: je zou wat gedetailleerder mogen werken Knipoog waardoor de veren beter zichtbaar zijn Knipoog wil het nogmaals zeggen, neem wat meer tijd voor je tekeningen Lachen zou er niets voor vragen en dooroefenen.
2de: vind hem niet zo, al is hij wel mooi op papier gezet Knipoog mooie kleuren, maar probeer niet te streperige details neer te zetten, neem de tijd Knipoog verder vind ik de achtergrond een beetje “kinderachtig” Bloos

Fnanne: erg mooi weer Haha! wel heb ik het idee dat de ogen niet helemaal kloppen, verder heb je hem heel mooi gedetailleerd afgewerkt Haha! 30 euro

Fantine|jij kunt veel en veel beter dan dit Lachen ik mis heel veel details en het is naar mijn idee een beetje snel opgezet verder kloppen de verhoudingen ook niet helemaal en probeer wat af te wisselen met de kleuren, waardoor er diepte ontstaat zou er niets voor vragen Bloos

love_fylkir_: kan ik niet meer zien

blz. 7

love_fylkir_: 1ste: Vind hem wel wat inspirerends hebben, maar het is niet mijn stijl Knipoog ik hou meer van details en ik heb het idee, dat dat niet bij deze stijl hoort, durf er dan ook geen prijs aan te zetten, maar denk toch dat het min. 20 euro zal zijn Lachen
2de: vind hem een beetje vreemd, maar wel mooi afgewerkt. Zou er niet een prijs voor weten en bij deze dan ook echt niet, omdat ik er zelf geen geld voor over zal hebben. Zoals ik al zij ik hou van details en die mis ik hier ook nog wel eens en dan vooral, met wat het is en waar het stopt enz. Knipoog

Plaudar: Erg mooi gedaan zo met al die haren Lachen toch kloppen voor mijn gevoel niet voor 100% de verhoudingen Lachen maar het kan ook wel eens door de haren komen Bloos zou er toch een 30 euro aanvast knopen Haha!

love_fylkir_: sorry, maar vind hm echt niet mooi gelukt Bloos hij heeft helemaal geen detials en dat is echt iets waar ik heel veel waarde aan schenk, zou er geen geld voor vragen

alena: Erg leuk gemaakt Lachen mooi in details gebracht Haha! ik persoonlijk had hem liever wat donkerder gezien waardoor hij meer van het waardoor hij meer van het papier zou afspringen Lachen verder klopt hij hier en daar niet helemaal qua verhoudingen Lachen 15 euro

Wendy15: vind hem persoonlijk niet echt Bloos niet omdat hij niet mooi is, maar omdat hij voor mijn gevoel niet voldoende getailleerd is vooral niet in zijn hoofd Knipoog denk dat A4 formaat eigenlijk te klein is voor een heel paard Lachen heb in ieder geval veel mooiere van jou gezien Lachen 15 euro

love_fylkir_ : hij heeft wel wat Haha! denk zo’n 20 euro weer Lachen voor de mensen die ervan houden dan he Knipoog ik zou er zelf niets voorover hebben, vanwege weinig detail Lachen

Evelijn_: Prachtig die oogje Bloos!, al heb ik wel het idee dat het hoofd niet helemaal klopt in verhouding met het lichaam Lachen alleen die oogjes, maken hem helemaal geweldig, Haha! echt waar topwerkje van je Haha! 25 euro Haha!

janique : ik snap niet waar je de inspi vandaan haalt, maar hij is helemaal geweldig Haha! erg mooi op papier gezet, zeker met die achtergrond erbij, mooie kleurkeuze en duidelijk verhoudingen. Het enige minpuntje is voor mij dat het kattenlichaam niet langer doorlopp nou stopt hij te plots ::) 25 euro Haha!

marthine: erg mooi getekend deze Lachen hij lijkt nog niet helemaal sprekend echt, maar denk toch wel en 10 euro en lekker blijven dooroefenen Lachen

Jaimyliefje: zou hier persoonlijk niets voor vragen. De details kunnen weggevallen zijn, maar ze kunnen nooit helemaal weg zijn en ander moet je de details wat donkerder maken Knipoog ik denk dat beide tekeningen wat donkerder en meer gedetailleerd mogen worden probeer verder wat preciezer te zijn en er wat meer aandacht aan te besteden Lachen probeer ook geen echte lijntjes te zetten voor schaduwen en details Knipoog doe dat echt door donker en ligt te tekenen Lachen

love_fylkir_ : tja, tis echt niet mijn stijl, zou hier niets voor vragen Bloos mis echt die details Bloos

ik ben geen ster in het taxeren en als je het er niet mee eens bent, mag je het gerust zeggen, maar ik doe ook maar gewoon mijn best Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 22:25

als je de tekening ziet zit er toch echt best veel schaduw in hoor Knipoog maar ik heb met photofiltre de tekening donkerder gemaakt zodat je misschien de schaduw iets meer zou zien.. jammer dat dat niet is gelukt.. je ziet alleen de lijntjes die je in werkelijkheid neit echt ziet, veel meer Boos!
dus tsjah.. voortaan maar een foto maken.. Knipoog

ik was er trouwens vergeten bij te zetten dat ik een half uurtje over de tekening heb gedaan Clown
dus heb niet echt mijn best gedaan Knipoog
voortaan zullen jullie beter werk van mij zien Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 22:30

Nujaro, jij hebt het wel voor mekaar gekregen prachtige tekening!
door het materiaal iets minder waard dan wanneer je hem in kleur had gedaan met bijv verf/pastel..
weet verder niet echt goed hoeveel je voor een bepaalde tekening moet vragen, maar zou hier ong 25 tot 20 voor geven..
de tekening heb ik niets op aan te merken!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 22:35

Jaimyliefje schreef:
Nujaro, jij hebt het wel voor mekaar gekregen prachtige tekening!
door het materiaal iets minder waard dan wanneer je hem in kleur had gedaan met bijv verf/pastel..
weet verder niet echt goed hoeveel je voor een bepaalde tekening moet vragen, maar zou hier ong 25 tot 20 voor geven..
de tekening heb ik niets op aan te merken!

Bloos! zoveel Bloos!
in ieder geval hartstikke bedankt Haha!
ben nog niet zo goed met pastel Knipoog moet ik nog ff goed papier voor kopen, maar dan ga ik ook eens met kleur aan de gang Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 22:45

ben niet goed in taxeren hoor!! dus ik weet niet goed wat reëel is enzo.. maar heb al veel mensen gezien die voor zo'n tekening ongeveer deze prijs maken (verder niet in het taxatie topic hoor.. daar weet ik niet veel van Lachen ) maar wel op andere plaatsen Knipoog (kunstsites etc..)
vind het een mooie tekening.. niets op aan te merken..
weet verder niet precies wat je ervoor moet vragen..

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:51

ik ga weer aan het taxeren bij pag. 7 Haha!
plaudarwauw wat een details 35,- Geld, geld!
wendy15ik vind het lijf mooi in verhouding alleen het hoofd iets minder 10,- Geld, geld!
evelijn_wauw erg sprekend mooie ogen 20,- Geld, geld!
janiquecool origineel hoor leuk dat de muis de kat de baas is 25,-:$

zo nu pagina 8 en dan ben ik weer bij Haha! Haha!
marthineooh wat lief ik denk 11 Geld, geld!
nujarowauw prachtige verhoudingen alleen ik vind het papier/karton zo zonde 25 Geld, geld!
jamyliefjeik vind ze wel gaaf lekker fris lente gevoel ! Ja wat is het formaat ? knoop er 15,- Geld, geld! aan vast

zou hehhe ik ben klaar!!! Pling Cool
Doei, doei

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:06

Iedereen bedankt voor de taxaties en de genomen moeite Lachen

Weer eentje van mijn hand:

Afbeelding

Potlood 2B op A4.

*taxeert later bij*
Lachen

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 13:54

Bloos! hoog tijd voor een heuze inhaalslag. Zou het afgelopen weekend al gedaan hebben maar door omstandigheden niet aan toe gekomen Bloos

Even een opmerking vooraf:
Willen jullie de tips voor het maken van een goede foto nog even doorlezen? Ik zie heel veel vrij donkere foto's van tekeningen waarvan ik het moeilijk vind om dat te beoordelen. De presentatie van je werk is een niet geheel onbelangrijk detail! Zeker omdat we door foto's/scans al een verlies van details/kwaliteit hebben is het zaak ze zo goed mogelijk vast te leggen.

Verder wil ik iedereen bedanken voor alle taxaties!! Heel erg leuk zoals iedereen probeert toch zijn/haar mening te geven OK dan! OK dan!

Daar gaan we dan (houdt het wat korter dan anders...):
Pagina 5, prijzen voor A4 tenzij door mij/jullie anders aangegeven.

sexy_back: ietsje meer contrast laat de tekening meer spreken. Ongeveer 5 euro voor deze
sindbad: door donkere foto's moeilijk te beoordelen, aan de hand van wat ik nu zie zou ik zeggen nog even oefenen.
astridjhu: zeker de ollie vind ik in een leuke stijl gedaan, ik zou echter wel nog even oefenen voor ik er geld voor zou vragen
Wendy15: ong. 10 euro maar ik denk dat als je deze met de juiste materiaal gemaakt had, je gelijk het dubbele had kunnen vragen.

Pagina 6

Evelijn_: ong. 25 euro
rooslovertje: wat vlak, het geheel mag gedetailleerder en meer contrasten, nog even oefenen.
Ciinderella: verhoudingen zijn goed, wat al gezegd is het geheel kan sprekender en meer kleur gebruiken, ogneveer 15 euro.
marthine: ong. 10 euro, leuk zo'n dier wat je hier weinig ziet Haha!
Josav: ong. 200 euro
astrudjhu: je grafiet kan wat meer contrasten gebruiken, kleur is leuk gedaan. Maar voor beiden vind ik dat je nog even moet oefenen.
Fnanne: tja... hier kan ik kort over zijn Clown 50+
Fantine: wat meer contrast had deze tekening zeker beter gestaan. Mooi verschil tussen hoofdstel en vacht ong. 10 euro.

Pagina 7

love_fylkir_:
voor je schilderijen op dat formaat ong. 20 euro, de tekening zou ik niks voor geven.
Plaudar: pluizige vacht is mooi gedaan maar ik mis het kinnetje? Hierdoor is het hoofd wat vlak. Ook de ogen lijken net niet helemaal goed te staan (ongelijk). Ong. 20 euro A3
alena: ong. 25 euro (tips al in topic gegeven)
Wendy15: ong. 15 euro (tips al gegeven)
Evelijn_: ong. 20 euro mooi gedaan!
janique: Nagelbijten / Gniffelen vind hem leuk Ja ! Kan zo in een verhalenboek, wat zijn de afmetingen en met welk materiaal heb je hem gemaakt? schat zo ong. 30 euro.

Pagina 8

marthine:
ong. 5-10 euro
nujaro: je gaat vooruit! het papiersoort vind ik zelf niet zo mooi, qua verhoudingen doe je het steeds beter, het geheel vind ik echter nog teveel 1 kleur. b.v. contrast tussen hoofdstel en vacht had mooier gekunt. ong. 5 euro
Jaimyliefje: geen prijsklassen, nog even oefenen.
love_fylkir_: ik blijf bij wat ik eerder schreef. ong. 20 euro.
Fnanne: minimaal 50 euro, ik vind deze erg mooi weer! Ja

nu 1 van mij
zwart karton 25 x 35 cm, kleurpotlood (Derwent Coloursoft)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 21:57

marthine: ik vind hem heel leuk! hij kan nog iets realistischer. tien euro.

nujaro: heel leuk getekend. naar mijn gevoel had het rechterneus gat iets meer verborgen moeten liggen, als je naar het oog kijkt lijkt de verhouding een beetje raar. maar kan ook aan de stand van het hoofd van het paard liggen of dat ik zo raar kijk Tong uitsteken 7,50

jaimyliefje: ik vind dit eerlijk gezegt nog niks waard. nog even blijven dooroefenen en meer schaduwen gebruiken.

love fylkir: ik vind hem iets wat raar kijken het hoofd is wat ingedeukt laat ik maar zeggen.. 15 euro.

fnanne: super! ik heb er echt geen commetaar op Tong uitsteken 50 euro!

lontje: ik vind hem echt super! hij kan zo van het papier af komen Haha! heel mooi gedaan! al vind ik de haren rechtsonder ietsje te lang overkomen. je hebt alles heel mooi in plukjes gedaan en dan loopt het zo ineens af. (viel me pas op na vijf minuten kijken Tong uitsteken ) zeker 75 euro!!!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:00

Wow.
Wat een geweldige kunst.
Ik heb een link gekregen naar deze pagina naar aanleiding van het vragen van een opdracht.
Deze persoon kon echter geen personen tekenen en nou is er misschien 1 op dit forum die de uitdaging aan wil gaan?

Edit: foto verwijdert.
Sorry.
Laatst bijgewerkt door kaatje77 op 13-03-07 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:14

Kaatje: het is niet de bedoeling om hier om een tekenaar te vragen Lachen . Dit topic is alleen bedoeld ter informatie van de tekenaars zelf mbt hun prijzen. Wel kun je natuurlijk oa kijken wie je aanspreekt Lachen .
Heb jij het sticky op commercieel al gezien? Daar staan een aantal tekenaars onder elkaar:
viewtopic.php?f=69&t=424387

Ik vind je foto wel een mooie uitdaging, kijk maar mijn site of mijn stijl je aanspreekt? Lachen

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:14

[quote="kaatje77"]Wow.
Wat een geweldige kunst.
Ik heb een link gekregen naar deze pagina naar aanleiding van het vragen van een opdracht.
Deze persoon kon echter geen personen tekenen en nou is er misschien 1 op dit forum die de uitdaging aan wil gaan?
Weet niet of het zo goed is maar hierbij de foto:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=N7NBD6MU

huh Verward hoort dit niet in het wie wil mijn paard tekenen topic of snap ik het nou verkeerd ?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:24

Ik heb mijn bericht al verandert.
Sorry.
@Naomie21 heb je een pbtje gestuurd!

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:54

Iedereen bedankt voor de taxaties Lachen

Pagina 7

love_fylkir_: Aparte stijl, voor de liefhebber €30?
Plaudar: Mooi gedaan, alleen vind ik de ogen niet helemaal erbij passen. €15,-
love_fylkir_: Verhoudingen kloppen niet helemaal geloof ik. €10,-
alena: Mooi gedaan. Heel zacht, maar mag misschien ietsje meer contrast in/neusgat wat donkerder voor nog meer diepte. Vacht heb je ook mooi weergegeven. €15,-
Wendy15: Mooi gedaan. Jammer van het hoofdje en het dunne beentje. Vooral de benen hebben mooie details, probeer dat door te voeren naar de rest. €7,50-10,-
love_fylkir_: Aparte sfeer heeft deze op mij, spreekt me van al je werken wel het meest aan. €20,-
Evelijn_: Erg mooi gedaan. Oren hadden misschien wat duidelijker/ meer detail gemogen. €7,50
janique: Vind m leuk *LOL* Formaat en materiaal? Lachen Misschien dat je m beter iets verder had door kunnen laten lopen aan de achterkant, hoewel dit ook wel iets heeft.. €15,-

Pagina 8

marthine: Formaat? Vind m leuk neergezet, €7,50
nujaro: Probeer de manen meer als haren eruit te laten zien ipv een vlak(best moeilijk op zulk grof papier weet ik ) Heb het idee dat er iets aan t hoofd niet klopt.. €5,-
Jaimyliefje: Creëer meer diepte door ze echt helemaal in te kleuren met schaduwen, laagje voor laagje. Kijk goed naar de foto, manen zijn geen losse strepen maar vormen een geheel en plukken. Nog even dooroefenen.
love_fylkir_: Verhoudingen zijn wat raar, jammer want verder is ie best leuk. Als je die beter hebt kun je er denk ik wel €20 of meer voor krijgen.
Fnanne: Heel mooi neergezet! *droomt weg bij jouw hoofdstel* €45-50,-
Lontje: Lekker genieten in t zonnetje Haha! Heel mooi neergezet, die manen!! €50 zeker.

Klaar Haha!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 17:26

At Lontje.. Mijn tekening is A-3 links en rechts bijgesneden.. gewoon met Kleurpotlood! Lachen

Marthine: zou iets gedetailleerder kunnen misschien, verder Errug leuk! Ik vind hem nu nog geen geld waard, maar als je wat meer gaat oefenen met licht donker etc. zeker wel! Ben benieuwd wat we nog te zien krijgen van jou! Lachen

Nujaro: Leuke tekening, jammer van het papier.. Ik vind het paard nog niet echt realistisch overkomen, maar je bent zeker goed opweg! €5,-

Jaimyliefje: Nog even oefenen! Vind je tekeningen nu nog niet echt geld waard, maar dat komt vast en zeker nog!

Love_fylkir: Leuke stijl, maar simpelweg niet mijn smaak.. Iemand die hier van houd zou hier zeker meer voor geven, maar ik houd het bij ong. €10,-

Fnanne: Tsss.. weer zon mooie Haha! écht vanaf €50,- hoor!

Lontje: Echt een van mijn favorieten van jou tot nu toe.. Jammer dat je deze niet op A-3 hebt gemaakt Kwijl Maar dan nog vind ik hem rond de 75 euries waard!

Zo dat was het weer even! Haha!