Prachtig! Echt ontzettend knap gedaan! Toch zie ik idd het punt van dat (voor ons) rechteroog. Ik heb het idee dat zijn onderste ooglid ietwat te dik is waardoor hij wat anders kijkt. Ik denk niet dat je het oog nog moet gaan verplaatsen, hoewel ik het met je eens ben dat het misschien voor het mooi nog iets meer naar rechts (voor ons) had gekund. Ik vind het wel weer ontzettend knap gedaan, ongelofelijk...
Wów Babe....merkte het topic net pas op en ben blij dat ik hem toch nog even zag
Jij hebt écht talent, dame! Op zich is een mens al erg moeilijk, maar als je dan ook nog een gelijkenis moet overbrengen is dat toch wel een extra uitdaging. Ik vind je schilderijen prachtig :J ! Ontzettend knap, complimenten!
@ Mariekje22 dat zou je dan nog kunnen onderbouwen dan weet ze ook wat je bedoelt
of hij lijkt of niet kan ik niet beoordelen maarrrrrr....... ik vind hem echt geweldig mooi gedaan. Heel erg knap hoe jij mensen zo levensecht kunt schilderen echt onwijs mooi gewoon!! Er zijn er denk ik maar weinig die dat na kunnen doen! 1 woord: GAAF!!