Wat onvoorstelbaar knap dat je dit kunt. Ik ben al helemaal blij is als ik iemand op de achtergrond weg kan werken. Ik ga dit topic zeker volgen en misschien nog wel lief vragen of je ook een foto van mij kunt bewerken.
Ik vind het echt werkelijk geweldig!! echt bijzonder.. Ik zou ook heel graag eens een bewerkte foto van me zelf willen hebben , alleen heb ik momenteel denk ik geen goede en heb jij het vast heel druk!
super knap zeg allemaal!!! maar.... je verandert wel nogal de gezichten van al die mensen haha! zo heeftje een korter gezicht haha! straks krijgen ze een minderwaardigheids complex omdat ze er liever hadden uitgezien zzoals jouw bewerking haha! eeeeen.... je zelf gedachte vrouwen hebben vaak een nogal breed gezicht. je laatste vind ik ook nogal mannelijk.... misschien de kaaklijn en wangen iets smaller tekenen? je snapt dat dit niet als commentaar maar als opbouwende kritiek moet worden beschouwd! super goed van je allemaal!! -x-
@NinaTijger: mooie foto maar spijtig van de zonnebril, lijkt mee niet echt geschikt voor een bewerking @lotttttttt: wanneer je een scherpe foto hebt wil ik deze wel bewerken @MlieZ88: Het zijn nu eenmaal extreem make overs. Geloof niet dat iemand er in het echt zo wil uitzien. Het valt mee namelijk op dat bijna iedereen de bewerkingen van iemand anders mooi vind maar als ze naar een eigen bewerkte foto kijken het toch maar raar vinden. Langs de andere kant zie je maar dat we allemaal uitzien als de fotomodellen in tijdschriften. @Chiqa: haha, je kan zeker veel vinden op internet maar let op het wordt snel een verslaving
en dan nog iedereen bedankt voor de leuke reacties
Mooi werk hoor! Ben niet ze heel erg weg v t geschilderde al vind ik t super knap! Ik werk veel met Photoshop, maar had nooit bedacht er dit mee te doen. Je haren lukken steeds beter, goed hoor. Ik vind alleen je monden iets 'te' waardoor ze erg nep worden, maar tanden vind ik wel heel knap elke keer. Photoshop is een heel leuk programma waar super veel mee kan, maar jij bent er wel n expert in geworden zeg: heel knap! Ik vind t leuk om te zien wat jij er mee tovert.