Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djeez... Dank allemaal!! Wat een gave commentaren!!!
Totdat de schilderijen klaar zijn...
het schilderij is nog niet af... Dat had ik wel graag gehad, maargoed: ik ben al wel een heel eind.

Fnanne schreef:En het lost gelijk het probleempje van dat nare rechterwiel opSlechte foto, maar het geeft een beeld. Die "vage" groene vlek linksvoor moet nog vorm gaan krijgen. Het moet zorgen voor dieptewerking. Dit werk komt in een raamkozijn terecht, dus ik wil er ruimte/ diepte aan geven op deze manier...

Wranglerbutt schreef:En het lost gelijk het probleempje van dat nare rechterwiel op![]()
Verder vind ik 'm natuurlijk helemaal toppie
Daar dacht ik ook al aan. Wranglerbutt schreef:En het lost gelijk het probleempje van dat nare rechterwiel op![]()
Citaat:Slechte foto, maar het geeft een beeld. Die "vage" groene vlek linksvoor moet nog vorm gaan krijgen.
Het moet zorgen voor dieptewerking.
Beetje wielen wegmoffelelen.
Tja... Euhm...

wouw!!
Mag ik vragen voor wat / wie je hem maakt ? Of gewoon voor jezelf ? ( sorry als dit al eerder gevraagd is )
Prachtig Fnanne, ben erg benieuwd naar het eindresultaat! 
Hij word echt geweldig!
) maar als je zwakke punt mensen gezichten tekenen is kan je ook een schduw over zijn gezicht hebben kunnen laten vallen of een hoed op, die zulke mensen op hebben met menwedstrijden
Alleen een tip. Verder is alles super en mag je erg trots zijn!!

.