Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VillaNeusjes schreef:Hahaha dat herken ik welWauw! Ik zou 'm zo dragen, ik houd er van. Alleen ben ik te lomp voor dit soort materiaal dus dat overleeft ie niet.![]()
Maar hier mag je echt trots op zijn, ik ben benieuwd naar het resultaat straks na de presentatie.
VillaNeusjes schreef:Terwijl ik nu typ zit ik met mijn huidige bril op de neus. Een kunstof bril waarvan 't montuur is kapot gebarsten aan de onderzijde van 1 glas en 1 van de pootjes is wat breder dan zou moeten. Ik heb er 3 in totaal: allemaal 't zelfde montuur. En ik heb gebroken pootjes of scharnieren of een gebroken neusbrug.
En nu zijn dit brillen van cheap ass Ali express die ik wel volgens recept koop. Maar die kosten me 35 euro per stuk. Hier bij specsavers oid ben ik dus 450/500 euro voor dezelfde extra dunne glazen etc kwijt. En die gaan net zo hard stuk. Ik laat echt heel vaak spullen vallen, of val in slaap met de bril op en wordt sochtends wakker als ik er half op lig..
Duhelo schreef:Hoe bestel je die brillen dan?
Mijn vorige setje brillen (twee monturen, een set glazen betaald en er was een set glazen gratis bij) hebben me even 1000 euro gekost (ik heb -5 en -5.30 ofzoiets.)
Ondertussen is dat al weer 4 jaar geleden en mijn ene bril is dringend aan vervanging toe (of toch de glazen).
Ik heb ooit eens besteld bij een online brillenwinkel maar dat was toch net dat niet (en erg dikke glazen).
paars schreef:Ja klopt! ik heb een beige tafelkleed (want lelijke tafels), een mini Perzisch tapijtje (heerlijk jaren 60 haha), een laag mini tafeltje voor erop, een bril standaard, het reclame bord, een tablet (waar een video op komt van het maak proces), een brillenkoker met mijn logo, een sieraden mapje met mijn logo, een visitekaartje, een tasje met mijn logo en nog 2 extra sieraadjes die je kunt wisselen met de brilkettingOooo het komt dichterbij! Deze poster komt dan op de tafel te staan samen met je bril? Mss met een mooie zijden sjaal en leren handschoentjes?
Brand los!
Koper schreef:Ja, maar dat klopt ookOh, ja omdat je vertelde over de stukken die je klasgenoten maken deed ik de aanname dat zij ook jouw bril al gezien hadden. Zo leuk om dan volgende week alles bij elkaar te zien en te kunnen bewonderen
_Hedi schreef:ik heb een beige tafelkleed (want lelijke tafels), een mini Perzisch tapijtje (heerlijk jaren 60 haha), een laag mini tafeltje voor erop, een bril standaard, het reclame bord, een tablet (waar een video op komt van het maak proces), een brillenkoker met mijn logo, een sieraden mapje met mijn logo, een visitekaartje, een tasje met mijn logo en nog 2 extra sieraadjes die je kunt wisselen met de brilketting