Ik baal altijd dat de upload van bokt de kwaliteit van de foto zo achteruit trekt. Op deze foto zie je de wimpers niet eens.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Het is echt jammer maar ik gewoon de nuances niet. Ik heb ooit eens een gevaarlijke chemische stof in mijn ogen gehad en sinds dat moment vind ik die subtiele kleurnuances lastig.
Ik ben nu bezig met dat recepten boek dat hier eerder genoemd werd en daar gebruik ik wel kleur en dat gaat prima maar echt in detail met verschillende tinten gaat gewoon niet. Dus dan lekker met grafiet aan de slag, dat is ook heerlijk.
Tazzey schreef:Hmm dat wil ik eigenlijk wel graag proberen. Ik ga zo’n palet halen. Bedankt voor de tip! Overigens ook een mooi werk!
Polarize schreef:Wat een gaaf werk eva!
Vikawiek, oh ik hou van dat nummer van froukjehet schilderij past er echt heel goed bij, heel mooi!
De outline had ik met oostindische inkt en een penseeltje gemaakt! Na mijn art nouveau ding heb ik meteen een penseeltje gekocht wat meer geschikt was voor linewerk, dus kon die meteen even tedten
eva1969 schreef:Gaaf Vikawiek, ik moest gelijk denken aan le petit prince, daar deed de figuur me aan denken.