Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:maj0 schreef:Wauwheel gaaf!
Hier ook weer kleurplaat af. Op 1 stukje na waar geen nummer in staat (en ik ben dan heel slecht om te bedenken welke kleur daar in moet dus wat zeggen jullie)
Ik vind hem wel wat donker maar heb het idee dat alles in het boek dat wel beetje is.
[ Afbeelding ]
De kleurcodes kan ik niet super goed zien, dus ik hoop dat ik het goed zeg. Het gaat om het stukje in zijn zij geloof ik he? Ik zie daaronder 3 verschillende grijstinten, 1 die naar heel licht beige neigt, een licht grijs, en een donker grijs. Ik zou de licht grijze pakken, volgens mij staat het cijfer 11 ervoor maar dat kan ik dus niet zo goed zien.
Mijn logica om voor die kleur te kiezen: ik meen in de kleurplaat terug te zien dat de kleuren hogerop lichter zijn, en naar onderen toe steeds wat donkerder worden. In de andere zij van de wasbeer zie je dit ook terug, bovenin lichter grijs, in het midden een midden toon grijs, en meer naar beneden het donkere grijs. De midden grijstoon moet denk ik het patroon in de vacht van de wasbeer (streepjes) laten zien, als je het open stuk met diezelfde kleur inkleurt dan zie je aan beide kanten dat patroon terug komen. Dus ik denk kleur 11, en onderin je kleuren lijst is dat dan 157.
Liek wat schattig!en wat veel al!