Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Dat zijn wel hele vrolijke tasjes
Jiskaa schreef:Wat leuk gemaakt!
Yavanna schreef:Kunstige tasjes Quimm, gebruik je katoen?
Een paar van de windlichten die ik afgelopen week heb gemaakt. En nog paar in bestelling. De gouden oorbellen was ik lekker mee onderweg, alleen, ik had nu een eigen ontwerp gedaan, zo gewoon geknoopt en moest de 2e doen, maar wist niet meer hoe ik de 1e had gemaaktDus nu weer uitgehaald.
![]()
Dus eerst maar prio aan de windlichten gegeven![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nu heb ik nog een blauwe op de planning staan voor vandaag
Tazzey schreef:Die gehaakte tasjes zijn zo schattig![]()
Verder zijn het allemaal mooi projecten.
Ik ben intussen nog verder gegaan met de eekhoorn in de zeldzame tijd die ik over heb.
[ Afbeelding ]
Thanks
Ik wilde in de kerstvakantie verder gaan maar helaas heb ik flinke griep en inmiddels twee ribben gebroken door het hoesten. Tekenen wordt hem deze week in ieder geval niet meer.
SnuitjeLove schreef:Opzich bepaalde materialen aanschaffen is geen probleem zoals wat gereedschap, maar grote machines zoals een naai-en lockmachine heb ik geen extra ruimte voor. Ik heb bijvoorbeeld al wel wat materiaal voor leerbewerking in huis.
Ik merk dat ik wel geïntresseerd ben in een beetje soort 'craftmanship' van vroeger ofzo. Waarin alles nog met de hand werd gedaan zoals pottenbakken, boekbinden, leerbewerking, manden vlechten, smeden. Iets in die richting. Bij haken en borduren raak ik snel mijn interesse kwijt. Iets in gewikkelds vind ik wel leuk, dat brengt wat uitdaging mee. Als ik door was gegaan met kleding naaien wilde ik mijn eigen patronen gaan leren tekenen.