Ik loop zelf hopeloos achter met bijleespost, er komen erg mooie tekeningen voorbij.
De prompt van vandaag, 12. Forget (me not)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Zo, ik heb veel in te halen.Zowel kwa bijlezen als kwa tekeningen.
BarbaravdW
-scallops: simpel maar mooi.duidelijk herkenbaar.
nest; ah dat is ook een manier om het te interpreteren ja!
Match: mooi lijnenwerk maar ik geloof dat ik hem niet begrijp.
Flame: nice!!!
trip: Ah leuk! Die kan zo in een kinderboek.![]()
Bouquet: Originele interpretatie!
crabby: Ik vind hem mooi hoor, mooie schaduwtechniek in je krab.![]()
Eagle: Mooi symmetrisch uitgevoerd!
Ik licht inderdaad bepaalde delen op met een witte gelpen.
Bedankt voor je complimenten trouwens!Mijn voorbeeld van scallop had die rare sliertjes/tandjes.
AlwaysH
scallops: Creatieve oplossing.
Flame; Ik vind hem super leuk!Is dat tandloos? (how to ride your dragon?)
Jeika
Flame: die kan echt zo in een boek.
Dag6:Nog zo eentje... teken je toevallig voor schrijvers?
7: Die glans in het lichaam van je kever!Heerlijk creatieve ideën heb je, elke tekening is een klein verhaaltje op zichzelf eigenlijk.
Match: jeetje die is prachtig gedetailleerd kwa schaduw!!Ik zou hem aanbieden aan een boksschool eerlijk gezegd.
Nest: Ik moet er nog aan beginnen maar we hebben hetzelfde ide.Wel andere vogelsoort.
Mooi uitgewerkt!
Crabby: Ik wilde dat ik altijd zo tekende als jij wanneer je geen zin hebt.Mooi die uitdrukking er in gezet! en dan ook nog een man! (ik kan om een of andere reden geen mannen tekenen, het worden altijd vrij vrouwelijke mannen.
)
Biscuitje
Gargoyle; je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt met dat perspectief. Mooi uitgevoerd kwa verhoudingen! Ik zou hem misschien nog iets meer durven schaduwen
Dandelion: Erg boeiende tekening eigenlijk... Je blijft er naar kijken op één of andere manier, mag ik weten wat jouw gedachte hierbij was?
Cowboy; Mooie verhoudingen. Dat lukt me dus nooit he om een rijdend mens zo mooi in verhouding te krijgen. __O-
tiger: Wederom geen heel makkelijk perspectief maar mooi uitgevoerd.Je doet dit op de trein?
Dat zou mij dus nooit lukken. Hoe krijg je je lijnen zo strak op de trein?
Seven
1. Nice, pissig paard.. Beetje stripachtig?
2. Zou zo een tattoo kunnen worden. Mooie compositie hoor!
3. Dat is vooralsnog de schattigste vleermuis die ik al gezien heb denk ik.![]()
4. Jij tekent zo vrolijk.. Of tenminste: Je tekeningen geven een heel vrolijk gevoel!
5. Heel eerlijk kijk ik mee naar de torens dan naar het hoofdonderwerp omdat je die torens zo prachtig "op de achtergrond" hebt weten te brengen.
Kuggur
Flame: duidelijk en strak.![]()
Bouquet: tot nu toe je leukste in mijn mening.
Trip:Leuke interpretatie, prachtig uitgevoerd.
Match; simpel maar strak!
Nest: Welke dier maakt dit type nest?
crabby: Jouw krab ziet er uit alsof ie klaar is om zich te verdedigen.Maar wel mooi gemaakt! Die achtergrond er bij maakt het ook echt helemaal af.
Eagle; Jij gaat dan weer voor die mooie zachte rustgevende versie.![]()
jokari
Gargoyle: Daar zou je zo een knuffelbeer van kunnen maken met dat ontwerp.
Scurry: Nice dat je zoveel beweging gekregen hebt in een lijnentekening...
Bat: Ja maak daar ook maar een knuffelbaar van....ik zou 'm kopen iig
Scallop: Leuk ide, een mooie om mee te nemen als je ergens moet wachten.
Flame; Mooi gedaan. De overgangen zouden voor een vlam misschien iets vloeiender mogen zijn maar dat is ook gewoon een stukje stijl.
Bouquet: Ik herken verschillende bloemen dus dat heb je mooi neer gezet.
trip: is dat papaver?
Match: leuk speels en je hebt imo precies genoeg en de juiste kleur gebruikt om hem er uit te laten springen! Leuke interpretatie ook.![]()
Hommelnestje: mooi gedaan.![]()
Ibbel
scallop: Die plant is prachtig!
flame: doet een beetje japans aan!Is zo'n rustgevende tekening.
mushroom: Mooi geschaduwd en gelijnd hoor! Hij oogt mooi 3d zonder opgevuld te zijn!
mannequin mooi neergezet!
Nest: mooi duidelijk die jonge vogeltjes.Ze zijn cute!
eagle: Prachtig! Hij springt echt van het papier, die blik!
predator: Vind hem erg mooi, hoofd heb je mooi uitgewerkt!
Chubby: eh ja... Ik ken discworld niet ... Wel mooi gedetailleerd neer gezet, simpele voorwerpen tekenen is veelal moeilijker dan de gedetailleerdere want je kan je er niet uit redden door meer details toe te voegen. Dus knap!
De eagles in deze post zijn ook mooi, mooie poses.![]()
Ik krijg kriebels van je bug.
Bouquet
[ [url=m/yHsPE6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Trip...Niet helemaal geworden wat ik hoopte maar goed...
[ [url=m/bRGjBV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet nog beginnen aan Nest dus ik loop hopeloos achter.