Solleke_Noah schreef:Mijn atelier is ook wel vrij chaotischen dan staat de rommelkast aan de rechterkant nog niet mee op de foto
![]()
[ Afbeelding ]
Wat zie ik daar tof hout staan!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Mijn atelier is ook wel vrij chaotischen dan staat de rommelkast aan de rechterkant nog niet mee op de foto
![]()
[ Afbeelding ]
Seven schreef:We zijn nou eenmaal creatief en meestal daardoor wat rommelig. Ik hou daar wel van, ik noem het een georganiseerde rotzooi. Maar die van mij is als ik er werk niet zo onopgeruimd als nu, nu is het gewoon een stapel spullen
Van de verflucht heb ik geen last gelukkig. Dat komt door de verf die ik gebruik. Als ik met terpentine etc schoon zou moeten maken zou dat een stuk minder zijn ook met de kleine die overal aan zit
Ibbel schreef:Tips wat betreft exposeren/meer naamsbekendheid/vrij werk aan de man brengen:
Benader lokale verpleeg- en verzorgingshuizen, gezondheidscentra, bibliotheken. Daar hangen vaak tijdelijke exposities.
Benader de kleinere galerietjes/art shops in jouw buurt.
Benader ook lijstenmakers en winkels met schilderbenodigdheden. Enerzijds voor tips waar te exposeren, anderzijds mag je daar vaak ook wel een tijdje in de etalage.
Seven schreef:Eline
Ziet er goed uit, er is wel iets wat me aan de jongen off lijkt maar wat het precies is.
![]()
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:Seven schreef:We zijn nou eenmaal creatief en meestal daardoor wat rommelig. Ik hou daar wel van, ik noem het een georganiseerde rotzooi. Maar die van mij is als ik er werk niet zo onopgeruimd als nu, nu is het gewoon een stapel spullen
Van de verflucht heb ik geen last gelukkig. Dat komt door de verf die ik gebruik. Als ik met terpentine etc schoon zou moeten maken zou dat een stuk minder zijn ook met de kleine die overal aan zit
Ik ben de uitzondering denk ik, aan een rommeltafel kan ik niet werken.
Jis_ schreef:Solleke_Noah schreef:Mijn atelier is ook wel vrij chaotischen dan staat de rommelkast aan de rechterkant nog niet mee op de foto
![]()
[ Afbeelding ]
Wat zie ik daar tof hout staan!![]()
Selina schreef:Haha de autist in mij kan niet werken in chaos want dan raak ik overprikkeld.
En nu ga ik m’n kat afmaken.
De tekening dan. De kat zelf mag nog wel blijven leven. Mits ze lief is.
Solleke_Noah schreef:Heel leuk om al die verschillende werkplekken te zieneen tikkeltje chaotisch lijkt wel de gemene deler
![]()
@Ayasha: supermooi begin aan de vos, ik doe het je niet na. Heel 'zacht' en mooi kleurgebruik. Het oog heeft echt al emotie.
Selina schreef:Bedankt! Misschien ben ik te kritisch hoor.Art_Ificious schreef:Wauw al 8 pagina's...
Denk dat ik toch wat minder actief ga zijn qua meeposten dit jaar, valt niet bij te houden hoe snel jullie gaan
Is altijd zo de eerste week
ElineR schreef:Pagina 5
Leuke werkplekken hebben jullie! Even een vraagje. Zijn er nog meer landen die niet overdag tekenen en wat voor lamp hebben jullie dan?Of tekent iedereen overdag?
Gelukkig is iedereen chaotisch hier.
De vloer is Lava.
En dankjewel voor de tip! Gelaatstrekken vind ik inderdaad erg moeilijk.
[ [url=m/AUPhIl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben weer iets verder aan mijn hond!
Jis_ schreef:Dat strookt naar mijn idee helemaal met de werkwijze van je tekeningen San.Heel leuk!
Schemerdier schreef:ALs ik het van iemand had moeten raden, had ik ook Seline en San gezegd, omwille van jullie werkwijze in het tekenen zelf: ziet er altijd zo netjes en secuur uit!
Selina schreef:Bijna klaar, lichamen zijn altijd lastig omdat het principe 1 effen vlak is waar je dan diepte aan moet geven. Denk dat ik de schaduw stukken nog wat moet afvlakken. Baal er echt van nu pff.
[ [url=m/SyZTpR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Solleke_Noah schreef:Hier nog eens een geboortehoutje gemaakt. De beide ouders zijn wielrenners dus 'k vond dit wel toepasselijk![]()
Doorsnede 13 cm, berkenhout.
[ Afbeelding ]
edit: ik heb echt een probleem met lettering, ook deze keer weer schots en scheef. Iemand hier misschien een tip voor? Normaal doe ik alles (tekening, lettering) uit de losse pols.