Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sicayes schreef:Hij word steeds mooier San
Die 'druk' erachter is herkenbaar en waarom ik ook niet van fotografie mijn 'hoofd inkomen' wil maken. Ik ben bang dat als er een moetje achterzit ik alle plezier verlies. Is me al gebeurd met grafisch vormgeven namelijk.. nu ik het als baan heb vind ik het lang niet zo leuk meer
Mkango schreef:Sicayes schreef:Hij word steeds mooier San
Die 'druk' erachter is herkenbaar en waarom ik ook niet van fotografie mijn 'hoofd inkomen' wil maken. Ik ben bang dat als er een moetje achterzit ik alle plezier verlies. Is me al gebeurd met grafisch vormgeven namelijk.. nu ik het als baan heb vind ik het lang niet zo leuk meer
Dat was voor mij dus ook de reden om niet naar de kunstacademie te gaan of inderdaad professioneel te gaan fotograferen of grafisch ontwerpen, ook al vinden veel mensen dat ik dat wel had moeten doen.In de opdrachten die ik tot nu toe gehad heb, kreeg ik volledige creatieve vrijheid, maar die luxe heb je natuurlijk lang niet altijd.
En San, hij is werkelijk waar prachtig!
Wirobelgje schreef:Hier ook eens met al mijn voorgangers,
Prachtig!
petitparis schreef:![]()
Geen woorden voor hoe prachtig en realistisch dit is. Paard lijkt er echt vanaf te spatten.
Steefz schreef:Zoals ik al op insta had gezegd: echt prachtig!
Neon schreef:Tsja.. sommige mensen zijn creatief met woorden... andere zijn creatief op andere vlakkenlol
Quote verpest... nou ja... poging tot aanpassen