[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 16:57

Spannend *\o/*

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 16:58

Mama2018 schreef:
Het liefst kijk ik een paar dagen niet zodat ik in 1x meer kan lezen maar het is zo spannend dat ik meerdere keren per dag kijk of er een update is :')

Sameee, ben helemaal geen lezer, duurt mij ook meestal te lang en haak af. Maar ik kan steeds niet wachten op t volgende stuk!
Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 30-06-20 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 16:59

Vet leuk jullie reacties hoor! :j Ik plaats zoveel ik kan overdag tussendoor en morgen ga ik z.w.s weer verder. Meestal na 17:00 heb ik geen tijd meer. Bedankt!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:01

Mama2018 schreef:
Het liefst kijk ik een paar dagen niet zodat ik in 1x meer kan lezen maar het is zo spannend dat ik meerdere keren per dag kijk of er een update is :')

Jaaaa hier ook

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:07

sanso schreef:
Mama2018 schreef:

Ja precies dit. Hoop op nieuwe stukken

selyna

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:45

Hier nog 1 die dat doet :o

maringe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:43

Hier ook, het verhaal kan niet vlug genoeg gaan :+

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:44

Ik heb alles in 1x gelezen. Het is echt spannend. Ik ben namelijk niet echt een lezer, tenzij het spannend wordt.

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 20:32

maringe schreef:

Hier ben ik het mee eens. :D

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:37

CandyArmando schreef:
maringe schreef:

Hier ben ik het mee eens. :D

Ja maar, ja maar, het moet ook niet te snel afgelopen zijn -O-

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:55

Mama2018 schreef:

Omg, same! haha :D The struggle is real!

Je verhaal leest zo lekker weg Talietjuh! <3 Meer!!

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 23:12

Ik volg heel spannend

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 23:23

Ik ook kijk meerdere keren per dag of er al meer is.. Zo spannend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:04

Kom maar op met een nieuw stuk :')

xMadelene9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:47

Jaa ik zit met smart te wachten ;)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:04

jep.. het is weer ochtend. Update

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:10

we lijken wel verslaafd aan het verhaal :Y) :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:03

Helaas neemt hij niet op..
Wat nu? ...Ik besluit toch richting het natuurgebied te lopen, hopende dat hij daar nog moet zijn en probeer het onderweg nog een paar keer.

Gelukkig wordt ik na een tijdje, halverwege de wandeling terug gebeld. "Hé, streep!", je hebt een paar keer gebeld, wat is er."?

Ik leg Jeff de situatie uit en gelukkig zegt hij, dat ik naar hem toe mag komen. Gelukkig!

Maar dan gaat mijn telefoon..Het is mijn vader. "Je komt nu naar huis"., hoor ik streng.. Dit keer besluit ik niet te luisteren en de verbinding te verbreken.

Ik ben een beetje klaar met het negatieve gedoe richting mij over Jeff. In principe ben ik al 18 dus hebben mijn ouders niet alles meer te beslissen. Daarbij vindt ik het ook niet leuk om zo naar behandeld te worden steeds. Ik besluit de telefoon uit te zetten daar ik toch geen oplader bij mij heb en loop vol goede moed door.

Eenmaal bij de tent is Kilian gelukkig al weg. Fijn! Dan kan ik rustig mijn verhaal doen bij Jeff. Helaas lukt het mij niet het hele verhaal zonder tranen te vertellen en Jeff slaat lief zijn arm om mij heen. Ook heb ik zijn jas aan gekregen waardoor ik mij extra geborgen voel.

Happy hardcore, klinkt zachtjes uit de speakers. Ook hebben we een zak chips te delen samen.

Jeff besluit vuur te maken en samen zitten we gezellig met wat drinken bij het kampvuur. "Morgen ga ik wel vroeg al naar Zantvoort," zegt Jeff. "Ik heb alle spullen al klaar staan in de auto en als je zin hebt dan ga je gewoon gezellig met mij mee".

"Je kunt er nu rustig bij mij een nachtje over slapen en morgen bedenken wat jij wilt". "Mijn ouders zijn aanhang gewend," Karim woont nu ook bij mijn vader in." zegt Jeff terwijl hij mij een knipoog geeft.

Wat voel ik mij toch fijn bij deze jongen merk ik. Het rottige gevoel van de gebeurtenis thuis verdwijnt en samen gaan we rustig naast elkaar liggen in de tent. De jas van Jeff houdt ik aan, daar het toch wel een beetje fris is.

Als ik naar rechts kijk zie ik Jeff zijn blauwe ogen met mooie lange wimpers eromheen. Ik voel weer een kriebel in mijn buik en toch lukt het mij goed om de slaap te vatten.

Eenmaal wakker zie ik dat Jeff al buiten de tent aan het opruimen is. Ik besluit hem te helpen zodat we samen alle spullen in de auto kunnen tillen. Even later open ik mijn telefoon.

8 gemiste oproepen en 20 WhatsAppjes...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:05

Meeeerrrr hihi

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:34

whaa ze is gewoon blijven slapen!! Geef me meer

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:37

Dit wordt hommeles haha en dat snap ik wel :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:47

Dat ze niet valt over dat hij het drugs verkopen als een "carrière-keuze" ziet die hij liever doet dan gewoon "eerlijk" werken voor de kost.... want dat past toch niet helemaal bij het plaatje van lieve jongen die het gewoon slecht getroffen heeft....

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:37

pmarena schreef:
Dat ze niet valt over dat hij het drugs verkopen als een "carrière-keuze" ziet die hij liever doet dan gewoon "eerlijk" werken voor de kost.... want dat past toch niet helemaal bij het plaatje van lieve jongen die het gewoon slecht getroffen heeft....

Dit vind ik ook bijzonder ja :=
Word bijna gedaan alsof het normaal is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 14:42

Mijn haar zit door de war en ik voel mij niet fris. Toch zie ik dat Jeff nog steeds straalverlieft naar mij kijkt. Ik voel de welbekende kriebel in mijn buik. "Streep, met jou om mij heen voel ik mij goed!", zegt Jeff.

Ik kijk hem in zijn blauwe ogen aan en weet dat ik hetzelfde voel. Ik glimlach naar hem en zeg dat ik hetzelfde voel. "Bedankt dat ik bij je mocht slapen", zeg ik terwijl ik voorzichtig even zijn arm aanraak.

Jeff geeft mij een knuffel en we geven elkaar een zachte kus.

Vlinders dwarrelen door mij heen..

We kijken elkaar nog even aan alvorens we alles de auto inladen en in overleg met Jeff, besluit ik dat hij mij thuis gaat brengen. Hij zal nog even in de buurt rond blijven rijden mocht ik niet binnen gelaten worden.

Eenmaal bij mijn ouders voor, voel ik mijn hart weer te keer gaan. Het verliefde gevoel is op slag verdwenen. Toch doe ik de huissleutel in het gat van de deur en loop ik voorzichtig naar binnen.

Mijn moeder staat abrupt op. De zorgen om de gezichten van beide ouders is duidelijk te zien en mijn broer begint als eerste: "Wat bezielt je bij dit soort gasten te blijven hangen, je bent niet goed bij je hoofd!" Ook mijn vader doet een duit in het zakje: "ik herken mijn eigen dochter niet meer en wil niks met jou te maken hebben!" Ga maar naar die sloeber" hoor ik mijn broer vervolgen."

Mijn moeder zegt niks en daarom besluit ik nu juist met haar contact te maken. "Mam, Dit kan toch niet hoe er tegen mij gesproken wordt?" Mijn moeder doet haar mond open maar voordat ze iets kan zeggen vervolgt mijn broer: Kan toch niet?" Kan toch niet?" weet je wat niet kan?" "Wat jij doet, kan niet idioot!""Wat moet je hier nog, ga naar die Sloeber van je!"

Op dat moment besluit ik dat de band die ik voelde voor mijn broer definitief ten einde was.

Hij was mijn grote broer, mijn steun en toeverlaat..Ik merk dat ik moet slikken.

"We zijn witheet Fleur", zegt mijn moeder uiteindelijk op rustige toon. "Je vader en ik zijn hier erg ontdaan over."

"Dat begrijp ik," besluit ik te zeggen. "Het spijt mij, maar ik ben verlieft."

De ogen van mijn ouders zie ik nog groter worden.

Robert staat op en loopt richting de voordeur.

In de verte hoor ik de auto van Jeff rijden daar zijn uitlaat stuk is.

Veertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 15:11

Ik zeg altijd je beste vriend kan de grootste crimineel zijn. Soms liggen verstand en liefde niet op de zelfde lijn. Maar ik vond het weer een leuk stukje :j