Ibbel schreef:Of je houtskooltekening fixeren zoals ook eigenlijk de bedoeling is
Ze zijn gefixeerd hoor, maar ik heb ze nooit zo goed gefixeerd gekregen dat ze helemaal niet meer afgaven
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluisje1998 schreef:Ibbel schreef:Of je houtskooltekening fixeren zoals ook eigenlijk de bedoeling is
Ze zijn gefixeerd hoor, maar ik heb ze nooit zo goed gefixeerd gekregen dat ze helemaal niet meer afgaven

was benieuwd of ik dat ook kon (lucifer). Mensen of dieren lukt me ook echt nog niet echt, maar wilde ik wel proberen. In mijn procreate cursus moest ik een strip maken. Heb daarbij de stijl van zijn voorbeeld ook aangehouden, wel super simpel stickfigure achtig, maar vind dat al heel wat voor mij
. Ik vind die wel in het prompt verhaal passen, dus besloten hem toch te delen.
)
is een van mijn favoriete bloemen. Heb ik toch iets goed gedaan als het wel te zien is 

het soort papier doet ook veel met de uitwerking van pastel, hoor! Je kan het wel, dat is te zien
en wat leuk, die dierencombi's van kallipooh! 
Ik weet wat ik wil tekenen, en heb als een gek zitten schetsen, maar het resultaat was nooit naar mijn zin. Toch ga ik het nog niet opgeven want ik vind het een leuk concept. Ik heb nu 1 schets liggen die me wat hoop geeft, dus hopelijk kan ik daar vanavond mee aan de slag en heb ik hier morgen wat te tonen

kallipooh schreef:Dank je!Culaccino: Mooi zeg! Gebruik je alleen pastelkrijtjes of ook potloden? Lijkt me zo'n gepriegel, maar je hebt het mooi neergezet!
Dit zijn vooral krijtjes; deze kleuren waren nog bijna ongebruikt dus gelukkig nog scherpe randjes. Wel een gok waar het lijntje of streepje komt te staan, maar dat went
Het oog en de snavel heb ik wel met potlood gedaan. Ik ben superbenieuwd wat jij in je hoofd hebt!
Dus later op de dag komt er nog wat van mij ook.

Jodhi schreef:Tekeningen die ik deze week gemaakt heb, kan ze niet echt tussen de prompts plaatsen maar misschien 'blik (ogen)' voor de kip en 'nachtdier' voor de kat?
De kat is nog niet helemaal af maar dat is best een flink werkje met al die haartjes![]()
[ [url=m/2VZqlp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PNnpjD.jpg]Afbeelding[/url] ]