Mooi urosa!
Jij schildert graag tuig er bij geloof ik Seven? Wordt weer mooi.
Ik heb mijn replica van George Stubbs af.
En heb er een schoolplaat van gemaakt, werk uit het frame snijden was een erg spannend klusje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Wil je graag realistische werken maken Quickly2003. Vind hem zo ook heel gaaf. Waar werk je mee?
Mooi urosa!
En heb er een schoolplaat van gemaakt, werk uit het frame snijden was een erg spannend klusje.![]()
[ [url=m/Mn2jMq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xtpYfe.jpg]Afbeelding[/url] ]
marley93 schreef:Whoo, tijdje niet helemaal meegevolgd en er zijn al zoveel mooie werken bijgekomen!
Afgelopen pagina:
@Nenahdm Het oor van de hond is echt prachtig geworden zeg! Om te aaien haast, ik zou zo mijn vingers door die krullen laten glijden. Heel knap gedaan. Het paard vind ik ook super mooi, straalt heel veel kracht uit. Persoonlijk vind ik de achtergrond iets te druk, maar mijn aandacht blijft alsnog uitgaan naar het paard, dus zoveel stoort het nou ook niet.
@_San87_ Ik ben benieuwd naar de uitwerking. Dat neusje is echt te schattig, in de schets al. Beetje een schooihoofd, hahaha.
@Wendy15 Ik vind m mooi zeg! Misschien zie je de potloodlijntjes meer in real life, maar hier storen ze niet imo.
@Seven Deze worden ook al zo mooi. Ik vind ze al heel sprekend, tof!
@Urosa Wat prachtig! Wat mooi ook dat je je eigen paardje zo kunt vereeuwigen. Haar ogen spreken.Ik vind het contrast op de hals al goed gelukt, en ook de textuur van de vacht. Ze is echt aaibaar zo. Je bent al lekker op weg!
@Quickly2003 Oefening baart kunst, dus een werk per maand is volgens mij best een goed doel dan, toch?Met welke potloden werk je? Ziet er goed dekkend uit! Ik heb het idee dat de borst misschien wel iets breder/groter mag, maar dat kan ook de hoek zijn van waaruit de foto is genomen? (Werk je vanaf een voorbeeld?)
@Jis_Prachtig! En wat een goed idee om er een schoolplaat van te maken, dat past goed zeg!
Ik heb mijn tekening zojuist 'af' verklaard. Voor nu in ieder geval.Ik heb de oren en manen van een andere foto afgeplukt, maar volgens mij is het hoofd gewoon wat te breed waardoor het allemaal niet meer zo kloppend oogt. Nou ja, leermoment voor de volgende keer: rasteren.
Ingescand en wel.
[ [url=m/lmDBrc.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Jis_ schreef:Wil je graag realistische werken maken Quickly2003. Vind hem zo ook heel gaaf. Waar werk je mee?
Mooi urosa!
En heb er een schoolplaat van gemaakt, werk uit het frame snijden was een erg spannend klusje.![]()
[ [url=m/Mn2jMq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xtpYfe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf zeg. In februari hangt ie in het Mauritshuis he.
Dat ophangsysteem heb ik ook voor een aantal tekeningen en schilderijen, ik vind het echt ontzettend handig en heel mooi. Voor bepaalde werken voegt het echt wat toe of zo.
marley93 schreef:@Quickly2003 Oefening baart kunst, dus een werk per maand is volgens mij best een goed doel dan, toch?Met welke potloden werk je? Ziet er goed dekkend uit! Ik heb het idee dat de borst misschien wel iets breder/groter mag, maar dat kan ook de hoek zijn van waaruit de foto is genomen? (Werk je vanaf een voorbeeld?)