Ik moet echt even een inhaalslag maken Morgen maar even ervoor gaan zitten
Anoniem
Geplaatst: 12-12-18 22:08
Dag 12: Vriendschap
ilsexxx
Geplaatst: 12-12-18 22:12
Dag 12: vriendschap . Vandaag was ik bij mijn moeder en had ik mijn camera niet bij mij. Toch kreeg ik deze foto van mijn vriend toegestuurd. Het is echt zeldzaam dat ze zo samen zitten en we tijd genoeg hebben om een foto te maken haha. Het zijn broer en zus, echt dikke vrienden maar oh zo lastig voor ons om ze synchroon op de foto te krijgen
Gister helaas geen goede foto kunnen maken. Ik baal ervan dat ik een oude foto uit de doos pluk. Maar hier de vriendschap/tolerantie tussen twee diersoorten.
Vandaag de schaduw:
Anoniem
Geplaatst: 14-12-18 09:37
Omdat ik dit weekend waarschijnlijk niet in de gelegenheid ben om te posten maar wel al foto's heb post ik ze nu gelijk maar even
Het valt me in dit topic op, en ik ben ook schuldig, dat er relatief veel oude foto's worden gepost, of dat men foto's eerder/later maakt. Ik vroeg me af hoe jullie daar over denken
In andere topics deed iedereen zijn best om op een specifieke dag dé foto te maken. Rood op de dag van rood, liefde op de dag van liefde... Ik heb ooit eens met de bek vol tanden gestaan toen het thema 'zon' was, en het de hele dag regende. Briefje op het raam geplakt met 'achter de wolken schijnt de zon'. Al was het maar een simpele huis tuin keuken foto, het was gemaakt op de specifieke dag. Hier merk ik die 'drang' minder, en ik ben benieuwd hoe jullie het ervaren!
Anoniem
Geplaatst: 16-12-18 01:16
Ik sluit me daarbij aan bubblewrap, ik vind het een beetje jammer.
Zelf probeer ik me fototechnisch gezien een beetje uit te dagen en daarnaast zo veel mogelijk de foto op de dag te schieten en niet een oude foto te gebruiken. Maar goed, wellicht is het allemaal wat laagdrempelig hier.
Precies, bubblewrap Daarom ben ik ook afgehaakt helaas. Ik red het zelf niet meer om elke dag een nieuwe te maken, en om wat oude foto’s te posten en te bekijken doe ik niet mee aan zo’n challenge, dat is geen uitdaging meer, toch?
Het is niet erg als het laagdrempelig is, als het voor TS en andere deelnemers werkt. Aangezien het een topic van TS is, beslist zij ook Maar voor mij werkt het niet fijn, zoals 8nnemiek benoemt, is er minder uitdaging.
Ik laat deze kwestie nu denk over aan TS, want ik wil niet dat haar hele topic wordt overgenomen door deze discussie. Iemand die foto's uit de oude doos wel fijn vindt, mag reageren. Want ik ben wel benieuwd hoe jullie er om welke redenen op die manier tegen aan kijken
Tigress
Geplaatst: 16-12-18 10:06
Ik heb wegens ziekte en ontslagen op werk een ontzettend drukke werkweek (ik vul hun uren op), gecombineerd met een buikgriep waar ik me doorheen worstel Hoe graag ik ook zou willen, voor mij was er niet elke dag de optie om de dag zelf de foto te maken. Het laagdrempelige, en daarbij de optie om een foto uit de oude doos te pakken wanneer echt nodig voor mij, was voor mij dan ook een fijne optie.
Ik stoor me er niet aan, omdat we door de challenge in ieder geval al wel uitgedaagd worden. Uitgedaagd om na te denken over thema's, maar ook tot het zien van dingen die je normaal gesproken niet ziet (bijvoorbeeld; nacht ontwijk ik normaal gesproken, maar die wil ik hierdoor toch nog eens gaan proberen binnenkort )