Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Selina schreef:Toen ik alleen de tekening zag dacht ik dat je je inspiratie van de nieuwe star wars film had

Dat is echt een stijl waarvan ik nog dolgraag een tattoo zou laten zetten van eclair, maar ik ben bang dat hij dan onherkenbaar wordt en gewoon 'paard' is

eclair98 schreef:Victory- boy: wat wil je met je paardje bereiken? Meer diepte of juist niet?
Nalonyda schreef:Victory-Boy; vind het cartoonpaardje leuk gelukt en ik ken het van het inkleuren... hahaha, ik wil wel kijken of ik waterverf weer terug kan gaan oppakken of een andere verf soort!
Vind de stampertjes overgens echt wel heel schattig
Ik vind jou juist heel goed met inkleuren!
Seven schreef:Victory boy
Mooie schetsen/lineart vooral stampertje vind ik erg leuk
Zo knap gedaan en dat in 15 minuten ... diep respect!
Enne .. ik heb de hoofden ook liever de andere kant op, tekent zoveel makkelijker.
.
Hele leuke stijl. Doet me denken aan een oud boek van mijn moeder die aan de binnenkant van de kaft allemaal van dit soort paarden tekeningetjes had, weet alleen even de titel niet meer. Superleuk!
Supermooi weer en dat in 2 uurtjes ...

Telpeva schreef:Victory-Boy, bij twijfel, en als je graag al die dingen zou willen testen op je tekening dan zou je je tekening nog op een kopieerapparaat kunnen leggen en de kopietjes inkleuren
Ik ga straks proberen om op zoveel mogelijk mensen te reageren maar die tip wou ik alvast even kwijt
Het is allemaal nog verre van perfect maar we boeken vooruitgang! 
misschien moet je eens proberen om wat losser te schetsen zodat je meer speelruimte hebt zegmaar om te zoeken naar de juiste verhoudingen? nu is alles zo strak, met een ietwat lossere stijl verdoezel je gemakkelijk foutjes als het aankomt op verhoudingen
) excuses aan het verzinnen om niet mee te hoeven doen zoals geen tijd, geen druk willen en wat als het niet lukt enz., maar ik ga het gewoon doen en ik zie wel hoever ik kom. Elke tekening is mooi meegenomen!

)
vind ik het lastig om anderen kritiek te geven - helemaal omdat ik alleen steeds weer meedoen en uploaden van weer een nieuw werk al een geweldige prestatie vind, zeker bij de mensen die het blijven volhouden.
Helaas heb ik mijn vulpen gesloopt, maar mijn vulpotlood is ook heerlijk zwaar en heeft als ik hem goed hou ook zo'n fijne, altijd even brede en gladde punt, veel prettiger dan potloden vind ik zelf.
Ik ben heel benieuwd hoe het setje is als ze af zijn.