eclair98 schreef:Victory- boy: wat wil je met je paardje bereiken? Meer diepte of juist niet?
Geen idee nog, haha. Misschien inderdaad met alleen potlood wat diepte geven, misschien inkleuren met kleurpotloden, misschien inkleuren met markers of brushpennen. Ik weet het nog niet.
Nalonyda schreef:Victory-Boy; vind het cartoonpaardje leuk gelukt en ik ken het van het inkleuren... hahaha, ik wil wel kijken of ik waterverf weer terug kan gaan oppakken of een andere verf soort!

Vind de stampertjes overgens echt wel heel schattig

Dank je wel.
Ik vind jou juist heel goed met inkleuren!
Seven schreef:Victory boy
Mooie schetsen/lineart vooral stampertje vind ik erg leuk
Dank je wel.
Allemaal mooie werken weer!
Ik weet alleen niet of ik het lang volhoud om op iedereen te reageren, het kost veel tijd zo en veel tips kan ik toch niet geven. Toch een poging:
@Summerfly: Mooi gedaan al, ik krijg er een sereen gevoel van.
@sanneb: Mooi kleurgebruik en ik vind je schetsen erg mooi. Mooie lippen.
@gerlindie: Schetsen zijn al mooi, al zie ik liever een volle ijsbeer, haha.
@joey_lover: Wat kan ik zeggen ... helemaal mijn stijl!
@Isapaardje: Ik vind hem weer hartstikke leuk! Kleuren kunnen misschien wat levendiger (zeg ik als kleurloze tekenares, haha).
@Quebelle: Ik dacht even dat het een wazige foto was.
Zo knap gedaan en dat in 15 minuten ... diep respect!
@Wendy15: Heel mooi. Doet me denken aan de tijd dat mijn moeder dit soort oefenschetsen moest maken voor het portret tekenen.
@zanakuzies: Verhouding klopt niet helemaal, maar ik vind je manen supermooi gedaan.
Enne .. ik heb de hoofden ook liever de andere kant op, tekent zoveel makkelijker.
@Seven: Hij wordt steeds mooier en je nieuwe tekening is helemaal
.
@Nalonyda: Prachtige kleuren! Echt heel mooi gedaan.
@julie0307: Lastig tekenen zo, maar vooral het veulen in die lastige positie is al knap gedaan!
@Daniëlle Vos: Leuk idee om elke maand een tekening te maken van je jaarling! Deze eerste ziet er al veelbelovend uit, misschien iets meer leven in het oog?
@Telpeva:
Hele leuke stijl. Doet me denken aan een oud boek van mijn moeder die aan de binnenkant van de kaft allemaal van dit soort paarden tekeningetjes had, weet alleen even de titel niet meer. Superleuk!
@moonprayer: Mooi gedetailleerd! Wordt vast een mooie tatoeage.
@Maanlicht: Leuke schetsen. Mooi om te zien dat je met een paar lijnen toch kan zien wat het is.
@xTitanic: Jaaaa ... weer een "inverted drawing"!
Supermooi weer en dat in 2 uurtjes ...