MamaMiesje schreef:In het kader van Vakantie en World Cat Day
[ [url=m/GQd2UK.jpg]Afbeelding[/url] ]
A3 formaat
Echt heel gaaf!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Ik heb dit boek: https://www.bol.com/nl/p/the-complete-b ... 7kEALw_wcB die echt toespitst op krijt letteren. Is een tof boek!![]()
Kan je overigens ook chalkmarkers van harte aanraden
Warboel schreef:Heb je Posca's? Bij sommige kan je de nibs er gewoon uithalen namelijk. Dan kan je er een nieuwe indoen, of omdraaien wil ook nog wel eens helpen. Als ze erg droog zijn kan je de nibs volgens Posca ook onder de kraan houden, dus dan kan je mss het gele er ook wel afspoelen maar dat heb ik nog nooit geprobeerd
Verder wil gewoon even flink krassen met de stift ook wel helpen als ze een beetje verkleurd zijn.
Dat tweede boek ken ik niet!
Citaat:Mamamiesje: Zoo, die is echt ontzettend leuk geworden!! Mag ik vragen hoe lang je met zoiets bezig bent geweest? En doodle (lekker oneerbiedig, maar je snapt hem wel toch?) je dan echt gewoon wat of denk je eerst ideeën uit en vervolgens met potlood en dan met zwart?
MamaMiesje schreef:Citaat:Mamamiesje: Zoo, die is echt ontzettend leuk geworden!! Mag ik vragen hoe lang je met zoiets bezig bent geweest? En doodle (lekker oneerbiedig, maar je snapt hem wel toch?) je dan echt gewoon wat of denk je eerst ideeën uit en vervolgens met potlood en dan met zwart?
Hier ben ik wel twee avonden mee bezig geweest en in dit geval meteen met zwarte fineliner en stift, dus niks eerst met potlood
Tip voor werken op een (ouderwets) krijtbord: als je een schrijflijn wil trekken, zet aan beide zijden op regelmatige afstanden streepjes, neem een touwtje en krijt dat in met echt krijt, houdt het midden tussen je tanden en houdt beide uiteinden strak op de streepjes die je gezet hebt en laat het touwtje nu tegen het bord 'petsen'. Zo heb je een rechte schrijflijn
Ben nu weer bezig op een A3, maar nu meet ik alles netjes uit en doe eerst alles met potlood