Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik weet niet of jullie een Tuinland in de buurt hebben, die in Groningen had vorig jaar echt een fantastische kerstshow. Komende woensdag ga ik daar ff lekker rondsnuffelen.
 Verder staat er een boom in de huiskamer en in de (grote) hal 
 Manlief vind het ook allemaal supergezellig, en ik ben echt wel een paar dagen bezig om alles neer te zetten, maar dat doe ik met zo veel plezier (kerstcd-tje op lalallaalalalaaaaa)                                                         
 Als het af is, zal ik het dan eens helemaal filmen? Weet niet of iemand dat leuk vind om te zien, maar dan kan ik dat wel probeen 
 Te leuk om hier niet te showen, dus bij deze een paar

love_mandy schreef:Ons kerstdorp is nu echt bijna afAls het af is, zal ik het dan eens helemaal filmen? Weet niet of iemand dat leuk vind om te zien, maar dan kan ik dat wel probeen
Vandaag weer kerstfoto's gemaakt van de beestjesTe leuk om hier niet te showen, dus bij deze een paar
[ [url=m/S22GRo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xJ5DZQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CoIXtl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9u7GOk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S4Ez3j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben trouwens nog opzoek naar een kleine kerstmuts, dus als iemand weet waar je die kan kopen?

. Helaas toch iets te klein voor alle kerstballen en ornamenten... Ah well, better luck next year 
.                                                         
  is het ornament ophangen en dan het een paar keer om het takje slingeren zodat hij iets dichter bij de tak hangt                                                         
.
.