Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
its_daantjee schreef:onbarefeet schreef:http://creation.howrse.com.s3.amazonaws ... normal.jpg
Is dit nou gewoon een uitgeknipte foto, of..? Zie zulke 'creaties' de hele tijd voorbij komen
die vind ik juist wel leuk. lekker realistisch
Bimmerd schreef:Bedankt Martin![]()
Hmm, en free-to-use line-arts? (ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van, beetje tegenstrijdig met de andere creatie ruimte regels, maar ach, zolang ze nog niet verboden zijn, waarom niet) Kan je alvast wat inzenden en tussendoor gewoon blijven oefenen om ooit eigen lines te maken
xniieeenke schreef:Er was voor photoshop hier al een manier genoemd om alleen IN de lineart te kleuren, maar is dat er ook voor GIMP? :p ik ga lines testen.
OutOfTheWood schreef:xniieeenke schreef:Er was voor photoshop hier al een manier genoemd om alleen IN de lineart te kleuren, maar is dat er ook voor GIMP? :p ik ga lines testen.
Via een vaag knopje heb ik het kunnen vinden met dank aan Puppy
Met rechts op de laag klikken en dan zou je het aan kunnen passen * staat in het engels *
Bimmerd schreef:Inderdaad Pups, die wordt nog minder donker.
en xniieeenke, de meeste ftu lines zijn al 3 a 4x in het spel, ik denk niet dat ze dubbelen nog eruit filteren als zijnde 'copyright issues' maarja, inderdaad zou wel beter zijn om ongebruikte te hebben dan. Maar liever niet natuurlijk. Liever gewoon zelf gemaakte dingen (en ze hoeven helemaal niet zo in proportie te zijn om in de smaak te vallen bij de stemmers, blijkt maar weer *kuch*zie-mijn-creaties*kuch*)
En wat betreft 'in de line-art' tekenen, ligt er een beetje aan, heb je de basiskleur er al op zitten of wil je gewoon een snelle manier om een lege line-art in te kleuren?