ik duik morgen even bij mijn oma nog de kast in, ze heeft een hele lange tijd veel getekend en geschilderd hoop dat zij haar spulletjes nog heeft en of ik er gebruik van mag maken.
Maanlicht
Geplaatst: 21-04-15 21:24
Eight schreef:
Maar de bedoeling van aquarel potloden is dus om eerst te kleuren en vervolgens met een kwast er overheen gaan? Wat voor effect geeft de kwast dan precies?
Door er met een kwastje met water overheen te gaan krijg je een waterverf effect!
Ik hen momenteel 100 potloden van de hema voor 3.95 ze dekken wel slecht vind ik maar om te beginnen prima
Valerie93
Geplaatst: 22-04-15 00:28
Ariannee schreef:
Weet iemand waar je goeie en goedkope kleurpotloden kan halen?
Heb toevallig op vorige pagina een link van blokker gezet. Weet niet of ze goed zijn maar zijn wel goed merk.
_helga_
Geplaatst: 22-04-15 09:01
Ik ben ook weer met een tekening begonnen:
kohtje
Geplaatst: 22-04-15 09:14
Valerie93 schreef:
Ariannee schreef:
Weet iemand waar je goeie en goedkope kleurpotloden kan halen?
Heb toevallig op vorige pagina een link van blokker gezet. Weet niet of ze goed zijn maar zijn wel goed merk.
Die gebruik ik ook, niets mis mee.
NathalietjeB
Geplaatst: 22-04-15 10:03
Nou ik heb net ff bij de volwassenen kleurboeken gekeken, maar vind t 3 keer niks Ik wil graag een dieren kleurenboek of iets hebben maar die lijkt nergens te verkrijgen zijn
Nou ik heb net ff bij de volwassenen kleurboeken gekeken, maar vind t 3 keer niks Ik wil graag een dieren kleurenboek of iets hebben maar die lijkt nergens te verkrijgen zijn
Die van Maanlicht heb ik ook! Er staan echt mooie platen in. Ik blijf alleen vaak hangen in dezelfde kleurencombinaties (blauwtinten met roze) omdat ik het anders niet mooi vind. Hoewel ik die van Yaralisa ook erg gaaf vind, meer met primaire kleuren. Zal binnenkort eens mijn creaties posten
Hoe doen jullie dat trouwens met fineliners? Inkleuren met potlood en dan het randje met de fineliner of anders?
Lisette0
Geplaatst: 22-04-15 12:24
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt
cobiie
Geplaatst: 22-04-15 14:02
Er was hier toch een Paisley liefhebber? Daarvoor hebben ze ook een kaartenserie gemaakt.
Mag ik hier mee kletsen? Ik ben ook een fanatieke kleurder Vind het super leuk om alle kleurplaten hier te zien! Heb tot nu toe 2 boeken, 1 van de action en nog 1 van de bruna (weet de naam niet, stom zeg!)
Ik heb zojuist het enige echte enorme kleurboek voor volwassenen gehaald. Mooi dik, lekker groot en de platen spraken me erg aan, meer dan de andere waar ik doorheen ben gebladerd. Nu snel aan schoolwerk, hoe eerder dat klaar is hoe eerder ik het boek erbij mag pakken ^^.
Als ik m nu pak komt er van school niets terecht vandaag