Verder nog geen ge-hitch hier. Maar strengen draaien hoort er ook bij geloof ik...En een beetje oefenwerk tussendoor, het is duidelijk dat ik nog niet zo strak vlecht / hitch als een meer ervaren persoon als Mabotje. Maar oefening baart kunst

Misschien leuk een paar foto's nog te plaatsen daarvan. (en alles wat niet klopt, Mabotje, je moet me maar corrigeren hoor..ben er nog niet zo lang in wijs! Hahaha)
Hier een foto van de basiskleuren die er eigenlijk zijn (dus geen geverfd haar) zo kom je ze eigenlijk overal tegen, zwart, donkerbruin, cinnamon (mijn all time favorite), gemeleerd (peper & zout) en wit.
Ik krijg ze momenteel niet veel duidelijker op de foto, iets met licht, flits etc.
Maar het verschil tussen zwart en bruin bijvoorbeeld is ook echt wel klein. Maar het hangt altijd af van de batch haar die je hebt natuurlijk. Zo zie je bij het gemeleerde haar er een zwarte streng doorheen lopen.

En een kleine foto van de felle kleurtjes die ik nu mede dankzij Mabotje heb (oh ik hou zo van fluorecerend!):

En dan de WIP met het paarse haar, van 10 haartjes naar een streng:

En daarnaast ben ik het strengen draaien wel eens zat, en dan ga ik vlechten met 12 of 8 strengen. Die gaan beiden goed. Dus wil binnenkort eens 24 strengen proberen (geen idee waarom, gewoon kijken wat het doet)
Die vlechten kun je voor allerhande dingen gebruiken, armbanden, handvaten, ringetjes voor flosjes (zoals op de foto), sleutelhanger et.c
8 strengen cinnamon / zwart voor sleutelhanger:

8 strengen op 12 strengen zwart voor een flos: