Kijk dit is nu het leuke aan het nieuwe uitgelicht, als jouw tekening daar niet had gestaan had ik het waarschijnlijk nooit gezien. Toch zonde, wat meid wat kun jij tekenen! Ik zie groen van jaloezie! Echt super mooi!!
CdeB
Geplaatst: 04-10-13 08:19
PRACHTIG
Jolinem
Geplaatst: 04-10-13 10:33
wauw geweldig!!! Hoe je dat zo ontzettend realistisch krijgt! Ik hoor altijd wel van mensen dat ik goed kan tekenen, maar vergeleken met jou is dat echt prutswerk vindt ik zelf, haha
Echt heel knap gedaan, ga zo door!!!
jasz
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-13 11:00
Wat een geweldige reacties allemaal! Vooral dat het in uitgelicht staat, dat vind ik een heel groot compliment.
Wauw... Dit is écht bizar. Wat ontzettend goed gedaan! Teken je ook wel eens op zwart papier? Het is dat dit in uitgelicht stond, anders was ik nooit bij jou topic terecht gekomen, had toch zonde geweest!
Heel erg mooi, 't is dat ie bij uitgelicht staat en in eerste instantie dacht dat er weer een foto bij stond, maar na nog een keer kijken zag ik dat het een tekening was... erg mooi gedaan!
lauwie
Geplaatst: 04-10-13 15:13
Prachtig! Het lijkt net een foto als je het op de voorpagina ziet staan
Ik dacht ook dat het een foto was toen ik het op de voorpagina zag staan, hoewel ik dit topic al eerder had gezien Het is zo ontzettend mooi!
jasz
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-13 16:15
ik wordt echt blij van alle reacties! echt fantastisch! ik ga vanavond of morgen aan de volgende tekening beginnen, ik wil echt blijven tekenen, en nu heb ik ff tijd. aangezien ik mijn profielwerkstuk-presentatie gister al gedaan heb ik zal straks op school even een foto maken van mijn hele tentoonstelling (3 werken haha) want het ging namelijk over kunst, en mijn kunst door de jaren heen. dan is de tekening ook ingelijst te zien op de foto.