wauuwie wat spannend!kan niet wachten op het volgende verhaal!ik hoop dat t verhaaal nog lang door gaatt
Het is nu morgen Ik ben helemaaaaaaal niet ongeduldig Een klein stukje? Voor mijn verjaardag? of ben je gewoon nog aan het -en
Geweldig verhaal! ik lees de delen in 1 adem uit.En dat terwijl ik eigenlijk nooit lees,ik houd niet van lezen.
Pina22 schreef:Het is nu morgen Ik ben helemaaaaaaal niet ongeduldig Een klein stukje? Voor mijn verjaardag? of ben je gewoon nog aan het -en Gefeliciteerd!
Suzie99 schreef:Pina22 schreef:Het is nu morgen Ik ben helemaaaaaaal niet ongeduldig Een klein stukje? Voor mijn verjaardag? of ben je gewoon nog aan het -en Gefeliciteerd! Feli 2
Pina22 schreef:Het is nu morgen Ik ben helemaaaaaaal niet ongeduldig Een klein stukje? Voor mijn verjaardag? of ben je gewoon nog aan het -en Jaa, Gefeliciteerd
Vereentjex schreef:bijna klaar! ik denk dat ik vandaag: 11 & 12, 13 & 14 laat zien! dus nog meer Can't wait
XEefjuhX schreef:Vereentjex schreef:bijna klaar! ik denk dat ik vandaag: 11 & 12, 13 & 14 laat zien! dus nog meer Can't wait me 2
Rameare_Love schreef:Wanneer komen ze erop ?zometeen komen 11 & 12 , en dan ga ik verder met 13 en 14...als het mij lukt 15 misschien ook