Ik had steentjes besteld, daarna heeft ze me gemaild. Heb toen betaald, en toen heeft ze weer gemaild met wannneer ze op de post zouden gaan (maandag avond) en ik had ze dus ook dinsdag.
hmm, die strijkfolie is dus niet handig, je moet de steentjes met de lijmlaag naar boven leggen, dan kan ik de kleurtjes niet meer zien, omdat ik uit de losse hand zonder voorbeeld patroontjes wil maken.
Ik zou dus plakkens wit iets moeten hebben, het daar op moeten leggen met steentjes glimmend omhoog. Vervolgens daar folie overheen die nog erger plakt en dan hele zooi omleggen en dan gaan strijken.
zucht..
Skessa_
Geplaatst: 03-10-12 23:22
Mn paardje nog een keer in normaal licht:
Zusje gemaakt:
Is best lastig op plastic btw
Deze heb ik net gemaakt, weet alleen nog niet waar ik m op ga maken
Paardje blijft mooi, andere is parfum flesje? Moest even in andere modus gaan, aangezien iedereen hier zowat paarden dingen maakt, was de link naar parfum flesje even zoek.
Skessa_
Geplaatst: 03-10-12 23:26
Haha ja idd! Parfumflesje op een toilettas. Bedoeling is dat er nog iets van een lippenstift naast komt, maar daarvoor moeten we eerst andere kleuren steentjes hebben
Ik wacht ook geduldig op wat steentjes en bestellingen tot ik verder kan...
Sjolvir dat vestje van de zeeman, daar heb ik voor maar 9 euro een trui vandaan gehaald en er mn site op gezet Lekker goedkoop! En heel leuk dat je een fokkerslogo erop hebt gemaakt!
Bedankt voor de reacties op mijn paardenhoofd, ben er zelf nog niet zo tevreden over maar dat zal nog wel komen.....
Weet even zo snel niet meer wie er om het patroon vroeg maar ik heb hier geen patroon van.... Ik heb van deze ooit eens een muurschildering gemaakt en ben m nu dus aan het hotfixen vanaf n (vergrote) foto.
Anoniem
Geplaatst: 04-10-12 08:29
mijn pony heet grease, dus ik denk dat ik binnenkort op een van mn dekjes/kleding het logo van de grease musical ga hotfixen!
Ik ga vandaag misschien iets gevaarlijks doen.... Heb toen ik begon met hotfixen 1,5 jaar geleden mijn cap gedaan, die ik nu natuurlijk spuuglelijk vind. Ik laat mijn cap nooit vallen en hij gaat meteen de beschermhoes in. Maar van het weekend waaide hij van de bank af buiten (kreeg bijna een hartstilstand hahahaha) en nu was er een steentje af. Dus ik dacht: huppekee alle steentjes eraf! En nu een LEUK ontwerp erop Dus ik ga zo beginnen met de steentjes netjes te verwijderen als dat wil... Heb een Kavalkade cap met fluweel. Er komen nieuwe steentjes overheen, maar weet nog niet precies wat, wil wel iets speciaals. Misschien mijn initiaal ook....
lelijke_heks
Geplaatst: 04-10-12 13:49
voilá... ik zit eindelijk ook weer eens op de cpq ipv altijd maar op de telefoon... (nouja niet letterlijk zitten)
bij deze een foto van mijn cap
Skessa_
Geplaatst: 04-10-12 13:55
kellyloet schreef:
heb reactie alles zit op de post.
En heb je t al gehad? Heb net naar huis gebeld, was nog niks geweest. Had wel een mail van dr gekregen dat het op de post is gegaan.
Ik zit ook al vanaf dinsdag te wachten op een bestelling steentjes. Deze heb ik bij hotfixhobby besteld, zij zijn altijd snel en correct met versturen. Ik heb de laatste tijd al vaker gehad dat er dingen niet aankomen met de post terwijl ik echt wel weet dat ze gepost zijn. Ik heb een klacht bij de post ingediend.
Ben net kersverse mamageworden van een meisje, dus dacht lekker veel pimpen, wilik beginnen, zijn mijn steentjes bijna op Dus eerst nieuwe steentjes bestellen. Heb al een voorbeeld klaarligge, een afbeelding van tigger op het reisdekentje voor in de wieg.