. Dan maar een naadje extra erlang
.Ik ga deze maken, nu nog even een leuke (betaalbare
) tricot vinden!http://www.kiind.nl/articles/430/Jumpsuit.html
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dan maar een naadje extra erlang
.
) tricot vinden!
)
. 
. Ben benieuwd wanneer de baby komt, hihi. 

.
)
hier ga ik ook aan een project beginnen... nog nooit een naaimachine van dichtbij gezien dus mutti gaat me helpen (ik neem dus plaats op de tribune)
nou begin maar te zoeken naar iets blauw oranjes.... dus naar de stoffenwinkel (naaiwinkel of hoe heet zoiets gegaan) patroontje, stof, rits, garen, schaar, krijt, en nog van alles gekocht en aan moeders gegeven....
Urielle schreef:Ik werk nu zeker nog met patronen, ik ben er nog niet zo goed in dus ik durf ook echt niet zonder.
Bovendien zijn mijn maten behoorlijk verschillend en bij het aanpassen mag ik max 2 maten verschil maken, dus echt goed voor mijn figuur zal het vast niet worden (en da's maar goed ook denk ik wel eens)
Gelukkig dat jij dat ook hebt Rinske![]()
Ik ben halverwege een tricotjurkje, was 5 euro de strekkende meter. Maar ik zag wel dat badstof en fleece erg duur waren zeg.
Het voordeel van zelf naaien is dat alles je precies kan passen!
.
Ik haal mijn patronen uit de Burda en de Knip en die pas ik volledig aan naar mijn maat. Heb wel ooit een cursus patroontekenen gedaan maar met het aanpassen van bestaande patronen gaat het net zo makkelijk
Ben in het bezit van een naaimachine en een lockmachine, die laatste is echt een zaligheid om o.a. t-shirts mee te maken.
Zij zat ook op een avond cursus, en dan mocht ik ook wel eens mee 

(voor mij dan
)
Sheran schreef:Dat is toch juist zonde, als ze niets voor je figuur doen?Het voordeel van zelf naaien is dat alles je precies kan passen!
.
Overigens heb ik zelf nooit met patronen gewerkt, ik heb het altijd op gevoel gedaan en tekende dan uiteindelijk zelf eentje.
)