Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ligt eraan wat voor materiaal die bandjes zijn, anders schijnt strasslijm of 2 componenten lijm van Bizon goed te werken, ook voor leer.
Lous schreef:fjordjes schreef:ik heb ook bij hotfixhobby.com besteld maar ik heb dat nergens zien staan?
Ik wilde bestellen en kwam op een bedrag van €4,49 uit inclusief verzenden, toen gaf hij aan dat ik voor minimaal €9,95 moest bestellen.
Ja doei, als ik niet meer nodg heb..
kellyloet schreef:Lous schreef:Weet iemand trouwens misschien het verschil tussen een AB en een gewone christal?
Edit: Ben er al uit.
Denk ik via Hotfixhobby te kunnen bestellen, kun je daar alleen bestellen bij een minimaal aankoopbedrag van €9,95
en wat is het verschil?
yvonnedv schreef:fjordjes schreef:Ligt eraan wat voor materiaal die bandjes zijn, anders schijnt strasslijm of 2 componenten lijm van Bizon goed te werken, ook voor leer.
Ik heb vanmorgen deze lijm bij formido gehaald.
[ Afbeelding ]
Kost 4,99
MAAR hoe doen jullie dat met lijm? Doe je dat op de steentjes en hoe? Met een coktailprikker of zoiets?
Bonjoy schreef:Hoe werkt hotfixen uberhaubt?
Lous schreef:Hobbywinkels verkopen vaak ook de hotfix. Ik heb de mijne, niet de originele hotfix, maar van een ander merk toentertijd gekocht bij de Pipo's. Was voor een pakket met naast het apparaat verschillende opzetstukjes voor verschillende groottes steentjes, steentjes zelf (zes verschillende kleuren in elk 4 formaten) toen 39,95 kwijt.
Edit:
Overigens verkopen ze nu dus deze bij de Pipo's, wel goedkoper.
https://secure.hobbyhandboek.nl/detail. ... 1&id=75579
Bonjoy schreef:Dus als ik het goed begrijp, leg je het steentje met de bovenkant naar boven (dus de steenkant) en dan zet je de applicator daarop? En dan gaat het lijmlaagje smelten, en dan plak je dat dingetje ergens op :)