Nie zo erg hoor Daisyree dat je t virus weer hebt!! Wij gaan vrijdag 6 dagen naar Drenthe, denk dat ik dan ook wat freubelspulletjes mee neem
Elanor
Geplaatst: 21-02-12 23:38
Leuk dat er weer zoveel werkjes gepost worden! Ik ben ook weer aan de slag gegaan. Goede foto wil alleen even niet zonder daglicht. Keltische knopen schilderen doe ik nooit meer om half 11 's avonds.
Wauw... ik stond gisteren in de HEMA en had bijna allemaal freubeldingetjes meegenomen. Ik kan helaas niet mooi tekenen of schilderen, dus dan zouden het geknutselde kaartjes moeten worden... Ik denk er nog ff over na!
Net toch maar een bestelling geplaatst. Eens zien wat we er van kunnen maken! Nu ben ik alleen een beetje aan het rondzoeken op internet, maar waar kun je meer mensen vinden die hiermee bezig zijn en waarmee je kunt ruilen? Want heb het idee dat de meeste sites niet meer zo heel erg recent/up-to-date zijn, helaas.
Zoek je mensen om te ruilen binnen Nederland of internationaal? Op Wetcanvas zijn zo af en toe trades en er zitten ook een paar groepen op DeviantArt. Op Schilderenenzo is er ook een topic met ATC's die we ruilen.
Neem een kijkje op de sites. Ik vraag ook wel eens mensen wiens kunst of crea's ik mooi vind of ze een ATC trade willen doen. Zo kun je een beetje zelf kiezen met wie je ruilt.
Elanor
Geplaatst: 23-02-12 11:44
Oost-Indische inkt met kroontjespen. Ben er niet tevreden over: het papier heeft gewoon teveel structuur waardoor alle letters bobbelig worden. Moet dus nog een keertje over.
Wat leuk het topic leeft weer (: Ik ga mijn kaartjes ook weer eens opzoeken, vond het leuk om te doen maar het liep een beetje dood bij mij... Maar ik ga weer proberen wat nieuwe dingen te maken!
oh leuk topic! ik zie al heel veel mooie dingen hier! hm, ik ga eens iets proberen te maken als ik tijd heb, maar ik moet eerst nog een paar andere tekeningen afmaken
Pffff ik heb echt zwaar geen inspiratie.. Kaartjes meegenomen in de trein, maar kom er nu dus wel achter dat ik praktisch niks uit mn hoofd kan tekenen.. Plus dat ik een beter potlood mee moet nemen haha!