Fanfics

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 18:09

Jodieee schreef:
Dewii schreef:
Jodieee, dat hangt er van af waarvan je een fanfic wil schrijven.. Sommige Nederlandse fanforums (of fora?) hebben ook speciale fanfictopics.

Pff, ik loop weer vast met mijn verhaal. Al mijn ideeën zijn op, het is niet zo'n goed idee om zestienjarigen al met een baby op te zadelen lijkt me :+ .

ik weet niet echt moet ik weer even een film zien ofzo ( tv programmas dat vind ik het leukst ))

en waar schrijf je over..?

Ik schrijf over Harry Potter :o . Nou ja, over andere personages hoor, de hoofdpersonages zijn Lucius, Narcissa, Molly en Sneep..
CRos95: Op die site zit ik ook ja, heel gezellig ;) . Maar niet de hele dag := , ik zou er gek van worden...

GQMMS

Re: Fanfics

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 19:06

ik lees t ook! vind het altijd wel leuk, sommige schrijver/schrijfsters, schrijven echt, echt goed! ook met een echte verhaal lijn erin!

ik lees ze van de twilight saga, en dan in t engels via fanfiction.net

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:27

Citaat:
Jodieee, dat hangt er van af waarvan je een fanfic wil schrijven.. Sommige Nederlandse fanforums (of fora?) hebben ook speciale fanfictopics.

Pff, ik loop weer vast met mijn verhaal. Al mijn ideeën zijn op, het is niet zo'n goed idee om zestienjarigen al met een baby op te zadelen lijkt me :+ .

ik weet niet echt moet ik weer even een film zien ofzo ( tv programmas dat vind ik het leukst ))

en waar schrijf je over..?
Ik schrijf over Harry Potter :o . Nou ja, over andere personages hoor, de hoofdpersonages zijn Lucius, Narcissa, Molly en Sneep..
CRos95: Op die site zit ik ook ja, heel gezellig ;) . Maar niet de hele dag := , ik zou er gek van worden...[/quote]

tjaa, ze heet volgens mij sneepfan ofzoiets. maar ze schrijft opschool gewoon door :=

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:55

Oh, volgens mij ken ik die wel ja := .... SneepVolenooknogPotterfan geloof ik? Nou ja, maakt niet uit ;) . Heb wel eens wat van haar gelezen ja, ze schrijft wel met humor vind ik :)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 12:01

Ja dat is haar geloof ik :')
ze schrijft ook wel met humor maar soms...ze praat er de hele dag over enzo super irritant xd
komt omdat het meisje waar ze naast zit ook schrijft + de meeste van haar vriendinnnen :')...soms xd

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:46

Ik heb het gevraagd en ze vroeg hoe jij dan heette :'), dus bij deze xd

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:47

Heb er net een paar gelezen, maar kan zo moeilijk kiezen, hahaha :)) .

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:59

Oh mijn god. Ik ben helemaal fan van fanfics nu :') .
Het is echt leuk om toch nog dingen te lezen waarvan de boeken al allemaal uit en klaar zijn, of series waarvan je stiekem wilt dat ze nét even wat anders lopen :)) .

Hoewel sommige ook wel ernstig ver gezocht zijn, hihihi.

Ik ken alleen de codewoorden nog niet :P ? Slash? Smut? O:)
Laatst bijgewerkt door Sabinee__ op 13-06-10 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:06

smut = seks

slash = man + man (smut)

femslash = vrouw + vrouw (smut)

Jodieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:07

zijn er ook leuke sites waa rje gewoon je eigen verhalen kan plaatsen ?
Die dus geen fanfic zijn :) Welke nl fanfics sites zijn leuk en goed bezocht weet iemand dat :) ( maakt niet uit waar over :P )

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:22

Rock schreef:
smut = seks

slash = man + man (smut)

femslash = vrouw + vrouw (smut)

Ohhh thanks joes :D .
Heb er net 1 gelezen van Bones en Booth. Beeeetje vergezocht :Y) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:02

Welke heb je gelezen? Vergezocht is niet altijd erg. Ik heb er een van Grissom en Sara geschreven waarbij ze getransporteerd werden naar de toekomst :')

Dat was helemáál vergezocht, maar ik ben nog steeds super trots op die fic, hij was echt goed :j

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:21

CRos95 schreef:

:') En ik heb nog wel haar sinterklaassurprise voor haar gemaakt! :z .

Even ontopic weer :+ , deze fanfic is maar kort maar ik vond het wel een hele mooie, de reacties kloppen gewoon zo goed en alles is mooi omschreven.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:47

Hehe, ze vertelde net op school ook dat ze je nog net niet op MSN had...wordt denk ik dement (zij dan :P)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 20:12

Rock schreef:
Welke heb je gelezen? Vergezocht is niet altijd erg. Ik heb er een van Grissom en Sara geschreven waarbij ze getransporteerd werden naar de toekomst :')

Dat was helemáál vergezocht, maar ik ben nog steeds super trots op die fic, hij was echt goed :j

Dat bones dronken is en ernstig met zichzelf bezig is in de badkamer van booth. :')

Jodieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:30

Dewii schreef:
CRos95 schreef:

:') En ik heb nog wel haar sinterklaassurprise voor haar gemaakt! :z .

Even ontopic weer :+ , deze fanfic is maar kort maar ik vond het wel een hele mooie, de reacties kloppen gewoon zo goed en alles is mooi omschreven.

heb het stukje gelezen :) echt goed geschreven zeg :) normaal niet zo geïnteresseerd in dit maar dit was erg goed :)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:36

Dewii schreef:

Die is echt gaaf :+: .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 20:31

Ik ben zowaar weer begonnen met schrijven aan een nieuw fanfic.. en informatie zoeken om te verwerken in mijn fanfic.. :D

Jodieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:02

wat voor een fanfic als ik het vragen mag ;P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:09

Momenteel CSI New York, het zal nog wel even duren voor het ergens online verschijnt. Ik schrijf nu echt eens ouderwets, in een moleskine met pen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:34

Ow CSI New York, leuk!!

Als je hulp nodig hebt met het schrijven van crime scenes en zo moet je het maar laten weten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:35

Dan trek ik aan de bel :j ik zoek ook een betalezer voor de momenten dat ik wat uittyp trouwens O:)

Hoofdpersonen zijn trouwens Stella en Don. Met een hele 'nare' rol voor Mac O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:36

Nare rol? >;)

Ik ben Stella-Mac fan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:36

Hihi, oei dan vind je mijn verhaal misschien niet leuk :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:38

Haha maakt niet uit hoor :P

Ik heb ook wel Grissom/Catherine gelezen terwijl er een ontzettende vete bestaat tussen 'Grillows' en 'GSR' shippers :')