[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendyoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 07:42

_Bitje_ schreef:
Wendyoost schreef:
@_Bitje_ ik wou je ook vragen wat je niet vind kloppen in de verhoudingen, dan kan ik dat misschien nog wat aanpassen, tips zijn van harte welkom. :D

uhmm..wat ik zo even kan zien is :D :
ik vind de hals een beetje raar, je ziet de duidelijk streep van de onderhals, die is mooi gedetaileerd.
maar ik vind de nek boven de onderhals iets te weinig schaduw en details er in.
had dat meer levendiger gezien, wat met wat meer contrast en schaduw zodat het meer 1 geheel is :j
Ook het oog valt mij op, die had wel wat meer 'leven' mogen hebben.
Maar verder de pluspuntjes: De manen zijn erg mooi, daar moet je mee doorgaan, dat is echt jouw sterke punt!!
verder vind ik de oren ook heel sterk :j

zo, haha tevreden over je commentaar :)) ?

edit: ik zie net dat je je oog hebt verbetert, dit ziet er al veel beter uit +:)+

heel erg bedankt :D en zeker tevreden :o

Oliebeer

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:58

_Bitje_: €30, het is heel artistiek en het moet je smaak zijn.. Maar ik denk dat er zeker wel gekken tevinden zijn die van moderne kunst houden :D
Wendyoost: €40
ninajojo: ik weet niet helemaal wat ik hier mee aanmoet. Ik zou het zself nooit aan de muur hangen, maar ik weet niet hoeveel mensen die dit wel heel gaaf vinden ervoor zouden geven...
Wuis: ik vind dit niet de mooiste die je ooit gemaakt hebt.. €20
HorseyDude & de rest: ik weet echt niet wat ik daarmee aan moet. Het is gewoon niet echt mijn smaak en kan daar ook geen eerlijke prijs aanvast knopen... Sorry!

Afbeelding
30 x 25 cm, dik aquarelpapier, met zachte en harde pastelkrijtjes en houtskool. :)
er staat nog geen handtekening op om dat ik over een paar deeltjes nog niet helemaal sure ben :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:58

Pagina 6:
_Bitje_: Leuk werkje! Ik vind het jammer dat je het zwart van de kin/kaak (Onderkant) niet egaal zwart hebt. Verder vind ik het wel een erg leuk werkje. Een erg apparte stijl, spreekt me erg aan!
20 euro.
Pagina 7:
Wendyoost: :wow: prachtig werkje! Erg knap wat je daar neer gezet hebt! Ik mis wel wat leven in het oog. Een lichtpuntje mischien?
50 euro.
Wendyoost: Komt een paar pagina’s verder een update tegen :D Een heel stuk beter! Mooi hoor!

Ninajoo: Sjee. Wat een felle kleuren :D Ik zou dit hier zo ophangen. Ik vind hem echt springlevend overkomen, alsof hij er ieder moment uit komt.
25 euro.

Wuis: Wauw.. Mooi werk! Ik heb het idee dat hij iets uit verhouding is? Grote oren, en vrij grote neus?
Buiten dat om, vind ik hem enorm sprekend. En je hebt echt mooi detail aan het hoofdstel gegeven!
Jammer dat je er niet bijzet welk formaat het is?
Mits a4: 30 euro.

HD: Zoals je weet is jouw werk niet echt mijn smaak. 5 euro :)

Femkeroosje: Leuke werkjes! Ik denk alleen niet dat zoiets verkoopbaar zal zijn. Ik persoonlijk zou zoiets in ieder geval niet kopen. Ik zou zeggen, een 7,50.

Ninajoo: Wat een werk zeg! Weer zon felle. Deze stijl bevalt me wel! De verhoudingen kloppen niet helemaal naar mijn gevoel? (Olifant en beer). Jammer dat je het formaat er niet bij zet ;)
30 euro
Oliebeer: Leuk werkje. Er zou wat mij betreft wat meer contrast in mogen. Hij mag wat meer van het papier afspringen. Dan doel ik op de hals en schouder van het paard, ik vind dit wat te donker, met vrij weinig schaduw/lichtplekken.
Naar mijn idee is ook de hals/schouder wat groot ten opzichte van het hoofd?
15 euro.

En nu voor de verandering ook weer eens twee werkjes van mij:

Grafiet op a3
Afbeelding

Grafiet op a2
Afbeelding

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 21:01

astridjhu schreef:
Femkeroosje: Leuke werkjes! Ik denk alleen niet dat zoiets verkoopbaar zal zijn. Ik persoonlijk zou zoiets in ieder geval niet kopen. Ik zou zeggen, een 7,50.

Ik wou het misschien als geboortekaartjes gaan doen zegmaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 21:15

Pagina 4:

Blackdancer:Leuk portret! Ik heb eigenlijk geen op of aan merkingen. Hij komt op mij over als een leuk portret :D
20 euro.

Horseart: Je doet je naam eer aan geloof ik ;) Ik vind dit een leuk portret. Het paard staat er sprekend op, en knalt echt van het papier af.
30 euro.

_Mariska: Ik vind het erg leuke portretten. En ik herken de personen en cover goed. (Ik ben fan :Y) ). Maar ik vind de portretten op zich, vrij krasserig en vlug gemaakt overkomen. Ook kloppen de verhoudingen niet. Daarom denk ik dat je beter nog even door kan oefenen. Voordat je er geld voor vraagt

Hd: 10 euro.

Drafbalk: Een leuke tekening, maar hij komt erg plat over. Probeer diepte te creeren door schaduwen en lichtplekken te tekenen. Nog even niks, maar je bent goed op weg!

_Bitje_: Ik vind dit een erg mooi portret. Maar ik vind het jammer hoe je hem afgerond hebt bij de hals. Ik had dit graag subtieler gezien. Een nette vervaging. Ook snap ik het witte deel bij de schoft niet?
12 euro.

Pagina 5:

Wuis: Wat een prachtig portret is die leeuw!! :wow: Deze ben ik enorm van te spreken! 45 euro.
Het paard vind ik een stuk minder. Kwa verhoudingen klopt hij niet, te grote oren Vrij groffe schouder vergeleken met het fijne hoofdje. 20 euro.

_Bitje_: Ik vind dit een leuk werkje. Wel heb ik het idee dat hij erg krasserig overkomt? Ook vind ik de achtergrond wat kaal. Ik ben erg benieuwd naar een grote versie van deze digitale tekening.
15 euro.

Ricardopa: Jammer dat je zelf niet taxeert…
Een appart werkje dit. Ik vind hem zeer geslaagd! Jammer dat je de lijst niet af hebt gekregen.
45 euro.

Su_Cr_Cheese: Wauw! Een erg herkenbaar portret. Ik vind hem wel iets te stripachtig, maar dat heeft ook wel wat. Ik denk dat de echte fan hier behoorlijk wat voor over zal hebben. Dus ik schat hem op 50 euro.

Malenka: Ik blijf dit een erg mooi schilderij vinden. Ik heb je topic destijds ook gevolgd, en ik vind dat je hem mooi verbeterd hebt! Ik vind de achtergrond ook erg mooi gekozen bij deze zwarte schone
60 euro.

Amanda1980: Jammer dat je niet eerst zelf taxeert…
Ik vind met name de eerste erg geslaagd. Ik vraag me wel af of het voetje er ook opstaat?
Als ik zo naar de ruimte’s op de tweede en derde tekening kijk, heb je de tekeningen vrij klein gemaakt?
Ik denk dat een 20 euro de stuk een net bedag zou zijn.

Oliebeer: Mooi werk! Ik vind dat je de kleurencombinatie mooi gekozen hebt. Ik vind dat bruine op de schouder, benen en hals een prachtig beeld geven.
In verhoudingen klopt hij ook zover ik zo zie.
50 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 21:16

FemkeRoosje schreef:
astridjhu schreef:

Ik wou het misschien als geboortekaartjes gaan doen zegmaar :+

Dat is een erg leuk idee zeg!

Ik denk dat er best animo voor zal zijn op deze manier :j
Ik zou zeggen, ga veel oefenen, en maak veel verschillende werkjes :D

riz95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 17:48

FemkeRoosje: Niets, sorry. Niet mijn smaakt niet echt uitgewerkt. Wel leuke ideetjes, voor op doek.
Ninajojo: €60. Heel erg gaaf, mooie stijl, echt of ze denk dat ze zich zelf hier uit gaat redden.
Oliebeer: €20, mooi maar niet speciaal :o
Astridjhu: €30 en €40 mij een beetje te ‘hoekig’

ik post later nog wel wat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 18:24

Oliebeer: Opzich vind ik hem heel mooi, maar wat mij betreft mag er wel meer kleur in. Het oog mag beter uitgewerkt worden. De pose van het paard vind ik iets minder, ik word liever aangekeken. 35 euro? Als het oog beter uitgewerkt was zou ik er meer voor geven.

astridjhu: 25 euro? Ik vind het ook wat te hoekig, te ''abstract''? Maargoed dit kan gewoon jouw stijl zijn natuurlijk. :)

Pastel op 30x40
Afbeelding

riz95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 08:20

Wuis: €55 echt heeel erg mooi !!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:42

ziet er gaaf uit wuis, zoals ik al zij :D
hier mag je zeker wel 50 of 55 voor vragen :j

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:21

Ik ook €55! Wat een kwijlplaatje (NIET hatelijk bedoeld!!) :D

koetje10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:29

HD: €10, vind hem een beetje raar, met die kringen erin?
FemkeRoosje: ik zou hier hooguit 5 euro voor willen geven. Mij te simpel.
ninajojo:20 eu
Oliebeer:€15, vind het stuk richting schouder een beetje apart, wat te donker naar mijn idee.
astridjhu: ik vind ze een beetje hoekig. de eerste (€20) vind ik mooier dan de tweede (€15)
Wuis: €45. Vind hem niet zo bijzonder als ik eerlijk ben, maar weet niet waarom...

en weer een van mij:
Afbeelding

en ja, hij is echt af ;) verder werk ik m niet uit. er zit wel een kleurtje op de achtergrond (zacht groen) maar dat is verdwenen op de foto.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:47

Excuse me? (sorry!) Die ringen komen van de reflectie van de knop die hij indrukt! En waarom allemaal ineens zo laag die prijzen van mij? Houdt niemand hier van Anthro Art? (daarom plaats ik hier ook niks meer)

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:09

HorseyDude schreef:
Excuse me? (sorry!) Die ringen komen van de reflectie van de knop die hij indrukt! En waarom allemaal ineens zo laag die prijzen van mij? Houdt niemand hier van Anthro Art? (daarom plaats ik hier ook niks meer)

beetje vreemde reatie van jouw?
je weet zelf ook dat niet iedereen hier van houdt en ik zou er niets aan uit geven, maar een ander weer 100,-!
ik houd hier niet van maar een ander misschien wel, jij hebt dat toch ook?
Je zult zeker met zulke tekeningen veel verschillende prijzen te horen komen want het is een stijl waar niet iedereen van houdt.

En voor de rest:
ik wil ook weer beginnen dus ga ook vast taxeren, het zal wel weer even duren voordat er weer een tekening verschijnt van mij

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:11

Heb nu eerst blz 1 getaxeerd zal een deze dagen weer verder gaan :j

Pagina 1

HD
€20 euro Vind het hoofd nog wat vreemd lijken, kan helaas niet precies zeggen wat..

_Bitje_
Hier moet je van houden, ik zelf vind de kleuren nogal donker en zal er €30 euro voor geven.

Casperzot
Vind hem erg mooi en goed geukt! Mijn complimenten maar toch tussen de €15 en €20 euro

Wuis
Wauw vind hem zeker echt heel mooi! Ben echt een grote fan van je tekenkunsten! Zeker minimaal; €50 euro!

Horse_Art
Vind hem een beetje, tja hoe omschrijf je het? Licht van kleur.. Ben er zelf niet zo weg van maar toch zo'n €30 á €40 euro.

XxJustinexX
Zou er zelf niks voor willen geven. Hij is mij iets te donker..

Rock
Wow erg mooi! Vind hem echt mooi! :j zo'n €30 á €40 euro!

Kyno
Ga zelf mee met _Bitje_ over het te krasserig :j tussen de €5 en €10 euro

Taxaties is op eigen mening gebaseerd!!

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:43

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:58

lovesfacheux schreef:
HD
€20 euro Vind het hoofd nog wat vreemd lijken, kan helaas niet precies zeggen wat..[/b]

De kaak staat te ver naar buiten. Beetje bizarre kaak heeft het paard.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 16:33

Pagina 1

HD: Leuk, maar dit is echt niet mijn stijl. :) E 5

_Bitje_: Erg mooi! E 20

casperzot: Erg mooi begin hoor! Ik vind de kleuren nog erg zwak ingekleurd, maar het kleurgebruik wel erg mooi! E 15

Wuis: Erg mooi! Ja gaat goed vooruit de laatste tijd vind ik! E 35

Horse_Art: Ik vind hem erg gaaf! Het lijkt alleen op de scan alsof het wit wel erg wit is, maar volgensmij is dat op de echte tekening niet zo :) E 50

XxJustinexX: Hier zou ik nog niks voor vragen :) De kleur is erg eentonig en de ogen, manen en hoofdstel zijn niet genoeg uitgewerkt :)

Rock: Ik vind hem erg gaaf! Het lijkt alleen een beetje alsof de boom in het niks staat, maar ik vind de kleuren en de opzet verder erg mooi! E 30

Kyno: Ik vind hem wel grappig, alleen iets te krasserig ingekleurd en de verhoudingen zijn een beetje zoek. :) E 5

Pagina 2

Wuis: Ik vind deze erg aaibaar! Alleen het neusje lijkt een beetje klein en niet helemaal onder de goede hoek te staan. :) E 50

Alena: Erg gaaf hoor! Hij lijkt alleen een beetje zwak. Er mag wat meer contrast in :j E 15

_Denise_: Ik vind ze erg gaaf! Alleen vind ik bij de eerste dat de staart iets te abrupt op houd. :) 1. E 50 2. E 65

Wuis: Ook deze vind ik erg gaaf! E 45

_l_amanda_l_: Ik vind 'm erg leuk! Alleen vind ik de haartjes te dik en te duidelijk aanwezig :) E 20

bokker88: Ik vind hem een beetje zwak, te weinig pit en de schaduwen zijn erg hard. E 5

BlackDancer: Erg leuk en aaibaar, had iets meer contrast in gemogen, het lijkt nu een beetje een grijs vlak. :) E 15

Fnanne: Deze vind ik echt geweldig schattig en natuurlijk weer 1000% jouw stijl :D E 65

Pagina 3

Pebble: Ik vind deze niet zo geslaagd. De haren zijn veel te duidelijk aanwezig. E 3

Red_Savage: Ik vind hem erg duister. :) E 20

Wuis: Deze vind ik dan weer wat minder. Het lijkt wel of je pastel niet helemaal dekt, en ook zijn de beentjes wat dun ;) E 15

HD: Het is wel jou stijl, maar niet mijn smaak. Sorry. E 5

Saar__: Je heb mooi kleurgebruik, alleen is het een beetje en grote smudge. Er zit niet zoveel detail in :) E 15

_Bitje_: Ik vind deze niet mooi. :) De hals stopt ineens in het groen en het is allemaal een beetje uitgelopen. :) E 5

Wuis: Ik vind deze erg gaaf! Het is een raar moment foto en dat is erg lastig te tekenen, maar als je naar de verhoudingen kijkt klopt ie redelijk! E 45

Ook deze vind ik mooi, al klopt het hoofdje niet helemaal :) E 35

_Bitje_: Ik vind 'm wel grappig, alleen hij klopt anatomisch niet helemaal en hij is een beetje eentonig soms qua kleur :) E 15

Wuis: Oei... Dit vind ik dan weer een stap terug. Hij klopt in z'n gezicht niet helemaal en zijn manen zijn helemaal dichtgesmeerd lijkt wel :) E 15

_Bitje_: Deze vind ik erg mooi! Ik mis nog wat dekking in z'n gezicht en ik had persoonlijk niet voor het blauwe gekozen, maar verder erg gaaf! E 25

koetje10: Ik had hem al eerder in je topic gezien en ik vind het eeuwig zonde van die bloemen. Ik vind het paard zelf erg mooi, ik ben benieuwd hoe je hem verder uitgewerkt had :) E 20

[ik sla even wat over, anders blijf ik bezig dus ik doe even wat recentere.. :) ]

Pagina 6

_Bitje_: Ik vind deze erg mooi! Mooi zacht, alleen mis ik nog wat detail in z'n oog. E 35

[Dat was ook niet veel.. :D]

Pagina 7

Wendyoost: Ik vind het leuk, alleen lijkt het net een schets. Er mag best wat meer durf in! :) Misschien kun je hem nog wwat uitwerken, voor nu E 15

ninajojo: Dit is absoluut niet mijn stijl, dus ik zou er niet meer dan E 5 voor geven :)

Wuis: Ook die van jou had ik al eerder gezien, en ik vind het bontje zo zonde.. Zal wel een wens van de opdrachtgever geweest zijn? :) Probeer voortaan wat meer met de haargroei mee te tekenen :) E 40

HD: Ik neem aan dat je hem nog hebt nabewerkt digitaal? :) Zoals ik al zei, niet mijn stijl dus E 5

Pagina 8

Oliebeer: Erg mooi en zacht, alleen lopt het oog naar mijn idee niet zo lekker :) Gezicht is erg mooi en gedetailleerd opgezet :)E 40

astridjuh: Echt jou stijl, alleen vind ik de manen nog iets teveel dicht :) Anders waren ze echt top! :) 1. E 40 2. E50, hier vind ik de bles te weinig detail hebben :)

Wuis: Topwerkje! Niks op aan te merken, mooi kleurgebruik: E 55

koetje10: Hij is leuk, alleen heb ik ook de voorbeeldfoto gezien en dat haalt je tekening weer wat naar beneden. Ik vond de foto juist zo leuk. :) E 10

Zo, nu weer een werkje van mij :)

Afbeelding & Zonder flits: Afbeelding
Diesel - A4 - Vulpotlood - 9 uur werk

Hij lijkt erg blauw, komt door de camera. Er zit meer contrast in in het echt, ik zal een betere foto maken :)

koetje10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:08

HorseyDude schreef:

Dat had ik er niet uitgehaald, vandaar. Maar dan nog, vind ik hem niet geweldig. Ik vind hem een beetje simpel, een beetje een stripboektekening.

En daarbij: ik snap niet zo goed waarom als je altijd zo reageert. Zodra je wat minder getaxeerd word, ga jij op je achterste benen staan; dat lijkt me niet reeel. Je vraagt hier om een taxatie, wat iemand over heeft voor een schilderij dat je gemaakt hebt. Iemand geeft zijn mening erover en dat moet je accepteren. dat heeft Bitje bij jou taxatie laatst toch ook gedaan? En vraag dan eerst even fatsoenlijk waarom iemand het lager taxeert dan jij had verwacht, zeker als dat er nog niet bij staat. Als jij mijn tekeningen minder taxeert dan dat ik ze zelf schat, ga ik toch ook niet direct stijgeren? dat is jouw mening, als jij het niet aan de wand wilt hebben, prima. Ik snap best dat het vervelend is als je niet vaak positieve reacties krijgt, maar het is en blijft een paardenforum, waar af en toe ook eens andere huisdieren langs komen. Een beetje minder gepikeerd zou wel op zijn plaats zijn denk ik.

Het spijt me als ik je nog meer op je tenen trap, maar ik begin me een beetje aan je berichten te ergeren. Ik wil jou schilderijen voortaan ook wel overslaan hoor.

edit: @xDonja: klopt dat de uitdrukking van de hond niet zo is als op de foto, dat vind ikzelf ook erg jammer. Maar voor een eerste keer een hond ben ik toch best tevreden ;) Had je er een ander bedrag aan geplakt als je geen voorbeeldfoto had gezien?
Ik vind jou hond trouwens een beetje 'plat', zijn neus komt niet echt naar voren, maar dat is ook echt moeilijk!! €15

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 12:27

Koetje10: Nee, ik denk het niet, omdat ik bij deze ook niet zo de verhoudingen vind kloppen :)

En over de mijne: ik heb er nog een hele lading contrast in gegooid maat de tekening was al weg voordat ik er een foto van kon maken :) Niet zo slim misschien van mij om deze dan hier neer te zetten :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 15:32

koetje10 schreef:
HorseyDude schreef:

Dat had ik er niet uitgehaald, vandaar. Maar dan nog, vind ik hem niet geweldig. Ik vind hem een beetje simpel, een beetje een stripboektekening.

En daarbij: ik snap niet zo goed waarom als je altijd zo reageert. Zodra je wat minder getaxeerd word, ga jij op je achterste benen staan; dat lijkt me niet reeel. Je vraagt hier om een taxatie, wat iemand over heeft voor een schilderij dat je gemaakt hebt. Iemand geeft zijn mening erover en dat moet je accepteren. dat heeft Bitje bij jou taxatie laatst toch ook gedaan? En vraag dan eerst even fatsoenlijk waarom iemand het lager taxeert dan jij had verwacht, zeker als dat er nog niet bij staat. Als jij mijn tekeningen minder taxeert dan dat ik ze zelf schat, ga ik toch ook niet direct stijgeren? dat is jouw mening, als jij het niet aan de wand wilt hebben, prima. Ik snap best dat het vervelend is als je niet vaak positieve reacties krijgt, maar het is en blijft een paardenforum, waar af en toe ook eens andere huisdieren langs komen. Een beetje minder gepikeerd zou wel op zijn plaats zijn denk ik.

Het spijt me als ik je nog meer op je tenen trap, maar ik begin me een beetje aan je berichten te ergeren. Ik wil jou schilderijen voortaan ook wel overslaan hoor.

edit: @xDonja: klopt dat de uitdrukking van de hond niet zo is als op de foto, dat vind ikzelf ook erg jammer. Maar voor een eerste keer een hond ben ik toch best tevreden ;) Had je er een ander bedrag aan geplakt als je geen voorbeeldfoto had gezien?
Ik vind jou hond trouwens een beetje 'plat', zijn neus komt niet echt naar voren, maar dat is ook echt moeilijk!! €15

Hierbij mijn oprechte excuses... :o

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 15:48

taxaties pag. 8:
Oliebeer: Ik vind hem leuk, maar de kleurovergangen vind ik te scherp en die streep bij zn voorhoofd vind ik ook te hard, 30 euro
Astridjuh: Ik vind dat hoekerige wel wat hebben! beide 25 euro
Wuis: Mis altijd iets in jouw tekeningen , maar weet niet wat :o wel heb ik ongelofelijk veel respect voor de eigen stijl die jij ontwikkeld heb, als ik een tekening zie die van jou is zie ik dat ook direct, ookal heb ik jouw naam nog niet zien staan ;) 40 euro
koetje: Ik vind ehm leuk! 25 euro
xDonja: Dit vind ik een wat minder werkje van jou , 10 euro
hier een werkje van mij, is nog maar mij tweede met pastel , de doorschijnende blauwe stukjes zijn inmiddels opgevuld :j
24x32, ik denk 6 a 7 uurtjes werk
Afbeelding
Afbeelding

riz95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:34

Koetje10: €30
xDonja: €15/€20
Lovelanga: €10

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:43

lovelanga: :$ 30,- mooi gemaakt, maar misschien iets groter tekenen of iets van een llijf tekenen

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 22:52

lovelanga: 45,- erg mooi, net echt, alleen ik vind hem echt wat te klein :j
Laatst bijgewerkt door _Bitje_ op 08-05-10 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt