HorseyDude schreef:Excuse me? (sorry!) Die ringen komen van de reflectie van de knop die hij indrukt! En waarom allemaal ineens zo laag die prijzen van mij? Houdt niemand hier van Anthro Art? (daarom plaats ik hier ook niks meer)
Dat had ik er niet uitgehaald, vandaar. Maar dan nog, vind ik hem niet geweldig. Ik vind hem een beetje simpel, een beetje een stripboektekening.
En daarbij: ik snap niet zo goed waarom als je altijd zo reageert. Zodra je wat minder getaxeerd word, ga jij op je achterste benen staan; dat lijkt me niet reeel. Je vraagt hier om een taxatie, wat iemand over heeft voor een schilderij dat je gemaakt hebt. Iemand geeft zijn mening erover en dat moet je accepteren. dat heeft Bitje bij jou taxatie laatst toch ook gedaan? En vraag dan eerst even fatsoenlijk waarom iemand het lager taxeert dan jij had verwacht, zeker als dat er nog niet bij staat. Als jij mijn tekeningen minder taxeert dan dat ik ze zelf schat, ga ik toch ook niet direct stijgeren? dat is jouw mening, als jij het niet aan de wand wilt hebben, prima. Ik snap best dat het vervelend is als je niet vaak positieve reacties krijgt, maar het is en blijft een paardenforum, waar af en toe ook eens andere huisdieren langs komen. Een beetje minder gepikeerd zou wel op zijn plaats zijn denk ik.
Het spijt me als ik je nog meer op je tenen trap, maar ik begin me een beetje aan je berichten te ergeren. Ik wil jou schilderijen voortaan ook wel overslaan hoor.
edit: @xDonja: klopt dat de uitdrukking van de hond niet zo is als op de foto, dat vind ikzelf ook erg jammer. Maar voor een eerste keer een hond ben ik toch best tevreden

Had je er een ander bedrag aan geplakt als je geen voorbeeldfoto had gezien?
Ik vind jou hond trouwens een beetje 'plat', zijn neus komt niet echt naar voren, maar dat is ook echt moeilijk!! €15