Ik vind dat hertje uit de openingspost zo lief Ik heb nog wel katoendraad en haaknaalden liggen, ga ook eens een poging wagen binnenkort. Wat is een beetje makkelijk om mee te beginnen?
Ik zat ook al te kijken naar die patronen die te koop zijn. Mijn vriend heeft wel een creditcard, dus als je nou een leuke ziet die meerdere mensen willen hebben kunnen we zo misschien iets regelen? Heb je, met een beetje geluk, voor nog geen euro een mooi patroon.
Die shiba is uitverkocht Maar alle andere hondjes zijn er nog wel. Misschien eentje die er op lijkt? Ze zijn allemaal met dezelfde basis dus zo'n puntoortje kan je dan misschien zelf nog wel bedenken, of staat er ergens anders een voorbeeld? Die schildpad is creepy Maar wel leuk ja!
Deze vind ik ook erg leuk, wil ik ook nog wel hebben misschien. Misschien moet ik eerst maar eens gaan beginnen met de octopus en kijken hoe ver ik kom Zit al helemaal te bedenken hoe leuk het is om later voor je kinderen knuffeltjes te maken En ik heb nog niet eens één steek gezet
als er hondjes of poesjes besteld worden wil ik wel meedoen
Helderder
Geplaatst: 05-02-10 13:51
Ik heb 3 boeken gereserveerd bij de bibliotheek (een tijdje geleden al): Gehaakte dieren van Annie Obaachan Lieve diertjes zelf haken van Ana Paula Rimoli Minihondjes haken van Hoshi Mitsuki. En ik heb thuis: Amigurumi: gehaakte fantasiefiguren van Sabine Uhl-Fischer. Als ik ze allemaal binnen heb zal ik wel recensies geven.
Mijn kikker is bijna af, ogen en mond moeten er alleen nog op.