Bovendien is die grijze waas met pastel veel makkelijker en mooier te maken dan met digitaal, of het lukt mij iig nog niet zo terwijl jij het met je krijtjes al heel mooi hebt opgezet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IcePrincess schreef:TinkerTom schreef:ok ik ga hem maar niet tekenen hahaha ik had hem ook opgeslagen haha
Beide mooie uitvoeringen!!
Juist wel doen is leuk. Paar jaar geleden was er ook zo'n topic op bokt dat we allemaal dezelfde foto na gingen tekenen, was hartstikke leuk om al die verschillende stijlen te zien
.
IcePrincess schreef:TinkerTom schreef:ok ik ga hem maar niet tekenen hahaha ik had hem ook opgeslagen haha
Beide mooie uitvoeringen!!
Juist wel doen is leuk. Paar jaar geleden was er ook zo'n topic op bokt dat we allemaal dezelfde foto na gingen tekenen, was hartstikke leuk om al die verschillende stijlen te zien
.
IcePrincess schreef:Klein als in afmetingen van het bestand, even ter vergelijking;
jouw tekening is: 1185px × 719px
mijne is: 4724px X 3543px
Kleine afmetingen kun je vrij weinig mee en is over het algemeen een stuk minder mooi. Probeer je volgende maar eens groter te tekenen, en vooral niet verder dan 100% inzoemen.
Staande hoef is idd te bol, maar komt toch gras ofzo overheen dus geen zin om aan te passen, zie je straks toch niets meer van.
Inney schreef:Omdat niemand reageert op _Lieff_ doe ik het maar even.
Hij is al beter als je vorige! maar probeer de vacht wat meer vacht te maken. Dus echt de haren te tekenen.
Wendy15 schreef:Leuk dat er weer interesse is voor zo'n topic!
Ik ben er al mee bezig
Saar___ schreef:Wendy15 schreef:Leuk dat er weer interesse is voor zo'n topic!
Ik ben er al mee bezig
Leuk!
Moet er dan nog toestemming van een modje komen ofzo?
Het lijkt me wel leuk om net zo iets te hebben als het foto-bewerk topic, maar dat kost wel veel moeite voor de oprichter.
edit; als je gewoon verder gaat met dit deel, ben je sneller klaar?[UK] [GAME] Allemaal dezelfde foto tekenen topic deel 10!!![GAME]