jilleroo schreef:wat kun je nou het beste maken als beginner? ik heb dringend behoefte aan een nieuwe hobby en ik wil graag borduren eens proberen , maar wat is nou makkelijk om mee te beginnen ?
Mini's! Die van Marjolein Bastin b.v. zijn erg leuk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Ik kende de link van de Magereman.nl ook niet, maar ik heb een pakket gezien waar ik al van begin te kwijlen. Helaas kan ik door RSI niet zo heel veel meer borduren, maar mijn moeder borduurt graag, misschien kan ik haar dat in haar maag splitsen?
jilleroo schreef:wat kun je nou het beste maken als beginner? ik heb dringend behoefte aan een nieuwe hobby en ik wil graag borduren eens proberen , maar wat is nou makkelijk om mee te beginnen ?
merensje schreef:Kom ik weer even, in plaats van omslingeren plak ik de randen altijd af met papieren pleister, zo een rolletje. Werkt prima en gaat supersnel, blijft goed zitten.
Te koop bij iedere drogist.
Silly1972 schreef:merensje schreef:Kom ik weer even, in plaats van omslingeren plak ik de randen altijd af met papieren pleister, zo een rolletje. Werkt prima en gaat supersnel, blijft goed zitten.
Te koop bij iedere drogist.
Dat is inderdaad wel handig dat ik daar zelf niet op ben gekomen na al bija 19 jaar te borduren hahaha