Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wopkelover schreef:@ wendy15 er zijn er hier zo veel die het 2 of zelfs 4 keer vragen dus ik weet nniet waar jij een probleem van maakt
dus als jij het irritant vind zeg dat dan ook even tegen die 30 andere die het ook doen tsss
Het wordt regelmatis gezegd en doe even niet zo geïrriteerd want het is gewoon niet de bedoelingen dat mensen tig keer gaan vragen of berichten omhoog schoppen. Mensen die willen tekenen kijken het topic rond voor een foto en als iemand het aanspreekt wordt het getekend, niet omdat je het het vaakst hebt gevraagd

Een beetje op de regels en je taalgebruik letten.
Maar zullen we het verder ontopic houden?
wopkelover schreef:@ wendy15 er zijn er hier zo veel die het 2 of zelfs 4 keer vragen dus ik weet nniet waar jij een probleem van maakt
dus als jij het irritant vind zeg dat dan ook even tegen die 30 andere die het ook doen tsss

Alleen is het wel prettig als iedereen zich aan de topicregels houdt verder 
Wendy15 schreef:Idd Amanda![]()
Maarja, zijn zóveel mensen die voor een duppie op de eerste rij willen zitten, dat hou je tochAlleen is het wel prettig als iedereen zich aan de topicregels houdt verder

_shawnee_ schreef:Een snelle tekening van mij, ik wilde het ook eens proberen met wat minder tijd.
Dus de poes van Fenne. Ik vind hem zelf niet zo goed geluktVolgende keer toch maar weer iets meer tijd gebruiken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LZWWSMLU.jpg

Maar zal er voorlopig nog niet aan toe komen

En als ik er aan toe kom laat ik het je weten

Vond 't hartstikke leuk dat je 'm mooi vond

Citaat:Regels
* Het omhoog schoppen van je eigen aanvraag is niet toegestaan.