Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wuswa schreef:Skippy's met handvat ipv ringen kan je gewoon kopen bij Blokker of Intertoys. Ik kan juist geen skippy vinden met sprieten (goed voor 1 uur speelplezier voor veulen); waar hebben ze die?
Sterre schreef:smillie_ schreef:ik heb hier nog een zitbal liggen, van ongeveer 65 cm.
...Daarna nog een systeempje bedenken om hem in vast te maken, zo'n ding heeft namelijk geen hengel oid, en ik kan er ook aan beginnen
Misschien in een hooinet (van de trailer) hangen?! (Kan je evtl. overheen spuiten als je de bal zwart maakt.)
Misschien een alternatief voor de ringen van Neonlight:
Dit zijn 3 houten "kaarsenstandaard" ringen voor kinderverjaardagen. Ik heb ze hier voor 4,95 € gezien!
Ik heb eindelijk de benodigde onderdelen gekocht (skippy, verf) en heb vanavond op stal de bal gespoten, die hangt daar nu mooi te drogen.
Voor de val heb ik het volgende bedacht (zal morgen foto´s van mijn pogingen maken): Ik heb een grote trechter gekocht (zo eentje waar je benzine mee in een grote jerrycan kan gieten) , waar ik dan gewoon een ongekeerde fles overheen kan stulpen. Omdat die behoorlijk groot en stevig is, kan ik daar ook mooi het net aan bevestigen.
Hoe hangen jullie uiteindelijk de bal onder het net??
Pfff... ben vanvond de hele avond bezig geweest om op stal uit te leggen wat ik nu eigenlijk aan het maken ben![]()
! Hier hebben ze echt nog nooit van dat ding gehoord, maar iedereen is dodelijk nieuwsgierig of het werkt
![]()
!!