Er staat op het blok dat het geschikt is voor charcoal. We zullen zien (houtskool.. zwart..lekker handig bij een wit paard....doe er ook wel wat witte pastel bij dan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Andante schreef:Aangezien ik graag eens mijn nieuwe acrylverfblok uit wil proberen () even een oproepje van mij.
Ik ben op zoek naar goede (bij voorkeur professionele) foto's van paardenhoofden, bij voorkeur zonder halster of hoofdstel. Halster vind ik eventueel nog wel te doen, maar liever helemaal geen hoofdstellen. Kleur/ras paard maakt niet uit. Alvast bedankt!
Andante schreef:Aangezien ik graag eens mijn nieuwe acrylverfblok uit wil proberen () even een oproepje van mij.
Ik ben op zoek naar goede (bij voorkeur professionele) foto's van paardenhoofden, bij voorkeur zonder halster of hoofdstel. Halster vind ik eventueel nog wel te doen, maar liever helemaal geen hoofdstellen. Kleur/ras paard maakt niet uit. Alvast bedankt!
JustaLive schreef:Hallo bokkers! Zou iemand deze foto voor mij willlen tekenen? Alvast heel erg bedankt!
http://i339.photobucket.com/albums/n468 ... C12995.jpg