Er staat op het blok dat het geschikt is voor charcoal. We zullen zien (houtskool.. zwart..lekker handig bij een wit paard....doe er ook wel wat witte pastel bij dan
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) 

) 
) even een oproepje van mij.

(Die man staat er nog op... moet er eigenlijk ff afgeknipt worden
)
:
:

Andante schreef:Aangezien ik graag eens mijn nieuwe acrylverfblok uit wil proberen () even een oproepje van mij.
Ik ben op zoek naar goede (bij voorkeur professionele) foto's van paardenhoofden, bij voorkeur zonder halster of hoofdstel. Halster vind ik eventueel nog wel te doen, maar liever helemaal geen hoofdstellen. Kleur/ras paard maakt niet uit. Alvast bedankt!
, wel met halster .. :Andante schreef:Aangezien ik graag eens mijn nieuwe acrylverfblok uit wil proberen () even een oproepje van mij.
Ik ben op zoek naar goede (bij voorkeur professionele) foto's van paardenhoofden, bij voorkeur zonder halster of hoofdstel. Halster vind ik eventueel nog wel te doen, maar liever helemaal geen hoofdstellen. Kleur/ras paard maakt niet uit. Alvast bedankt!

JustaLive schreef:Hallo bokkers! Zou iemand deze foto voor mij willlen tekenen? Alvast heel erg bedankt!
http://i339.photobucket.com/albums/n468 ... C12995.jpg

Ik vind deze ogen ook mooi gedaan, lekker veel kleurtjes in de huid en de verf lekker laten lopen.
Ze staan inderdaad wat ver uit elkaar, maar het stoort me niet echt. Heb je voor het oogwit trouwens papier uitgespaard of heb je die later aangezet met witte verf?
maar "geschikt voor potlood, kleurpotlood en krijt". Maar dit blok lag het dichtst in de buurt en ik wou eerst alleen een oog doen om te kijken hoe dat het beste wou met waterverf.