[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:31

soeboenoe schreef:
Hier en daar verlies je een beetje de verbinding met de werkelijkheid waardoor er af en toe een wenkbrauw omhoog schiet met de gedachte; "nahh... Dit gaat nét de grens met geloofwaardigheid over" en ik begin een beetje de rode draad van het verhaal te verliezen. Een beetje: waar gaat het heen, wat is de achterliggende gedachte in dit verhaal?

Ik heb het gevoel nu heel lang op dezelfde plek stil te staan in het verhaal met een "welles-nietes discussie" tussen Jeff en Streep met wat randgebeurtenissen.

Maakt niet dat het niet vermakelijk is, maar iets of wat vooruitgang zou het verhaal wel meer dimensie geven!

Ben het hier helemaal mee eens.
Ik ben inmiddels afgehaakt omdat het verhaal niet logisch meer is. Er komt geen schot in, geen eind aan. Het is een beetje los zandverhaal geworden. Jammer want het begon erg spannend allemaal.

Anoniem

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:34

Er zit wel echt een lijn in hoor, maar die ga ik zeker nog niet verklappen. ;) Jammer dat je bent afgehaakt, maar dat kan.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:35

Ik vind het nog wel heel leuk! En blijf volgen.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:47

Ook ik blijf volgen. Vind die acties van Fleur zeer komisch en lees het met een lach op mijn gezicht. Ben ook een beelddenker, dus ik zie het zo voor me _O-

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:59

Ja, ik moet blijven volgen. Ik denk dat dit een stiekeme verslaving is...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:05

Volgens mij is het volkomen normaal als een 1e versie van een verhaal nog niet perfect is, daar zou ik echt niet wakker van liggen :) later dingen editen doet geloof ik elke schrijver?
Lekker doorschrijven, zo doe je ook ervaring op!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:06

Ik vind het ook geweldig en ik volg er nog wel een draad in :) vind de laatste actie wel geniaal trouwens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:08

Superlief bedankt! :):)

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:45

Ik ben niet zo'n lezer maar vind dit echt een tof verhaal, ik blij blijf ook geboeid erdoor en hoop dat je nog een tijd door schrijft en wij mee mogen genieten

primeraJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:50

Echt ik blijf het onwijs herkenbaar vinden (en zo te lezen nog meer mensen wat dat betreft).
Ik wordt erdoor terug geslingerd en het heeft gewoon humor dat ik belachelijk veel herken en te stom en grappig tegelijk is, hoe naïef je in zo'n onperfecte bewogen relatie bent/kan zijn.

Ik blijf lezen, kijk ernaar uit. En als je ooit het verhaal tot een echt boek gaat maken, koop ik het zeker weten.

Ga zo door

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:51

Ik volg ook nog steeds. Soms vind ik het jammer dat het van die korte stukjes zijn, maar komt meer omdat ik gewoon te nieuwsgierig ben en wil weten hoe het verhaal afloopt.

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:21

Hier ook nog steeds een meelezer die het nog steeds boeiend vind!

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:30

Ik lees ook mee vanaf het begin. En ik moet toegeven dat ik niet meer elke dag check of er een nieuw stuk op staat. Dat was in het begin wel zo. Ik word soms ook een beetje mee gesleurd in het verhaal en dan denk ik, uhh waar zijn we nu weer en wat gebeurt er.. gaat soms te snel dat ik de draad kwijt ben. En het welles nietes met Jeff begin voor mij ook iets te voorspelbaar te worden, dat ik minder geïnteresseerd ben met wat er nu weer gaat gebeuren..

Desondanks blijf ik lezen, het boeit me wel! :) succes!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:35

Het blijft een leuk en spannend verhaal, alleen wordt het nu echt wel eens tijd dat fleur er niet meer intrapt, er is echt teveel gebeurd nu om nog bij Jeff te willen zijn.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 05-10-20 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:35

Ik ben absoluut geen lezer. Maar ik wacht toch elke keer weer met smacht op een nieuw stuk. Dat zegt wel genoeg. :j

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:47

Ik volg ook nog met heel veel plezier, kan wel echt lachen om streep hoor

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:53

Geloofwaardig altijd? Nee. Hillarisch? Absoluut en dat maakt het verhaal zo leuk vind ik, want dit zijn acties die jezelf stiekem ook weleens wilt doen, =:) _O- maar waarvoor je (volwassen, verstandige stem in je hoofd) je "gelukkig" voor behoedt. :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 22:24

Ik vind het geen geloofwaardig verhaal en denk dat als je alles echt aan elkaar zou plakken voor een boek het een heel apart verhaal word, maar juist omdat het steeds korte losse stukjes zijn vind ik het nog steeds leuk om te lezen. Dat is juist de kracht denk ik!

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 22:31

Zeker niet stoppen hoor! Kijk nog steeds trouw elke dag voor een update❤️

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 22:40

Zorro dat denk ik ook. Ik volg ook wel van die volgverhalen op bepaalde sites en dat is ook zo ongeloofwaardig, maar wel heel leuk om steeds een leuk stukje te lezen waarin dan een hoop gebeurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 23:04

Bedankt voor jullie leuke reacties weer!

Wat vinden jullie vooral niet geloofwaardig?

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 23:15

Ik vind het genilaaal! Elke dag check ik vaker om te kijken of er een update is. Qua als ik echt iets moest zeggen van ongeloof waardig; plakwenkbrauwen ? Hahaha. Maaaar eerlijk. Ik vind dat dus echt hilarisch en proest het uit. Dus ik vind dat dit er juist in moet zitten!

Dus misschien heb je weinig aan mijn feedback. Maar vooral blijven door posten. En anders maar via pb, ik wil het einde weten!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 23:16

Uhm, alles eigenlijk.. van de ouders die het kind gewoon de deur uitzetten, het even naar het buitenland gaan, het tentje kopen en op een camping gaan staan, in Nederland even een huisje huren, zo een nieuw bijbaantje hebben en gelijk aan de slag kunnen, alles gaat zo snel en gemakkelijk, dus eigenlijk alles :') maar net wat ik zeg, ik denk dat dat juist de kracht is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 23:47

zorro schreef:
Uhm, alles eigenlijk.. van de ouders die het kind gewoon de deur uitzetten, het even naar het buitenland gaan, het tentje kopen en op een camping gaan staan, in Nederland even een huisje huren, zo een nieuw bijbaantje hebben en gelijk aan de slag kunnen, alles gaat zo snel en gemakkelijk, dus eigenlijk alles :') maar net wat ik zeg, ik denk dat dat juist de kracht is.

Ja, en toch veel van die dingen heb ikzelf of mensen uit mijn omgeving in real life mee gemaakt :)

Ff offtopic:
Je hebt een heel mooie profielfoto trouwens!

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 00:29

zorro schreef:

Zo een nieuwe baan en gelijk beginnen vind ik niet raar hoor. Ik heb nooit hoeven wachten op een baan.