reactierondepagina 60 tot met 65:eva1969, gefeliciteerd met de verkoop van die 4 prachtige werkjes, goede keuze van de koper om ze alle 4 te nemen. Passen zo leuk samen.
De zwarte hond is knap.
Seven: jouw werkjes zijn echt altijd prachtig. Heb er gewoon geen woorden voor
Het houtbordjes zijn ook erg leuk steeds.
De schetsen zijn tevens erg mooie schetsen. Petje af

Pepper: speciaal ben benieuwd wat het resultaat uiteindelijk is.
_San87_: prachtig met die superstrakke tekst erbij.
Esterke: leuke werkjes, vind de hond leuker dan de tijger, de tijger vind ik de neus plat ogen. Hond oogt realistischer.
Lisette1205: mooi eindresultaat. Wat was je score?
Je eigen hond wordt ook mooi trouwens.
die vlinder is ook prachtig geworden, pootjes mochten misschien iets dunner zijn.
Jis_: roodborstje ben ik heel benieuwd naar als die af is
huricane: digitaal werk is idd fijn. Deed ik voorheen ook wel eens. Het mag nog iets verfijnder maar al een goede start hoor

BopjeBo: mooi resultaat van je kat.
Solleke_Noah: leuk die pyrografie
pagina 66-70Seven: WAUW ijsvogel ben er echt verliefd op. En dat is een snel werkje tussendoor
Jis_: knap hoe je de achtergrond erbij verzint. Heeft een leuke sfeer.
de vlinders vind ik ook erg leuk.
Die appelvinken
_San87_: donkey is lekker aaibaar, maar best creepy zo zonder hals erbij vind ik.
Benieuwd naar de alpaca

BopjeBo: knap hoor die uil
eva1969: knap die slak, zie zo al de structuur van het lijf. prachtige weergave al.
_San87_: alweer een knap plaatje. Jammer dat deze emotioneel is. Maar een prachtige herinnering.
Seven: Viel me doordat je bij deze de referentiefoto erbij zet wel op dat je ze net iets anders maakt dan de referentiefoto, zo teken je bv oogwit terwijl ik deze niet zie op de referentiefoto, dat maakt de blik van het paard net iets anders vind ik. Ook de details maak je veel feller aanwezig. Het heeft zeker wel iets maar ik vind het ook het eigenlijke dier minder "eigen" maken. Je jaarling heeft namelijk een zachte uitstraling en die zie ik eigenlijk niet zo terug in de tekening. Ik vind je tekeningen toch nog steeds erg prachtig hoor, blijf nog steeds enorm fan

Nevony: knap hoe je dit met kleurpotlood doet. Tekeningen fotograferen met mobieltje is een uitdaging idd.
Die haflinger wordt ook erg knap. Halsters laat ik weg omdat die net zo lastig zijn hihi.