Even een inhaalslag, de afgelopen weken heel druk geweest en het helemaal vergeten. Week 49:
Week 50:
Week 51:
Athelas
Geplaatst: 24-12-19 19:25
Week 52
Ik doe volgend jaar weer mee vanaf week 14! Ik zit van januari tot april in Nieuw-zeeland, dus ik ga wel veeeel fotograveren maar ik denk niet dat het me gaat lukken elke week een foto van mijn camera te uploaden, dus ik doe vanaf week 14 weer mee!
LoveUggs
Geplaatst: 25-12-19 16:05
Ik zou gister foto's gaan maken van mijn knappe vriendinnetje maar ze moest een nachtje op de kliniek logeren waardoor dat niet door kon gaan. Vandaag de camera dus maar mee naar stal genomen in de hoop dat ze een klein beetje wilde mee werken want ik was nu natuurlijk alleen.. Dit zijn wel echt foto's van hoe ze is, maar ik ben niet geheel tevreden. Maar aangezien ik de camera deze week waarschijnlijk niet meer gebruik mag ze toch mijn week 51 en week 52 zijn
Week 51
Week 52
Uiteraard was het zonnetje nét verdwenen achter de wolken en maakte zij plaats voor wat drupjes regen, en paardlief vond het niet nodig haar hoofd naar buiten te steken en vond het veel leuker om de halsters van de muur te trekken Er zit wellicht net een klein tintje te veel blauw in de foto's maar geloof me als ik zeg dat haar manen een verschrikkelijk lastige kleur hebben Iets met bruin, roodbruin, zwart.. Ik heb mijn best gedaan iig Maar zoals gezegd, ik ben niet geheel tevreden.. Ze mag de komende 6 weken enkel stappen dus wellicht kan ik haar binnenkort nog eens als model gebruiken als ze geen extreem bommetje wordt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 26-12-19 16:52
Bij mij zijn ze niet netjes. Ik zie van alles wat niet goed zwart gemaakt is.
Week 52.
LoveUggs
Geplaatst: 26-12-19 18:11
Bellatrix schreef:
Bij mij zijn ze niet netjes. Ik zie van alles wat niet goed zwart gemaakt is.
Hier zijn ze zowel op mijn laptop als op mijn mobiel mooi zwart. Maar ik zie het simpel weg ook gewoon niet meer Maar het zijn wel echte blackphotos en geen knip en plak werk, het zijn dan dus echt dingetjes die ik gemist heb in de na bewerking
Volgend jaar ga ik niet meedoen denk ik. Teveel zorgen aan mn hoofd met paardlief, die mag zometeen naar de kliniek voor dr allerlaatste behandeling. Hopen dat we haar nog n maand of 3 pijnvrij bij ons kunnen houden want gaat heel slecht.
Dat is dus ook de reden van de latere foto's de afgelopen weken, ik zit er doorheen en vergeet daardoor eigenlijk alles een beetje
Mijn laatste 2 foto's van dit jaar komen dus morgen denk ik. Zullen 2 wat oudere worden want heb mijn camera sinds het overlijden van het paard van mn vriendin niet meer aangeraakt.
Ben vergeten via de computer een foto in te leveren voordat ik weg ging en ben nu een weekendje niet thuis, dus de kwaliteit is behoorlijk achteruit gegaan (via telefoon + bokt upload).
MarijeR
Geplaatst: 27-12-19 20:34
Week 52 Buiten wat gespeeld met dubbele belichting bij gebrek aan kerstversiering in huis...
Alweer de laatste van het jaar. 2020 doe ik ook weer mee
Mijn week #52: Who am I - Marlou/Belle (Klik op de foto voor hogere kwaliteit) Al weer de laatste van het jaar... Ik heb het hele jaar volgemaakt, ondanks dat ik meerdere keren te laat heb ingeleverd waardoor ik waarschijnlijk niet vermeld ga worden in de opening voor volgend jaar, heb ik toch wel wat gehad aan dit topic. Begin van het jaar was ik mijn passie en motivatie een beetje verloren en de druk van school hielp daar ook niet bij.
Maar zo aan het eind van dit jaar ben ik weer begonnen met enkele vrijwerk projecten om mijn afstudeer portfolio aan te vullen en bij te werken en begin ik nu eindelijk weer mijn zin in het fotograferen terug te krijgen.
Ik wens iedereen dan ook een hele fijne jaarwisseling en een prachtig fotografisch jaar toe in 2020.
Ik zat van alles te bedenken om als laatste foto in te sturen. Van alles ook mislukt. Totdat ik net naar buiten kijk en bedenk, dit is hem. De laatste foto, week 52
Bedankt POTW-team.
Muronia
Geplaatst: 29-12-19 18:54
Week 52. Een telefoonfoto, geen prachtig plaatje, maar voor mij een foto van enorme waarde. Deze tattoo heb ik maandag laten zetten ter nagedachtenis aan mijn moeder, die 2 jaar geleden vlak voor kerst is overleden. De ganzen hebben een bijzondere betekenis voor mij. Op deze foto was hij zojuist klaar.
Bedankt aan iedereen die POTW dit jaar mogelijk heeft gemaakt en aan de mensen die de moeite hebben genomen om feedback te geven. Ik heb gezegd dat ik ook komend jaar mee ga doen, dat ga ik ook maar ik heb deze week te horen gekregen dat ik aan mijn beide handen het carpaal tunnelsyndroom heb waaraan ik geholpen zal worden. Het is dus even kijken hoe dat gaat in combi met fotograferen dan.
Alle weken vol gemaakt ondanks 1 keer te laat geweest te zijn. Heedy, een van mijn verzorgerpaarden, ging even helemaal uit haal plaat voor ze gereden zou worden. Helaas wel al in het blauwe uur waardoor de foto niet helemaal scherp is. De teugels zijn er inderdaad af.
Past wel als laatste foto voor dit jaar. Een foto weer van mijn fietsreis. Morgen een presentatie geven over m'n reis, dus deze week (eindelijk) eens al mijn foto's gesorteerd en voor het grootste deel nabewerkt.