Die is idd van de action en is idd niet mooi. Maar wel leuk om te doen
MarliesV
Geplaatst: 03-10-17 11:49
Als iemand ze bij de Action ziet liggen, wil die dat dan hier posten?
Vind ze ook niet denderend mooi maar is volgens mij ook een klein formaat.
Mijn neefje van 8 vind het erg interessant en wil wel eens proberen. Maar durf hem niet aan mijn 50*50 project te zetten Dus zo'n kleine van de Action is denk ik voor hem wel erg leuk en geschikt. Kan hij eens kijken of hij het leuk vind en er de concentratie voor op kan brengen.
Mijn tijger met kleurtjes van AliExpress is binnen Nu eerst mijn laatste Diamond painting van de action afmaken voor ik daaraan begin
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 08-10-17 02:02
Hallo! Door een over enthousiaste vriendin heb ik er een poosje terug ook maar eentje besteld. Vorige week was hij binnen en vandaag een heel klein stukje aan begonnen. Ben benieuwd! Tot nu toe vind ik het wel grappig om te doen in ieder geval. Wel een rotklus zeg, eeuwigheid gedaan over dit mini stukje
Je hebt ook full paintings van die kitten en tijger. Moet je even goed zoeken op ali.
Jessica_1998
Geplaatst: 08-10-17 09:02
Maartje_M schreef:
Jessica is bij die bovenste alleen de kitten met steentjes? Ik wilde die ook bestellen maar dat valt dan wel tegen...
Ja bij deze wel. Ik had m via marktplaats besteld en t stond er niet duidelijk bij dus ging ervan uit dat ie full was maar toen k m binnen kreeg bleek dat niet zo te zijn.. heb er als t goed is wel een op Ali gevonden die wel full is