Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maiska schreef:Oh Gossa, prachtig gedaan, zo netjes recht!! Echt wauw!
Noortiej, ook mooi gedaan, maar jou nagels leiden me een beetje af. Die zijn ook erg gaaf
Sita, das idd handig![]()
Mijn paps heeft gisteren een naaimachine besteld voor me waarmee ik nieuwe ideetjes kan gaan opdoen en zelf maken om te hotfixen. Ik vind naaien (met de naaimachine bedoel ik) heel erg leuk, heb ik vroeger veel gedaan. Moet nog tot volgende week wachten
noortiej schreef:Maiska schreef:Oh Gossa, prachtig gedaan, zo netjes recht!! Echt wauw!
Noortiej, ook mooi gedaan, maar jou nagels leiden me een beetje af. Die zijn ook erg gaaf
Sita, das idd handig![]()
Mijn paps heeft gisteren een naaimachine besteld voor me waarmee ik nieuwe ideetjes kan gaan opdoen en zelf maken om te hotfixen. Ik vind naaien (met de naaimachine bedoel ik) heel erg leuk, heb ik vroeger veel gedaan. Moet nog tot volgende week wachten
haha, die heb ik niet gemaakt hoor, ik zei dat ik um goed gelukt vond maar het quoten was mislukt :S
Maiska schreef:noortiej schreef:
haha, die heb ik niet gemaakt hoor, ik zei dat ik um goed gelukt vond maar het quoten was mislukt :S
Ohh mijn excuus maar ik zweer je dat jij het was in mijn gedachten! Heb een fotografisch geheugen en ik zie het nog zo voor meIk scrollde ff terug en zag dat het Yvonne was die mooie nagels had haha
yvonnedv schreef:Ajansen95 schreef:jaa ik heb mn steentjes binnen en ben meteen aan de slag gegaan. Eerst even geprutst op mn oude cap, maar daarna naar het 'echte' werk haha. heb een soort patroon dingetje gemaakt op mn dekje!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SVDGJJEK.jpg
ik ben nog niet helemaal bekend met het fotos plaatsen dus alvast sorry als het fout is!
Als je boven je bericht op IMG klikt en dan je link kopieert tussen ] en [ (daar staat de cursor dan al) dan krijg je dit:
[ Afbeelding ]
Mooi geworden hoor.
yvonnedv schreef:Met dank aan justahorse.
In een uurtje gefixed
[ Afbeelding ]
er op strijken ging wat lastig door het hoogteverschil van de steentjes
yvonnedv schreef:yvonnedv schreef:Met dank aan justahorse.
In een uurtje gefixed
[ Afbeelding ]
Nou ja, ik dacht dochterlief een groot plezier te doen met dit shirt maar ze draagt hem helemaal niet. Na lang vragen waarom niet kwam de aap uit de mouw. Ze wil hem niet aan omdat ze dan op school gepest wordt dat ze een paardenmeisje is. GRRRRRRRRRRRRRRR.
Maiska schreef:yvonnedv schreef:[
Met dank aan justahorse.
In een uurtje gefixed
[ Afbeelding ]
Nou ja, ik dacht dochterlief een groot plezier te doen met dit shirt maar ze draagt hem helemaal niet. Na lang vragen waarom niet kwam de aap uit de mouw. Ze wil hem niet aan omdat ze dan op school gepest wordt dat ze een paardenmeisje is. GRRRRRRRRRRRRRRR.
Kan ze hem naar stal aan of in het weekend toch? Maar ik begrijp haar ook wel, ik zou dat ook niet hebben "gewild" . Ook om dezelfde reden. Had je natuurlijk niet kunnen voorzien. Maar genoeg andere mogelijkheden om hem aan te trekken!