Hotfix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 18:16

gaaf gedaan,
krijg weer inspiratie hihihi

Higoma145

Re: Hotfix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 18:39

@ Saaams xD haha dankje xD valt tog wel mee :o nu moet ik wel weer een nieuwe creatie bedenken...

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 18:49

complete wedstijdoutfit

Afbeelding

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 18:53

wouw :D dat is een gave outfit :D heel erg mooi!!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 20:04

Wat een supergave creaties komen hier voorbij! Echt heel erg mooi!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 20:29

Ik moet mijn steentjes nog gaan uitzoeken.. wat een werk. Maar eerst een goed bewaarbakje zoeken.

Daarna wil ik op mijn witte broek, op het zakje aan de achterkant een figuur erop. Ik zat te denken aan een kroon zoals op de vorige pagina ergens, of ik zag een heel leuk kersje! Suggesties? :D

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 20:37

dat kroontje is inderdaad een gaaf ideetje! maar zou dat er niet af gaan in de was?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 20:54

Je kan het toch wassen tot 40 graden? Zoiets? Dan denk ik het niet, als ik hem binnenstebuiten was.

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:15

Oke :) leuk ga ik me ook maar eens aan mijn rijbroeken wagen :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:17

Ik ga even wat patroontjes verzamelen en dan print ik morgen op t werk alles uit.. Dan heb ik t maar liggen tegen dat ik ooit eens tijd heb om weer te hotfixen :))

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 08:41

Oh Gossa, prachtig gedaan, zo netjes recht!! Echt wauw!

Noortiej, ook mooi gedaan, maar jou nagels leiden me een beetje af. Die zijn ook erg gaaf :D

Sita, das idd handig :D

Mijn paps heeft gisteren een naaimachine besteld voor me waarmee ik nieuwe ideetjes kan gaan opdoen en zelf maken om te hotfixen. Ik vind naaien (met de naaimachine bedoel ik :+ ) heel erg leuk, heb ik vroeger veel gedaan. Moet nog tot volgende week wachten :(

noortiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:13

Maiska schreef:

Noortiej, ook mooi gedaan, maar jou nagels leiden me een beetje af. Die zijn ook erg gaaf :D

Mijn paps heeft gisteren een naaimachine besteld voor me waarmee ik nieuwe ideetjes kan gaan opdoen en zelf maken om te hotfixen. Ik vind naaien (met de naaimachine bedoel ik :+ ) heel erg leuk, heb ik vroeger veel gedaan. Moet nog tot volgende week wachten :(

haha, die heb ik niet gemaakt hoor, ik zei dat ik um goed gelukt vond maar het quoten was mislukt :S

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 18:14

noortiej schreef:
Maiska schreef:

haha, die heb ik niet gemaakt hoor, ik zei dat ik um goed gelukt vond maar het quoten was mislukt :S

Ohh mijn excuus maar ik zweer je dat jij het was in mijn gedachten! Heb een fotografisch geheugen en ik zie het nog zo voor me :D Ik scrollde ff terug en zag dat het Yvonne was die mooie nagels had haha :+

noortiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 22:02

haha ja ;p

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 22:36

Maiska schreef:
noortiej schreef:

Ohh mijn excuus maar ik zweer je dat jij het was in mijn gedachten! Heb een fotografisch geheugen en ik zie het nog zo voor me :D Ik scrollde ff terug en zag dat het Yvonne was die mooie nagels had haha :+

LOL Het zijn ook niet mijn nagels ;) Die zijn van Ajansen95
yvonnedv schreef:
Ajansen95 schreef:
jaa ik heb mn steentjes binnen en ben meteen aan de slag gegaan. Eerst even geprutst op mn oude cap, maar daarna naar het 'echte' werk haha. heb een soort patroon dingetje gemaakt op mn dekje!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SVDGJJEK.jpg

ik ben nog niet helemaal bekend met het fotos plaatsen dus alvast sorry als het fout is!

Als je boven je bericht op IMG klikt en dan je link kopieert tussen ] en [ (daar staat de cursor dan al) dan krijg je dit:

[ Afbeelding ]

Mooi geworden hoor.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 00:24

Aaah, ik heb mijn grote ontwerp zojuist op mijn shirt gestreken :D
5,5u bloed, zweet en tranen maar het is gelukt!
Morgen volgt de foto :j

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 00:48

yvonnedv schreef:
Met dank aan justahorse.

In een uurtje gefixed

[ Afbeelding ]

er op strijken ging wat lastig door het hoogteverschil van de steentjes

Nou ja, ik dacht dochterlief een groot plezier te doen met dit shirt maar ze draagt hem helemaal niet. Na lang vragen waarom niet kwam de aap uit de mouw. Ze wil hem niet aan omdat ze dan op school gepest wordt dat ze een paardenmeisje is. GRRRRRRRRRRRRRRR.

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 07:55

dan kan ze m toch aan als ze gaat paardrijden?

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 07:59

Ik kan er wel inkomen hoor.
Ik wilde ook nooit paard gerelateerde spullen aan naar school.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 08:05

yvonnedv schreef:
yvonnedv schreef:
Met dank aan justahorse.

In een uurtje gefixed

[ Afbeelding ]

Nou ja, ik dacht dochterlief een groot plezier te doen met dit shirt maar ze draagt hem helemaal niet. Na lang vragen waarom niet kwam de aap uit de mouw. Ze wil hem niet aan omdat ze dan op school gepest wordt dat ze een paardenmeisje is. GRRRRRRRRRRRRRRR.

Kan ze hem naar stal aan of in het weekend toch? Maar ik begrijp haar ook wel, ik zou dat ook niet hebben "gewild" . Ook om dezelfde reden. Had je natuurlijk niet kunnen voorzien. Maar genoeg andere mogelijkheden om hem aan te trekken!

Ah dan heeft ajansen mooie nagels :D

SCW, ben benieuwd! Das een lang ontwerp geweest, halleluja :)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 08:59

Maiska schreef:
yvonnedv schreef:
[
Met dank aan justahorse.

In een uurtje gefixed

[ Afbeelding ]

Kan ze hem naar stal aan of in het weekend toch? Maar ik begrijp haar ook wel, ik zou dat ook niet hebben "gewild" . Ook om dezelfde reden. Had je natuurlijk niet kunnen voorzien. Maar genoeg andere mogelijkheden om hem aan te trekken!

Meestal komt ze uit school en trekt dan een rijbroek aan en gaat rijden, pony staat thuis.

Ik vind het jammer dat ze het niet gezegd heeft voordat ik hem op een shirt streek want anders had ik hem bijvoorbeeld op de rug van de jas gemaakt die ze naar wedstrijden aan heeft, nu blijft hij waarschijnlijk in de kast liggen totdat hij haar te klein is.

RobinBuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 09:36

mijn cap en chaps: (de cap ziet dr een beetje vies/stoffig uit, maar dat moest ik nog schoonmaken :+ )
Afbeelding
ik had dr voor gewoon van die steentjes die ik ergens in een make-up laatje had gevonden dr op geplakt, maar dat waren dr heel weinig, en ook niet echt mooie, dus die zijn dr nu af, maar ik wou toen dus mn cap schoon maken met nagelak remover, en toen werd dan grijze helemaal lichtgrijs -:(-
dus toen heb ik hem met grijze nagelak helemaal glakt, toen de goede (deze die dr nu opzitten) steentjes dr op, en daarna helemaal met topcoat lak dr overheen, vandaar het glanzende kuntswerk :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 10:04

Je moet ook geen nagellakremover met Aceton op kunststof gebruiken, dat vreet het weg. Dat heb ik een jaar of tien geleden geleerd, ervaren en nooit meer vergeten. ;)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:21

*Tromgeroffel*..... *\%/*
Afbeelding

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:24

tjee, die is mooi geworden.
leuk idee ook!