moet nog even werken, maar wil erg graag aan mijn krulketting beginnen....
Ik ga nu dus toch zaterdag naar de Kreadoe beurs dus ik neem maar een goedgevulde knip mee, heb er echt zin in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bij de kruidvat gezocht naar die tangetjes maar hadden ze hier niet
Uiteindelijk bij de Action een paar doosjes met kralen enzo gekocht, die zijn nog best heel leuk! 
Iemand een idee wat ik daarmee kan doen? 
Ik heb vroeger veel gepunnikt (en had vervolgens geen flauw idee wat ik met die slierten moest
) dus moet nog ergens zo'n dingetje hebben liggen, zal het eens opzoeken!
Dus hoop het over 1 a 1,5 uur klaar te hebben

Alleen die uiteindes van die ringetjes die ik zelf heb gebogen zijn niet zo netjes. Moest er een stukje afknippen en deed dat nadat ik het ringetje had geboden, maar dan blijft er een klein stukje uitsteken, voortaan dus éérst op de goede lengte afknippen en dan pas het ringetje er aan buigen 

Vind het wel heel leuk 
Dan glijden de kralen toch van het draad of hoe moet ik dat zien? 
Heb 1 zakje meegenomen, de rest bestel ik wel op internet
Wendy15 schreef:Hoe bedoel je dat ik niet onderaan een knijpkraaltje hoef te doen?Dan glijden de kralen toch van het draad of hoe moet ik dat zien?
Pfff dacht net haal even bij de hobbywinkel hier een paar knijpkraaltjes zodat ik verder kan, 1,50 per 30 stuksHeb 1 zakje meegenomen, de rest bestel ik wel op internet
Daarom kom ik er ook haast nooit 
Hoe kan ik dat het beste oplossen dan? 
.

(helaas geen mooie foto van maar er zitten bloemetjes op en diamantjes enzo, echt heel penny
)