Ik ben met deze bezig met dezelfde napjes.
Daar nog nat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ik zit in hetzelfde schuitje als jou Nevony, zie hier prachtig werk voorbij komen en alles waar ik aan begin vind ik niet goed genoeg en verscheur ik dus halfweg.
Kuggur schreef:Ayasha schreef:Ik zit in hetzelfde schuitje als jou Nevony, zie hier prachtig werk voorbij komen en alles waar ik aan begin vind ik niet goed genoeg en verscheur ik dus halfweg.
NIET DOEN!
Halfweg is het onverstandigste moment je eigen werk te beoordelen, ten eerste gaan de meeste werken, vooral schilderijen door een "lelijke fase", dat is vrij normaal.
En ten tweede, lees je eigen post eens; je vergelijkt jouw "work in progress" met werken van anderen die al helemaal af zijn! Dat is heel oneerlijk voor je eigen werk....
Daarbij, ik heb hier op bokt werken van je gezien die de vergelijking met de rest glansrijk kunnen doorstaan! Ik denk dat je een klassiek geval bent van véél te kritisch zijn op eigen werk.
Ophouden met verscheuren dus!
Hm, ik moet zelf ook eens naar mijn eigen wijze waarheden gaan luisteren, ik verscheur niet, heb eerder de neiging helemaal niet te beginnnen...
Mkango schreef:Close-ups van Rembrandt zien er ook niet uit, Seven.Dat is juist het mooie aan tekenen en schilderen, dat je het werk als geheel/van een afstandje moet zien om het allemaal op z'n plek te zien vallen.
Ik vind dit zo'n vrolijk werk, Jis!