We zijn nog maar met een klein clubje, ik ben benieuwd wie er volgend jaar (weer) meedoen.
Ik iig wel.
LoveUggs
Geplaatst: 22-12-19 20:52
Bellatrix schreef:
We zijn nog maar met een klein clubje, ik ben benieuwd wie er volgend jaar (weer) meedoen.
Ik iig wel.
Ik ook!
Meestal komt er een hele bups die mee wilt doen en zwakt dat al snel weer af.. Dit jaar ook een hoop die het net een maand hebben vol gehouden, dat is jammer.. Er komt vast weer een mooi jaar overzicht!
Ik doe nu een paar jaar mee waarbij ik 1 jaar niet heb vol gemaakt door persoonlijke omstandigheden. Ook dit was een zwaar jaar waarbij ik weinig echt met fotografie bezig heb kunnen zijn. Ik hoop dat ik komendf jaar wat meer rust in mijn leven heb en meer tijd, maar ik ga er zeker weer voor!
Ik heb er dit jaar echt moeite mee gehad vorig jaar en het jaar ervoor hield ik het goed vol, pakte ik regelmatig de camera, maar nu heb ik helaas andere prioriteiten. Volgend jaar ga ik mijn PhD hopelijk (een heel eind) afronden, dus ik vrees dat volgend jaar op werkgebied nog heftiger is en dat fotografie dan helemaal een beetje stil ligt... Ik blijf jullie prachtige foto's wel graag volgen en wellicht haak ik na volgend jaar, met iets meer rust in mijn kop, weer aan!
Ik heb dit jaar ook m'n PhD afgerond. Elke week een foto maken verplichte mij juist om ook elke week even tijd aan iets anders te besteden (mental health blijft belangrijk...). Succes!
Ik doe volgend jaar ook mee. Ik vind de boktupload dan ook wel echt heel fijn, hoewel de kwaliteit natuurlijk niet super is maar daardoor kan ik wel makkelijk foto's plaatsen ipv via de computer te gaan. Oh en misschien doe ik dan ook wel even een keer feedback, vind het zelf altijd super leerzaam maar ook om te geven!
magda_90
Geplaatst: 23-12-19 08:55
Tijdens het werkoverleg besef ik ineens dat dit de laatste week voor 2019 is. Dat ging snel! Kijken of ik een knallende foto weet te maken.
Ben er volgend jaar ook weer bij. Dit jaar was voor mij de motivatie ook minder, maar gisteren een fijne en handige cameratas voor mijn verjaardag gehad dus komend jaar kan de camera veel mee op pad .