Krijt dus dan zou ik de swirl weg laten of groter maken of je moet krijt pennen gebruiken. Gewoon krijt word denk ik minder mooi meer een vlek en dat is zonde van je elegante letter
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seven schreef:Waarmee je op wat gaat maken
Krijt dus dan zou ik de swirl weg laten of groter maken of je moet krijt pennen gebruiken. Gewoon krijt word denk ik minder mooi meer een vlek en dat is zonde van je elegante letter
sommige van die rasters zijn 'gewoon' schrijfrasters, en de schuine rasters zijn te gebruiken voor italic stijl 
Komt weer even onder d'r steen vandaan gekropen. Blijft knap hoor, wat er allemaal langs komt. Gewoon hele mooie en leuke werken maar ook van diegenen die net beginnen, echt beslist niet slecht hoor. En super voor de doorzetters!

)
Wel voorbeelden gebruikt, heb 1x eerder een hyena getekend dus zonder voorbeeld wordt wss nog niet zo'n succes 

Ingekleurd is hij ook leuk. Ik stoor me niet zo aan het zadel eigenlijk, alleen de ogen van het paard lijken niet helemaal te kloppen die staan nu iets teveel van voren zegmaar.
Leuk zo die verschillende stijlen. Welk programma gebruik je?

Je happy easter is ook leuk 

Mooi kleurgebruik!

de 2e tekening spreekt mij eigenlijk het meeste aan, de eerste is ook leuk maar die 2e lijkt mij zo veel lastiger om te maken. De sfeer heb je daar meteen te pakken