Week 12 (eigenlijk een beetje laat, had ruzie met camera )
Jeika
Geplaatst: 29-03-16 21:36
ik heb lang geen tijd meer gehad om te plaatsen, maar morgen heb ik vast nog wel ergens een plekje Sanneb: mooie schetsjes hoor! Athelas: goed gelukt! misschien had je de ogen wat sprekender kunnen maken. door er een lichtpuntje in te zetten en het pupil iets donkerder te maken. Pompompom: ik vind ze stuk voor stuk heel erg gaaf! zwanepol: deze vind ik mooi! als hij helemaal af zou zijn zou hij nóg leuker zijn
_Bitje_
Geplaatst: 29-03-16 21:46
Weer wat tekeningetjes van mijn kant!
sanneb
Geplaatst: 29-03-16 22:53
Wouw Bitje, wat heb jij mooie diverse tekeningen. Het zou zo uit een tijdschrift kunnen komen.
Ik heb vandaag al mijn schetsjes geplaatst, maar vanavond heb ik de tekening van mijn neefje kado gedaan. Ik denk dat dit wel de beste tekening is die ik tot nu toe gemaakt heb. En wat was het leuk om hem te tekenen.
Itsme_annie
Geplaatst: 30-03-16 16:04
Oeioei, al een héle lange tijd niets meer gepost hier. Wel kleine dingetjes getekend, maar niet echt heel veel. Ik heb het heel erg druk op school (examenjaar), maar het zit er bijna op. Nu de laatste toetsweek en daarna zal ik weer wat dingen gaan posten. Na mijn examens zal ik proberen om alles weer een beetje in te halen.
Ik heb dit topic wel de hele tijd gevolgd en WAUW! wat een mooie dingen komen hier voorbij zeg! Ik ben soms gewoon serieus jaloers op de dingen die jullie maken! Ik vind het echt leuk hoe iedereen vooruit gaat en zichzelf verbetert! Je ziet bij sommigen echt de stukjes op hun plaats vallen.
Myrsky
Geplaatst: 30-03-16 16:30
Week 12 is eindelijk af Pfff waterverf is nog niet zo simpel als het lijkt (en ja, achteraf gezien had ik ander papier moeten gebruiken maar toen ik de schets maakte, was het eigenlijke plan om met kleurpotloden te werken)
Ik zal in het weekend weer even een reactierondje maken (:
Jeika
Geplaatst: 30-03-16 21:04
van 20/03 met pastelkrijt.. van 21/03, met pastelpotlood. het oogje klopt niet helemaal van 22/03 ook met pastelpotlood, even een snelle van 23/03, ook een snelle met pastelkrijt. ik had deze week weinig tijd helaas.. van 25/03, deze vind ik wel leuk.. ook met pastel van 26/03 óók met pastel van 27/03 deze tekende ik gewoon uit mijn hoofd. het oog is een beetje te groot, en een beetje cartoonachtig. dat is wel jammer. de neus is volgensmij ook iets te klein/kort. met pastel gemaakt trouwens van 28/03 eerst een paarden hoofd vorm uitgeknipt, daarna ingekleurd, ik vind het effect wel grappig en weet je waarmee hij is gemaakt? 3x raden.. van 29/03 eerst wou ik hem vrolijk maken, maar toen drupte er inkt op mijn papier en maakte ik er een droevig, mager paard van deze is dus getekend met inkt! en die van 30/03. ik deed alsof ik een kleuter genaamd Sara was. had ik zin in (ik heet zelf trouwens geen Sara) getekend met stift. poehpoeh, wat een werk! zometeen komt nog een reactierondje
Jeika
Geplaatst: 30-03-16 21:22
_bitje_: nr 1: niets op aan te merken, heel leuk! nr 2: leuk gedaan zeg! alleen is er iets met het gezicht.. ik weet niet wat, maar ik mis wat nr 3: mooi! vooral de staart van de zeemeermin is erg goed gelukt. nr 4: ik ben fan van deze erg leuk gedaan. nr 5: deze past inderdaad precies in een tijdschrift nr 6: ook al zo leuk, wat heb jij een fantasie zeg! Sanneb: wauw! de ogen zijn heel erg sprekend en de neus ook, alleen kijk ik een beetje raar aan tegen de vingers. het oor had ook wat naar boven gemogen. erg mooi verder marrie_L: mooi hoor! jammer dat het papier wat nat is, maar verder erg gaaf
Schemerdier
Geplaatst: 30-03-16 21:23
Leuk jeika! Zeker die eerste paar met de kleurtjes ! Die kleutertekening tof dat je je zo volledig laat gaan
Jeika
Geplaatst: 30-03-16 21:26
Damned schreef:
Leuk jeika! Zeker die eerste paar met de kleurtjes ! Die kleutertekening tof dat je je zo volledig laat gaan
dankjewel
zwanepol
Geplaatst: 30-03-16 23:15
Bitje: erg mooi en creatief dat fabelachtige, zou zo in een sprookjes boek kunnen.
Sanneb: wat super lief!
Marrie: mooi die zachte kleuren, de weg naar de horizon...... (Kan ook in het sprookjes boek van Bitje )
Jeika: het is je paardenhoofden week? Ik vind je cartoon-oog wel gaaf gedaan hoor!
En speciaal voor Jeika plaats ik nog een onafgemaakte tekening
bedankt voor de tips! Ik ben begonnen met die voor deze week, weer allemaal prachtige tekeningen, kan bij geen een eigenlijk een tip bedenken, dus geldt voor allemaal maar, prachtig ga zo door!
Ik teken elke dag door maar heb gewoon geen tijd om uitgebreid te reageren en dat vind ik zelf niet fijn Hopelijk naar volgende week is het wat rustiger
Athelas
Geplaatst: 02-04-16 11:26
Week 13 Deze week was bij mij schetsen met ink week.
Ik ben ook nog bezig! Zal binnekort nog eens wat tekeningen plaatsen
Myrsky
Geplaatst: 03-04-16 11:18
Bedankt iedereen voor de reacties! Hier is mijn beloofde reactierondje
Athelas: Week 13: Ziet er goed uit!
Shettepret: Week 12: Wat mooi!
Zwanepol: Week 13: Wauw. Echt prachtig! Zeker die middelste is weer eens super geworden! Maar ook de rest is zoals gewoonlijk weer ontzettend goed geworden Week 12: Mooi! Zoveel verschillende stijlen en toch zijn ze allemaal weer heel goed geworden. Rechtsboven vind ik wel erg leuk bedacht!
Jeika: 30-3: Leuk bedacht! 29-03: Hij kijkt ook wel heel droevig. Goed gelukt dus! 28-03: Oehh leuk gedaan! 27-03: Ik vind dat cartoonachtige juist wel leuk! 26-03: Deze is wel echt heel mooi gedaan. Vooral het kleurgebruik is goed gelukt zeg! 25-03: Wat mooi! 24-03: Ik vind hem leuk geworden! 23-03: Leuk! 21-03: Ik vind hem leuk met al die kleuren 20-03: Mooi!
Sanneb: 29-03: Prachtig! Echt levensecht zeg! 29-03: Mooi! Ik sluit me bij jou aan dat het hoofd de mooiste is geworden, maar ook het hele paard ziet er leuk uit. 28-03: Jaloers op talent van de anderen hier ben ik ook, maar ook op jouw talent. Deze is hartstikke leuk geworden!
_Bitje_: 29-03: Ik vind ze allemaal erg leuk. Erg origineel bedacht zeg!
Athelas: Week 12: Ze zijn mooi geworden!
Pompompom: 28-03: Allemaal echt super geworden! De laatste twee vind ik het mooiste, maar de rest is ook echt supergoed.
Calanthe: Week 12: Leuk geworden! Week 10/11: Ik vind ze allebei heel erg leuk geworden. Ga je ze nog verder uitwerken of houd je ze als schetsjes?
Danique01: 26-03: Ontzettend leuk hoor! En welkom terug
Selina: Week 12: Mooi! Zeker het hoofd is wel echt heel mooi geworden!
Uska: 23-03: Prachtig! Zeker het oog en de snavel zijn erg goed gelukt
Damned: 21-03: jij hebt echt zo’n stijl die meteen te herkennen is (: Ik vind ze weer erg leuk geworden, zeker de bovenste.
sanneb
Geplaatst: 03-04-16 20:06
Bedankt voor de mooie complimenten weer! Mijn neefje heeft inmiddels een mooie plek in huis gekregen. Een vierkante lijst echt super gaaf. Vandaag heb ik mijn eerste schildercursus gehad bij Marin Elsen. Vooral bezig geweest met basis, maar ik ben nu al verslaafd! Wat was het gaaf. Ik heb met licht en donker gespeeld, en nu al fan van verf! Het is allemaal nog studie en heel grof, maar wil hem toch graag delen.
pompompom
Geplaatst: 04-04-16 00:34
Hier weer wat werkjes...
Geen hoogstaande werken, dit keer ging het om aantallen. dus flink op termpo door getekend. Ik ga veranderen van werkplek en wilde iedereen een tekening geven van zijn of haar lievelingsdier als afscheid. Ofwel googlen naar plaatjes en natekenen maar!
Alles is met inkt en ongeveer 15 min per tekening. Sommige iets langer en sommige korter.
Al met al.... Nog heel wat lievelingsdieren te gaan deze week.....