Die van vandaag vind ik ook wel mooi. Ik vind hem alleen wel kaal op zijn voorhoofd, maar zijn koppie en oogje zijn prachtig gelukt.
Pluizebol, fantasie te over dus, alleen zie het maar eens allemaal op papier te krijgen
Ik durf me daar nog niet aan te wagen 
Misschien moet ik ook weer eens op zoek naar een mooi fotoboek dan. Ik heb er alleen pas een stuk of 10 van in de kast staan
Ben er wel dol op, en dat boek van jou klinkt wel heel gaaf. Zijn zulke prachtige paarden inderdaad.Jouw paardje is prima gelukt, hij is zeker goud glanzend
En zijn achterbeentje is toppie.Vandaag weer even een schetsje naar aanleiding van de les van gister, die wel erg fijn ging, op A5.

En mijn lapje waar ik nu al mijn naaikunsten op los moet laten

(hoop van harte dat ze nooit op t idee komen om op Bokt te gaan kijken ofzo
)

Begonnen met raar soort A4tje en acrylverf, daarna nog wat afgewerkt met stift en vervolgens blij onder de scanner gedouwd. En toen zag 't er niet meer uit. Had voor de gein ook nog met een zwart blaadje het plaatje gestempeld zodat je een omgekeerde afdruk krijgt en die vervolgens in Gimp omgedraaid en over het origineel gelegd. Beetje gefröbeld en toen kreeg ik dit.
Die verfomfaaide lijfjes en die lange klungelige stelten, heerlijke plaatjes!
. Extreem warm weer, belangrijk examen ... het helpt allemaal niet mee. Paarden tekenen kosten me nogal wat moeite momenteel. Voor de afwisseling heb ik de afgelopen dagen wat katten getekend, maar die horen hier natuurlijk niet thuis 

Dus even snel mijn tekeningen en dan weer door met bikkelen 

vrolijke tekening